Piszczy chyba pasek jak jest mokro

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukas21nfs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:25
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Piszczy chyba pasek jak jest mokro

Post autor: lukas21nfs » wt mar 24, 2009 16:23

piszczy chyba pasek jak jest mokro, przy suchej jezdni już tego nie ma, co to może być, pasek źle się naciąga, był nie dawno wymieniany :crazy:
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 18:05 przez lukas21nfs, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt mar 24, 2009 16:25

lukas21nfs pisze:był nie dawno wymieniany
no i sie trochę naciągnął więc trezba go jeszcze raz na szpanować normalne :))



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » wt mar 24, 2009 16:27

albo wina marki paska. jesli jest GATES to bedzie piszczal, mozesz go naciagac az peknie.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt mar 24, 2009 16:34

może zamiast naciągać to lepiej sprawdzić czy jest osłonka paska pod alternatorem, a jak jej nie ma to kupić i założyć...


Obrazek
Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt mar 24, 2009 16:36

prezesso pisze:może zamiast naciągać to lepiej sprawdzić czy jest osłonka paska pod alternatorem, a jak jej nie ma to kupić i założyć...
osłona przydatna sprawa ale to normalne ze nowy pasek po pewym czasie trzeba ponownie naciągnąć.

sprawdź przy okazji czy koła pasowe na których chodzi pasek nie są już za bardzo wytarte :)



Awatar użytkownika
lukas21nfs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:25
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: lukas21nfs » wt mar 24, 2009 17:07

ok, ale jak to napiąć :hmm:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt mar 24, 2009 18:04

3pkt regulaminu na przyszlosc. Tematy beda lecialy do zsypu.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 305 gości