Mk2-Po ile chodzą świece żarowe NGK...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Mk2-Po ile chodzą świece żarowe NGK...

Post autor: ck » wt gru 27, 2005 21:18

...W tamtym roku wymieniłem wszystkie cztery(oryginalne VW)a w tym chyba znowu mi siadła któraś bo wczoraj i dzisiaj przy -7 stopniach odpalił od kopa,ale waliło z rury przez pare sekund niebieskim dymem,dlatego twierdze,że to któraś ze świec.Przy większym mrozie moge miec juz problem z uruchomieniem.Jak to jest z tymi świecami,jak jest któraś walnięta to zawsze będzie kopcił przy rozruchu,czy tylko jak jest zimno,bo teraz byłem go odpalić i nawet nie zakopcił,choć stał pare godzin?



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » wt gru 27, 2005 21:52

Dwa razy zakaszlał ale po paru sek.wrócił do normalnej pracy.
Na tej stronie co podałeś nie ma cen bo juz na nią zagladałem

[ Dodano: Wto Gru 27, 2005 21:39 ]
Już znalazłem na http://sklep.intercars.com.pl/ Wymieniać wszystkie czy tylko ta która nie grzeje?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt gru 27, 2005 22:54

Co mają swiece do kopcenia???



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » wt gru 27, 2005 23:30

Mają to że nie podgrzewaja cylindra i wtedy wydostaje sie przez rure niespalony olej w postaci niebieskiego dymu.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt gru 27, 2005 23:40

A od kiedy świece podgrzewają cylinder?



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pt gru 30, 2005 02:25

Podgrzewają sprężone powietrze w komorze spalania.Lepiej?Przecież każdy wie o co chodzi.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pt gru 30, 2005 17:51

Faktycznie tak sie dzieje na starcie jesli swieca padla to silnik szarpie i kopcii na niebiesko jak by sie silnik skanczyl

A swiece sa po 40 zeta lub Beru po 30 zeta takie sa w orginale w VW lub Bosch

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » pt gru 30, 2005 18:02

Mają to że nie podgrzewaja cylindra i wtedy wydostaje sie przez rure niespalony olej w postaci niebieskiego dymu.
Tu czegos nie rozumiem. Na niebiesko kopci olej SILNIKOWY (nie napedowy!), ktory jest spalany razem z mieszanka. Nie swiadczy to bynajmniej dobrze o stanie silnika.
Jesli motor dostaje za duzo oleju napedowego to zazwyczaj kopci na czarno



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pt gru 30, 2005 18:15

naprawde tak jest wiele razy sie z tym spotkalem tak to poprostu wyglada, taki siwy moze nie tak niebieski jak z oleju



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » sob gru 31, 2005 00:06

Dokładnie można powiedzieć czarny dym zmieszany z siwym,miałem tak w tamtym roku jak mi właśnie świece padły.



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » sob gru 31, 2005 01:06

Powiem tak : mam warsztat elektryczny i nigdy nie wymieniam swiec wsyztskich naraz to jest bezsens zawsze wyminiam ta sa jest przegrzana ....swiece zarowe sa wogule na innej zasadzie niz swiece zaplonowe....i niema sensu wymieniania wszystkich swiec zarowych....


_______________________________
www.stylepoznan.com

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 01:32

i tu sie nie zgodze bo mniejwiecej zurzywaja sie jednakowo - chyba ze jakas byla wadliwa,

a dostep do nich jest rozny np w T4 trzeba zdjac przewody paliwowe, wiec lepiej wszystkie wymienic dobre zostawic na zapas jak jakas bedzie wadliwa z tych nowych, zeby nie wymieniac co miesiac kozdej pojedynczo bo szkoda rozbierania Wiem to z praktyki :chytry: swiece maja okreslona ilosc cykli grzania

pozdrawiam
:smoke:



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » sob gru 31, 2005 01:37

wiesz ja wiem swoje...ty wiesz swojo..napisalem jak ja robie..i wedlug mnie wymiana innych swiec to jest besensowny interes(niepotrzebna wydana gotowka) jak pujdzie nastepna to sie wymieni:)...ja natomiast w T4 wymienie swiece bez sciagania przewodow paliwowych:) trzeba umiec i miec sprzet :)))

[ Dodano: Sob Gru 31, 2005 00:38 ]
a po 2 niektore swiece zarowe podchodza po 100zl wiec po co wydawac 400zl na siwece jezeli mozna wymienic tylko to przegrzana :)


_______________________________
www.stylepoznan.com

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 324 gości