Obroty, rozrusznik nie zaskakuje, dolot, poj butli

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Obroty, rozrusznik nie zaskakuje, dolot, poj butli

Post autor: D1_PITER » wt mar 24, 2009 16:54

Witam

1. Mam problem z obrotami silnika. Jak odpalam zimny to praktycznie gaśnie tak niskie obroty ma. Ssanie nie działa. Po odpaleniu na zimno obroty 500rpm. Po rozgrzaniu obroty są za wysokie - 1100-1200rpm.

2. Rozrusznik. Nie zawsze zaskakuje. Czasem przekręcam stacyjkę słyszę jak silnik rozrusznika się kręci lecz nie kręci on silnikiem. Mechanik kazał mi wymienić tulejkę samosmarującą w bloku skrzynki. Wymieniłem i nic. Robiłem to 5 godzin ;/ Dzisiaj praktycznie za każdym razem zaskakuje ale czasem nie. Jak zaskoczy wszystko jest w porządku.

3. Macie jakiś sposób jak wypiąć tą rurę od układu dolotowego. Zaznaczyłem to w żółtym kółku:

Obrazek

4. Ile gazu jest w butli wg. tego co wskazuje wskazówka? Instalacja BRC, wskazówkę widać po lewej na górze skali.

Obrazek

5. Na wolnych obrotach silnik popierduje. Słychać takie pierdnięcia z wydechu co jakieś 2-3 sekundy czemu towarzyszy lekkie szarpnięcie silnikiem. Takie "BYF".
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 18:14 przez D1_PITER, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
maro7575
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 14:36
Lokalizacja: RYWAŁD/ STAROGARD GDAŃSKI

Post autor: maro7575 » wt mar 24, 2009 18:01

Witam,
1. Obroty silnika- myśle że jest to wina gaznika, mam w swoim PN pierburga 2e i miałem podobna sytuację, tylko ze moj odpalał dobrze, i utrzymywał cały czas wysokie obroty (w granicach 1800- 2000 ) Czy problem z obrotami masz od początku czy od jakiegos czasu ? bo może poprostu ktoś go rozregulował, tak jak u mnie, kiedy temperatura podeszła, silnik gasł...
2. Obstawiał bym na Bendix
3. Ja zawsze odkręcałem przednia cześc obudowy filtra.
4. Mam taka samą skale w moim gazie Lovato, tylko że dodatkowo jest zaznaczone 80% napełnienia. Moim zdaniem twoja butla jest pełna, i chyba za nadto.

Jeśli w czymś się myliłem to proszę koledzy poprawcie mnie. Kieruję się tylko moimi przygodami z tym typem silnika.. ( Jetta A2, 1.6 PN )
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 18:15 przez maro7575, łącznie zmieniany 1 raz.


Moja Jetta A2 +US :)

viewtopic.php?f=87&t=432899&p=5389121#p5389121" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » wt mar 24, 2009 18:17

Uwaga dodałem piąte pytanie w pierwszym poście.


maro7575,
1. To jasne, że wina jest w gaźniku. Moje pytanie jest jak to ustawić. Nie wiem czy ktoś grzebał, bo samochód kupiłem w niedzielę.
2. Też obstawiam Bendix.
3. To ja też umiem, ale potrzebuje zdjąć w tamtym miejscu.
4. Tak mi sprzedali, to chyba mam 60 litrów gratis.


Obrazek

Awatar użytkownika
maro7575
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 14:36
Lokalizacja: RYWAŁD/ STAROGARD GDAŃSKI

Post autor: maro7575 » wt mar 24, 2009 18:39

Moge tylko przypuszczać ze to siłownik przerywania ssania PULL DOWN.
Najpierw sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe. Poszukaj tematu o niedomaganiach gaźnika Pierburg 2E o którego problemach chyba każdy jego posiadacz coś napisał.


Moja Jetta A2 +US :)

viewtopic.php?f=87&t=432899&p=5389121#p5389121" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 369 gości