ręczny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » wt gru 27, 2005 23:04

Tylko ze ja zawsze zaciagalem i inni mi mowili ze zle robie bo mi kiedys zamarznie



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt gru 27, 2005 23:10

ultradźwięk pisze:Tylko ze ja zawsze zaciagalem i inni mi mowili ze zle robie bo mi kiedys zamarznie
znam tą teorię,ale jak miałem kilka już samochodów(125p,BMW735,126P,MK1 I MK2)ZAWSZE ZACIĄGAM RĘCZNY I JESZCZE MI NIE ZŁAPAŁ


:-k ...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 27, 2005 23:13

Nie słuchaj. Uzywaj ile trzeba i kiedy trzeba. A jak sie zepsuje to naprawisz jak wszystko. Łatwo i za grosze


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » wt gru 27, 2005 23:16

A moze panowie macie jakos teore do dzisiejszego zdarzenia? Bo uzywalem czesto i teraz nie wiem co jest?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 27, 2005 23:43

czujnik masz pod dźwignią ręcznego. Jak opuscisz dźwignię to gaśnie nawet jak by sie faktycznie hamulec zablokował. Obejrzyj go, jest rozbieralny. Druga przyczyna świecenia kontrolki to mało płynu hamulcowego. Dolej, ew. czujnik w korku zbiorniczka płynu uszkodzony .


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt gru 27, 2005 23:48

Paweł Marek pisze:Nie słuchaj. Uzywaj ile trzeba i kiedy trzeba. A jak sie zepsuje to naprawisz jak wszystko. Łatwo i za grosze
słusznie


:-k ...

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » śr gru 28, 2005 08:27

Ja w zime nie zaciągam ręcznego.Chyba że do szaleństw na śniegu :P


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » śr gru 28, 2005 11:32

No radze wam nie zaciągajcie ręcznego na mrozie. Ja niestety ostatnio popełniłem ten błąd i przymarzł mi. Niewiem czy to szczęki przymarzły czy linka, ale ciężko się ruszało. Spory kawałek przejechałem bardzo mulasto. Po jakimś czasie puścił, ale następnym razem nie bede zaciągał. Ręczny tylko na chwile, albo w dodatnich temperaturach.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

michal_thcv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 20:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: michal_thcv » śr gru 28, 2005 19:09

zawsze zaciągam ręczny, i narazie niemiałem żadnych problemów pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości