wspomaganie !!! pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wspomaganie !!! pomocy
witam na swieta prezent od mojego golfa , a mianowicie z pompy slychac dziwny szelest cos w rodzaju takiego suchego tarcia z przerwami chwilowymi - co to moze byc .
Dodam ze mam minimalny stan plynu o kolorze czerwonym i tu sie rodzi podejrzenie ze ktos moze przedemną wlal nie taki plyn jak trzeba - tak wyczytalem na forum ze jak sie wleje olej mineralny zamiast syntetyka to moze sie pompa zatrzec . Bo wiem na 100 % ze auto bylo kupione uszkodzone po wjezdzie na tory , wiec moze koles co go sprowadzil wlal nie ten plyn co trzeba . Po polsce golf przejechal ok 2000km .
Co o tm myslicie i co mam zrobic????
Dodam ze mam minimalny stan plynu o kolorze czerwonym i tu sie rodzi podejrzenie ze ktos moze przedemną wlal nie taki plyn jak trzeba - tak wyczytalem na forum ze jak sie wleje olej mineralny zamiast syntetyka to moze sie pompa zatrzec . Bo wiem na 100 % ze auto bylo kupione uszkodzone po wjezdzie na tory , wiec moze koles co go sprowadzil wlal nie ten plyn co trzeba . Po polsce golf przejechal ok 2000km .
Co o tm myslicie i co mam zrobic????
wydaje mi sie ze jesli oslony na listwie masz cale ,plyn od wspomagania jest czysty,pasek jest prawidlowo napiety to przypuszczam ze konczy sie pompa i niestety bedzie trzeba ja wymienic
P.S. Z tego co wiem to duzo mechanikow chwali stosowanie czerwonego plynu (taki jak w automacie)zamiast oryginalnego czyli zielonego
P.S. Z tego co wiem to duzo mechanikow chwali stosowanie czerwonego plynu (taki jak w automacie)zamiast oryginalnego czyli zielonego
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
odnosnie plynu o tylko zielony!!!!
w fordzie lalem czerwony bo taki mial byc a tu jak zalalem czerwony to mi cieklo wpomaganie i ubywalo plynu. odkad nalalem zielonego problem zniknal.
moze szumiec jesli masz malo plynu, dolej do odpowiedniego poziomu (zielonego plynu) i sprawdz
w fordzie lalem czerwony bo taki mial byc a tu jak zalalem czerwony to mi cieklo wpomaganie i ubywalo plynu. odkad nalalem zielonego problem zniknal.
moze szumiec jesli masz malo plynu, dolej do odpowiedniego poziomu (zielonego plynu) i sprawdz
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
mi ostatnio padla pompa od wspomagania ....na poczatku myslalem ze padla pompa wodna...tylko zadzwil mnie jeden fakt...ze strasznieee ciezko sie ruszalo kierwonica...zatrzymalem samochod ( na srodku skrzyzownia padla ), zjechalem z bolem na pobocze...i okazalo sie ze cieknie z niej jak cholerka :/ pojechalem do warsztatu znajomego ..i zostawilem w nim 250 zł ( nowa pompa wspomagania - cena hurtowa i nie oryginalna ofkors ) Mam nadzieje ze w najblizszym czasie juz nic nie padnie...bo mam juz dosyc ..co chwilke cos :/ ( mam zalany czerwony plyn...podobno jest lepszy....tak mi doradzil znajomy )
Tylko zielony oryginalny plyn! Po czerwonym to na bank najpierw wyje pompa,a pozniej leci z listwy i cuda niewidy! Paaaaaaaare lat temu jak byly skladaki to sie golfin troche nawozilem i fakt lalem ten czerwony syf,a pozniej bylo tak jak pisalem wczesniej. Zreszta faszysci lali tez ten sylfilis... Bo tanszy!! Do Vw nigdy, nigdy,nigdy czerwonego badziewia!! Choc w innych autach sie sprawdza...
Pozdro
Pozdro
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
wlasnie rademenes potwierdzasz moje slowa
w ASO facet mi powiedzial ze tylko zielony bo jest gesciejszy i ze na czerwonym zniszcze wspomaganie. uklad zostal zaprojektowany do takiego plynu i taki ma byc.
lalem czerwony bo tanszy i jakos latwiej go bylo dla mnie dostac, ale auto mi plamilo i czesto trzeba bylo dolewac, zaczalem uzupelniac zielonym i po pewnym czasie juz wogole nie uzupelniam i nie zostawia plam!
w ASO facet mi powiedzial ze tylko zielony bo jest gesciejszy i ze na czerwonym zniszcze wspomaganie. uklad zostal zaprojektowany do takiego plynu i taki ma byc.
lalem czerwony bo tanszy i jakos latwiej go bylo dla mnie dostac, ale auto mi plamilo i czesto trzeba bylo dolewac, zaczalem uzupelniac zielonym i po pewnym czasie juz wogole nie uzupelniam i nie zostawia plam!
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
z pierwszych ogledzin widze ze jest bardzo mocno pasek naciągniety i chyba sie lozysko przez to rozsypalo ale maechanik ten co pasek naciagal stwierdzil ze to nie jego wina bo nie ma jedno z drugim nic wspólnego. !!!!!
[ Dodano: Wto Gru 27, 2005 11:51 ]
zara jade dofirmy co regeneruje pompy jak sie uda to 150 zl ale z tym plynem to juz nie wiem bo mechanior co mi zmienia tą pompe leje tylko i wylacznie ATF MOBILA i mówi ze jest najlepszy i co tu kur..... wlac ?????
[ Dodano: Wto Gru 27, 2005 11:51 ]
zara jade dofirmy co regeneruje pompy jak sie uda to 150 zl ale z tym plynem to juz nie wiem bo mechanior co mi zmienia tą pompe leje tylko i wylacznie ATF MOBILA i mówi ze jest najlepszy i co tu kur..... wlac ?????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 225 gości