Kilka pytan przed zakupem GT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

olo666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 10:36
Lokalizacja: ruda śląska

Kilka pytan przed zakupem GT

Post autor: olo666 » ndz mar 22, 2009 10:43

Witam mam do kupienia mkII Gt od znajomego za małe pieniądze i mam kilka pytań;
Po odpaleniu silnik trochę nierówno pracuje powoli spadają obroty,wystarczy raz przegazować tak do 2000 obr/min i już chodzi równo.Co to może być ??
Przejechałem się nim wczoraj i mam wątpliwość co do skrzyni biegów.2 Biegu trzeba było trochę dłużej szukać.W moim mkII mam skrzynie 4 biegową i nie ma żadnego problemu z biegami i nie wiem czy nie jestem przyzwyczajony do jego skrzyni czy coś z nią jest nie tak.
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 22:40 przez olo666, łącznie zmieniany 1 raz.



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » ndz mar 22, 2009 11:16

jaki silnik itd... a 2 nie wchodzi przez wyrobione dzwigienki moze.... z obrotami to zalezy .. mioze regulacja moze krokowy.. zalezy jaki silnik



Awatar użytkownika
coupeace
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 11:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: coupeace » ndz mar 22, 2009 11:25

jak jest okazja cenowa to bierz koszt naprawy opisanych bolączek nie będzie straszny



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz mar 22, 2009 11:33

olo666 pisze:ystarczy raz przegazować tak do 2000 obr/min i już chodzi równo.Co to może być ??
stabilizator biegu jałowego
napisz cos wiecej o tym silniku :bajer:



olo666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 10:36
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: olo666 » ndz mar 22, 2009 13:27

Jest to silnik 1,8 na wtrysku 90 konny.Z tą skrzynią jest tak ze nie zgrzytają biegi,sprzęgło chodzi dobrze,luzów na lewarku nie ma więc myślę że kwestia przyzwyczajenia.Mam go do kupienia za 2200.Jest centralny zamek,abs,szyber manualny,szerokie zderzaki w kolorze nadwozia,czarne wnętrze ze skórzanymi fotelami,xenony itp tak że myślę że cena jest atrakcyjna.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » ndz mar 22, 2009 13:46

No cena jest naprawde atrakcyjna jesli wszystko chodzi w miare ok. Te usterki nie beda pewnie drogie do usuniecia


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz mar 22, 2009 14:25

jak ma skóry to sam środek jest wart połowę tego auta.
W jakim stanie by nie był to nawet na części powinno się opłacić go kupić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości