Wycieraczki zgrzytają...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Wycieraczki zgrzytają...

Post autor: ck » ndz mar 22, 2009 16:46

... jak sa załączone.Otworzyłem klape silnika i faktycznie coś tam zgrzyta.Czyżby silniczek od wycieraczek,czy może coś innego.Jak myślicie?



moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » ndz mar 22, 2009 18:40

Albo w przekładni silniczka, albo popychacze się zacierają. Musisz rozebrać całość, wyczyścić i przesmarować.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn mar 23, 2009 11:58

Dużo roboty z tym?



Awatar użytkownika
chudi01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob sty 19, 2008 13:32
Lokalizacja: Przemyśl okolice

Post autor: chudi01 » pn mar 23, 2009 12:31

samo wyjęcie mechanizmu z auta to niewiele roboty ale rozbieranie i smarowanie to już chwile potrwa, montaż z powrotem na aucie też nie powinien ci dużo zająć...



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn mar 23, 2009 14:08

Psiknąłem na ten mechanizm WD40,ale nic nie dało



moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » pn mar 23, 2009 14:20

To nic nie da, bo musisz rozebrać i przede wszystkim wyciągnąć popychacze z tulei. Tam się dostaje rdza i brud i to się lubi zacierać. Gdybyś musiał je wybijać to z założoną nakrętką, żeby nie rozklepać gwintu na końcu. Jak poczujesz, że to było to to silniczka już nie rozbieraj.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pn mar 23, 2009 14:59

a najlepiej jest mieć 2 mechanizm i się spokojnie z tym bawić ;]


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn mar 23, 2009 15:19

z tym mechanizmem to trzeba ostroznie, bo to stop aluminium, chyba z cynkiem, ZnAl, i nie jest to spawalne migiem czy acetylenem.. ale na szrocie jak cos za 50-70zl do dostania... wiem bo przerabialem wymiane tej zimy... najpierw wycieraczki chrobotaly, a pozniej jedno ramie poszlo do gory, zaczelo odstawac, ja silowalem sie z tym na parkingu bo akurat padalo no i sie ulalamal mechanizm..



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » ndz mar 29, 2009 23:28

witam mam taki sam objaw chrobotanie ocieranie po lewej stronie w podszybiu patrząc z miejsca kierowcy, psikałem tam wd40, nasmarowałem smarem do łożysk (bez rozbierania czegokolwiek) najdziwniejsze jest to że to dziwne tarcie pojawia się podczas deszczczu lub wilgoci na dworze a jak jest sucho i pryskam na szybę to tarcia nie ma, wogóle prawa wycieraczka ładnie równo zbiera a lewa tak jakby zużyta była, jest gdzieś jakaś fotoporada jak to rozebrać?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości