golf 3 20 gt dymi na nibiesko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
semmi2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 26, 2005 18:01
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

golf 3 20 gt dymi na nibiesko

Post autor: semmi2 » pn gru 26, 2005 18:14

Witam.mam golfa 3 2.0 gt 8v niby mały przebieg i odpalany raczej na cieplo bo ma webasto nagle zacząl dymić na niebiesko od czego zacząć bo porad tyle ilu ludzi pytam konkretnie czy ktos miał taki przypadek .pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pn gru 26, 2005 18:22

Pali olej albo przez zawory (uszczelniacze) albo pierścienie olejowe są już do d...


Obrazek

Awatar użytkownika
semmi2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 26, 2005 18:01
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: semmi2 » pn gru 26, 2005 18:25

jak to sprawdzić



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pn gru 26, 2005 18:31

semmi2 pisze:jak to sprawdzić
Trzeba zmierzyć ciśnienie silnika. W warsztatach mają przyrządy. I będzie mniej więcej wiadomo co już leży.


Obrazek

Awatar użytkownika
semmi2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 26, 2005 18:01
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: semmi2 » pn gru 26, 2005 18:33

dzięki .pozdrawiam jak sie wyjaśni to dam znać



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn gru 26, 2005 21:19

Jeżeli ma uszkodzone pierścienie to jak wyjmiesz bagnet miarki oleju to powinien z niej lecieć dymek niebieski a jeżeli niebędzie się nic działo to na bank uszczelniacze na zaworach.Zresztą jak będziesz robić uszczelniacze to warto zajrzeć do tłoków bo i tak głowica będzie zdjęta.



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » pn gru 26, 2005 21:51

Ale zakopci na niebiesko przy odpaleniu ? czy caly czas w trakcie jazdy ? Kontroluj poziom oleju w silniku. Jesli nie schodzi olej i zakopci przy odpalaniu to odpusci sobie robote bo za 100 zl raczej nikt Ci tego nie zrobi



Awatar użytkownika
semmi2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 26, 2005 18:01
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: semmi2 » pn gru 26, 2005 22:17

najpierw przy 86 stopniach kopcił dzisiaj normanie cały czas ale z miarki nie kopci
ale jak sie odkręci korek od oleju to obroty falują

[ Dodano: Pon Gru 26, 2005 21:23 ]
acha silnik wygląda jak nowy zadnych wycieków itp



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn gru 26, 2005 22:40

Tomasz Żaguń pisze:Zresztą jak będziesz robić uszczelniacze to warto zajrzeć do tłoków bo i tak głowica będzie zdjęta.

Nie potrzeba wyciagac glowicy zeby uszczelniacze zmienic :)



Awatar użytkownika
semmi2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 26, 2005 18:01
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: semmi2 » pn gru 26, 2005 23:05

to bardzo dobra wiadomość serdeczne dzięki

[ Dodano: Pon Gru 26, 2005 22:06 ]
moze wiesz jakie to koszty (w przyblizeniu)



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » pn gru 26, 2005 23:08

Adrian1980, hmmm... mi tez sie tak wydawalo... ale jak pytalem mechanika przy okazji jak u niego bylem to mowil ze trzeba pol silnika rozebrac, z tego co pamietam mowil ze glowica tez



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn gru 26, 2005 23:16

Adrian 1980 słyszałem o takich specach ja jednak jestem starej szkoły.Raz a dobrze.



Awatar użytkownika
semmi2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn gru 26, 2005 18:01
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: semmi2 » pn gru 26, 2005 23:32

mam nadzieje ze to sie dobrze skonczy bo ta zie za.......... jezdzi



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » wt gru 27, 2005 00:54

pozadny mechanior wymienia uszczelniacze bez zdejmowania glowicy ( na pewno w 8V ) sam bylem swiadkiem jak wymienia u mnie, troche zabawy mial ale sobie poradzil, trzeba tylko pilnowac zeby zawor nie wpadl do cylindra :)

[ Dodano: Pon Gru 26, 2005 23:58 ]
foxiu2k5 pisze:Adrian1980, hmmm... mi tez sie tak wydawalo... ale jak pytalem mechanika przy okazji jak u niego bylem to mowil ze trzeba pol silnika rozebrac, z tego co pamietam mowil ze glowica tez

no najlepiej rozebrac pol silnika i pozniej odpowiednio delikwenta skasowac za robote... :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 291 gości