Problem z 1 biegiem oraz wstecznym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z 1 biegiem oraz wstecznym
Witam.Troszke poczytalem na temat ciezko wchodzacych biegow i mysle ze za czesto blokujaca sie jedynke ktora ostatnio mi dokucza odpowiedzialne
sa mechanizmy wybieraka.Czy moze ktos juz przerabial temat w autku o silniku 1.8 92KW 98r AGN jesli tak to prosilbym o naswietlenie calego tematu bo duzo jest o tym na forum ale niestety bardzo malo o tym wlasnie silniku :grrr:Sprawdzalem jak narazie olej i jest full po koreczek oraz przesmarowalem smarem ten mechanizm na skrzyni i dalej rewelacji nie ma.Gdzie moge zlokalizowac te wszyskie mechanizmy i oczywiscie powymieniac bo koszt jest naprawde nie wielki a moze byc duzo lepiej.Jesli moglby ktos podrzucic namiar na ten zestaw naprawczy do mojego autka bylbym wdzieczny.Pozdrawiam
sa mechanizmy wybieraka.Czy moze ktos juz przerabial temat w autku o silniku 1.8 92KW 98r AGN jesli tak to prosilbym o naswietlenie calego tematu bo duzo jest o tym na forum ale niestety bardzo malo o tym wlasnie silniku :grrr:Sprawdzalem jak narazie olej i jest full po koreczek oraz przesmarowalem smarem ten mechanizm na skrzyni i dalej rewelacji nie ma.Gdzie moge zlokalizowac te wszyskie mechanizmy i oczywiscie powymieniac bo koszt jest naprawde nie wielki a moze byc duzo lepiej.Jesli moglby ktos podrzucic namiar na ten zestaw naprawczy do mojego autka bylbym wdzieczny.Pozdrawiam
VW GOLF IV 1.8 20V 125KM
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Re: Problem z 1 biegiem oraz wstecznym
[quote="Gicek"]Witam.Troszke poczytalem na temat ciezko wchodzacych biegow i mysle ze za czesto blokujaca sie jedynke ktora ostatnio mi dokucza odpowiedzialne
sa mechanizmy wybieraka.Czy moze ktos juz przerabial temat w autku o silniku 1.8 92KW 98r AGN jesli tak to prosilbym o naswietlenie calego tematu bo duzo jest o tym na forum ale niestety bardzo malo o tym wlasnie silniku :grrr:Sprawdzalem jak narazie olej i jest full po koreczek oraz przesmarowalem smarem ten mechanizm na skrzyni i dalej rewelacji nie ma.Gdzie moge zlokalizowac te wszyskie mechanizmy i oczywiscie powymieniac bo koszt jest naprawde nie wielki a moze byc duzo lepiej.Jesli moglby ktos podrzucic namiar na ten zestaw naprawczy do mojego autka bylbym wdzieczny.Pozdrawiam
a jestes pewien ze to nie jest np sprzeglo ??? moze po prostu masz juz starta okladzine na tarczy sprzegla i dlatego masz problemy z wbijaniem pierwszego biegu i R
sa mechanizmy wybieraka.Czy moze ktos juz przerabial temat w autku o silniku 1.8 92KW 98r AGN jesli tak to prosilbym o naswietlenie calego tematu bo duzo jest o tym na forum ale niestety bardzo malo o tym wlasnie silniku :grrr:Sprawdzalem jak narazie olej i jest full po koreczek oraz przesmarowalem smarem ten mechanizm na skrzyni i dalej rewelacji nie ma.Gdzie moge zlokalizowac te wszyskie mechanizmy i oczywiscie powymieniac bo koszt jest naprawde nie wielki a moze byc duzo lepiej.Jesli moglby ktos podrzucic namiar na ten zestaw naprawczy do mojego autka bylbym wdzieczny.Pozdrawiam
a jestes pewien ze to nie jest np sprzeglo ??? moze po prostu masz juz starta okladzine na tarczy sprzegla i dlatego masz problemy z wbijaniem pierwszego biegu i R
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Hey, ja tez miałem kłopoty z włączaniem pierwszego biegu i tak sobie jeździłem, aż pewnego dnia startuje z pod domu 1 i 2 mi już nie weszła Okazało się, że winę za to ponosiła ta "łapa" (nie wiem jak się to fachowo nazywa). Wielowypust się wykruszał, powoli, aż zniszczył się całkowicie. Też na początku przesmarowałem ten mechanizm, ale nic nie pomogło, po wymianie tego elementu, wszystko wróciło do normy, biegi wchodzą gładko, a luz na dźwigni zmiany biegów znikną . Na fotce zaznaczyłem, element który wymieniłem. Wiem, że mam inny silnik, ale może pomoże ci to w rozwiązaniu problemu.
- WILCZEK MK4 GTI
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Jesli chodzi o inne biegi to czasami delikatnie zgrzytnie przy wrzucaniu wstecznego biegu a reszta naprawde wporzadeczku Italiano czy do calej tej operacji musialbym wyciagac skrzynie?bo jesli tak to najpierw poprobuje innych prostszych sposobow a jesli sobie nie poradze to napewno skorzystam z twoich wskazowek.
VW GOLF IV 1.8 20V 125KM
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Nie, wystarczy odkręcić śrubę z góry, ona trzyma ten element, pościągać wodziki z tej "łapy" i wyjąć do góry ona jest osadzona na wielowypuście. Jeśli chodzi o pozostałe biegi to ja też nie miałem najmniejszego problemu, oporna była tylko "1" . Nie wiem, czy ten element jest, winny u Ciebie, ale chciałem podzielić się spostrzeżeniami, bo ja miałem takie same objawy, a winę za to ponosił ten element Mam nadzieje, że uda Ci się zlokalizować źródło usterki. PowodzeniaGicek pisze:taliano czy do calej tej operacji musialbym wyciagac skrzynie?bo jesli tak to najpierw poprobuje innych prostszych sposobow a jesli sobie nie poradze to napewno skorzystam z twoich wskazowek
Kazda wskazowka jest jak najbardziej mile widziana bo przeciez nic nas to nie kosztuje popatrzec.Jeszcze jak bys mi napisal ile taka lapka cie kosztowala to mialbym mniej wiecej juz rozeznanie cenowe w razie czego.W sobote sprobuje to rezebrac jak pogoda dopisze i sie zobaczy w jakim to jest stanie.Jesli moglby ktos napisac jak to sie fachowo nazywa to bylo by super.Narazie dzieki sliczne za pomoc.
VW GOLF IV 1.8 20V 125KM
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Tu będzie pewien kłopot, bo ja robiłem to w Holandii, mechanik mi to odkręcił przy mnie i powiedział, że za to zapłacę 85 euro I tyle zapłaciłem, bo nie miałem innego wyjścia, samochód potrzebny mi jest co dziennie do pracy. A poza tym znalezienie sklepu z częściami nie jest tu za łatwe, a nawet jak się znajdzie to, trzeba czekać czasami tydzień!! Myślę, że w naszym kraju jest to dużo niższy koszt, biorąc pod uwagę, że jest multum zmieników. W Holandii tylko oryginalny.Gicek pisze:ile taka lapka cie kosztowala
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 111 gości