Podlaczenie czujnika temp oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Podlaczenie czujnika temp oleju
Czy ktos moze sprawdzic czy czujnik temperatury oleju do golfa 3 1.8 pasuje do silnika 1.9TDI 1Z ?
Wg katalogu intercars to jest to samo. A co na to etka?
//Zmiana tematu
Wg katalogu intercars to jest to samo. A co na to etka?
//Zmiana tematu
Ostatnio zmieniony ndz mar 22, 2009 14:11 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
według ETKI to nie koniecznie to samo.
[ Dodano: 20 Mar 2009 22:07 ]
podaj rocznik to znajdę numer części bo jest kilka odmian.
[ Dodano: 20 Mar 2009 22:07 ]
podaj rocznik to znajdę numer części bo jest kilka odmian.
Ostatnio zmieniony pt mar 20, 2009 23:10 przez kwietek, łącznie zmieniany 2 razy.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Rocznik mojego 96, tamtego 1.8 niestety nie wiem. Czujnik potrzebuje do MFA, a jest na gwint M10 czyli raczej bedzie pasowac bo to do wkrecenia w podstawke filtra.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
ten przewód czasami nie idzie prosto do zegara,zobacz na opisie wtyki
[ Dodano: 22 Mar 2009 00:23 ]
1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel
4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)
7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)
8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
14. pusty
15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)
16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)
19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)
26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)
27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)
28.pusty
__
[ Dodano: 22 Mar 2009 00:23 ]
1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel
4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)
7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)
8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
14. pusty
15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)
16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)
19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)
26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)
27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)
28.pusty
__
Ostatnio zmieniony ndz mar 22, 2009 01:25 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
norek111, taka rozpiske juz znalazlem. Ta dotyczy kostki T28 bialej, a ja potrzebuje rozpiske 2 niebieskich ktore lacza sie w ta biala od licznika. Nie byloby pytania, gdyby niemcy nie zrobili tej bialej kostki "zaslonietej" plastikiem i nie widac jaki kabel idzie do jakiegos pinu.
Generalnie juz nie wiem gdzie to mam podlaczyc.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
tutaj wychodzi, ze mam sie wpiac z kablem od czujnika w zegar czyli kostke niebieska.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186539&start=0
tutaj, ze mam sie wpiac kablem w kostke biala o oznaczeniu G w skrzynce bezpiecznikow.
Rozumuje, ze jesli do licznika podlaczam biala kostke, ktora w pinie 17 ma kabel na temp oleju i kabel idzie do niebieskiej kostki do skrzynki bezpiecznikow to jakos niebieska kostka musi komunikowac sie z kostka biala o oznaczeniu G w skrzyne bezpiecznikow.
Gdyby to byla prawda to zrobilbym bajpas pomijajac kostke G i wpinajac sie do kabla w kostce niebieskiej.
Generalnie juz nie wiem gdzie to mam podlaczyc.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
tutaj wychodzi, ze mam sie wpiac z kablem od czujnika w zegar czyli kostke niebieska.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186539&start=0
tutaj, ze mam sie wpiac kablem w kostke biala o oznaczeniu G w skrzynce bezpiecznikow.
Rozumuje, ze jesli do licznika podlaczam biala kostke, ktora w pinie 17 ma kabel na temp oleju i kabel idzie do niebieskiej kostki do skrzynki bezpiecznikow to jakos niebieska kostka musi komunikowac sie z kostka biala o oznaczeniu G w skrzyne bezpiecznikow.
Gdyby to byla prawda to zrobilbym bajpas pomijajac kostke G i wpinajac sie do kabla w kostce niebieskiej.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 247 gości