wspomaganie !!! pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wara99

wspomaganie !!! pomocy

Post autor: wara99 » pn gru 26, 2005 16:03

witam na swieta prezent od mojego golfa , a mianowicie z pompy slychac dziwny szelest cos w rodzaju takiego suchego tarcia z przerwami chwilowymi - co to moze byc .
Dodam ze mam minimalny stan plynu o kolorze czerwonym i tu sie rodzi podejrzenie ze ktos moze przedemną wlal nie taki plyn jak trzeba - tak wyczytalem na forum ze jak sie wleje olej mineralny zamiast syntetyka to moze sie pompa zatrzec . Bo wiem na 100 % ze auto bylo kupione uszkodzone po wjezdzie na tory , wiec moze koles co go sprowadzil wlal nie ten plyn co trzeba . Po polsce golf przejechal ok 2000km .
Co o tm myslicie i co mam zrobic????



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pn gru 26, 2005 17:22

wydaje mi sie ze jesli oslony na listwie masz cale ,plyn od wspomagania jest czysty,pasek jest prawidlowo napiety to przypuszczam ze konczy sie pompa i niestety bedzie trzeba ja wymienic

P.S. Z tego co wiem to duzo mechanikow chwali stosowanie czerwonego plynu (taki jak w automacie)zamiast oryginalnego czyli zielonego



wara99

Post autor: wara99 » pn gru 26, 2005 18:02

wlasnie przed chwila podjechala zona bo w robocie jestem i juz faktycznie to chyba koniec bo juz tak glosno telepocze ze 100metrow wczesniej slychac .

a tak na marginesie to ma znaczenie naciąg paska bo niedawno wymienialem termostat i wspomaganie bylo sciagane.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn gru 26, 2005 18:05

odnosnie plynu o tylko zielony!!!!

w fordzie lalem czerwony bo taki mial byc a tu jak zalalem czerwony to mi cieklo wpomaganie i ubywalo plynu. odkad nalalem zielonego problem zniknal.

moze szumiec jesli masz malo plynu, dolej do odpowiedniego poziomu (zielonego plynu) i sprawdz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pn gru 26, 2005 18:09

Z tego co wiem to zielony jest bardziej żrący niz czerwony
Ostatnio regenerowalem listwe z T4 i specjalnie pytalem sie goscia jaki plyn wlac,stwierdzil ze najlepszy jest czerwony.zreszta u mnie w firmie jest kilka T4 i wszystkie maja czerwony i nic sie im niedzieje
Ale decyzja nalezy do was



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn gru 26, 2005 22:53

Zielony, czerwony....zależu czy syntetyk czy minetał...:)

Np. Popularny zielony FEBI - może być i syntetykiem i minerałem...:)


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

presario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: czw lis 03, 2005 08:35
Lokalizacja: stargard
Kontakt:

Post autor: presario » pn gru 26, 2005 23:18

mi ostatnio padla pompa od wspomagania ....na poczatku myslalem ze padla pompa wodna...tylko zadzwil mnie jeden fakt...ze strasznieee ciezko sie ruszalo kierwonica...zatrzymalem samochod ( na srodku skrzyzownia padla ), zjechalem z bolem na pobocze...i okazalo sie ze cieknie z niej jak cholerka :/ pojechalem do warsztatu znajomego ..i zostawilem w nim 250 zł ( nowa pompa wspomagania - cena hurtowa i nie oryginalna ofkors ) :( Mam nadzieje ze w najblizszym czasie juz nic nie padnie...bo mam juz dosyc ..co chwilke cos :/ ( mam zalany czerwony plyn...podobno jest lepszy....tak mi doradzil znajomy )



rademenes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:24
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: rademenes » wt gru 27, 2005 00:16

Tylko zielony oryginalny plyn! Po czerwonym to na bank najpierw wyje pompa,a pozniej leci z listwy i cuda niewidy! Paaaaaaaare lat temu jak byly skladaki to sie golfin troche nawozilem i fakt lalem ten czerwony syf,a pozniej bylo tak jak pisalem wczesniej. Zreszta faszysci lali tez ten sylfilis... Bo tanszy!! Do Vw nigdy, nigdy,nigdy czerwonego badziewia!! Choc w innych autach sie sprawdza...

Pozdro



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 27, 2005 00:22

wlasnie rademenes potwierdzasz moje slowa

w ASO facet mi powiedzial ze tylko zielony bo jest gesciejszy i ze na czerwonym zniszcze wspomaganie. uklad zostal zaprojektowany do takiego plynu i taki ma byc.

lalem czerwony bo tanszy i jakos latwiej go bylo dla mnie dostac, ale auto mi plamilo i czesto trzeba bylo dolewac, zaczalem uzupelniac zielonym i po pewnym czasie juz wogole nie uzupelniam i nie zostawia plam!


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

wara99

Post autor: wara99 » wt gru 27, 2005 10:04

z pierwszych ogledzin widze ze jest bardzo mocno pasek naciągniety i chyba sie lozysko przez to rozsypalo ale maechanik ten co pasek naciagal stwierdzil ze to nie jego wina bo nie ma jedno z drugim nic wspólnego. !!!!!

[ Dodano: Wto Gru 27, 2005 11:51 ]
zara jade dofirmy co regeneruje pompy jak sie uda to 150 zl ale z tym plynem to juz nie wiem bo mechanior co mi zmienia tą pompe leje tylko i wylacznie ATF MOBILA i mówi ze jest najlepszy i co tu kur..... wlac ?????



slaweklt

Post autor: slaweklt » śr gru 28, 2005 21:55

witam wlasnie jestem na etapie wymieniania pompy tyle ze w lt 2.5 tdi stara wyla piszczala az sie tak rozleciala ze trzeba ja wymienic no 400 nie moje



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 225 gości