Szarpie silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Bronc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw lip 17, 2008 20:03
Lokalizacja: Kalety

Post autor: Bronc » czw mar 19, 2009 17:38

Sonda, świece i kable wymieniłem, błędy mam 2 od dawna te same, występują jako Błąd sporadyczny. Są to 18056 i 17831.



Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Post autor: looki8329 » czw mar 19, 2009 21:05

Widzę, że temat się troszkę rozwinął, a ja dawno do niego nie zaglądałem co się okazało miałem pęknięty lub raczej przegryziony przewód WN. " Oświeciło " mnie gdy na odpalonym silniku dochodziłem do tego co może być nie tak no i dotknąłem jednego z nich wtedy nie miałem już wątpliwości. Dzięki za wszelkie podpowiedzi i sugestie.


Lepiej stracić sekundę z życia, niż życie w ciągu sekundy...

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pt mar 20, 2009 09:44

18056 błąd na magistarli CAN
17831 - http://wiki.ross-tech.com/index.php/17831/P1423/005155 ale to nie za bardzo wiem o co chodzi


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Bronc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw lip 17, 2008 20:03
Lokalizacja: Kalety

Post autor: Bronc » pt mar 20, 2009 16:21

Co te błędy znaczą to wiem bo mam serwisówke do golfa IV ale nic mi ta wiedza nie daje



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pt mar 20, 2009 16:27

Błąd magistrali to zwykle poprostu kabloteka lub zwyczajnie bezpiecznik, brak zasilania modułu z którym nie ma komunikacji.
na rysunku twój nieszczęsny układ odnośnie drugiego błedu, trzeba sprawdzic szczelność połaczeń, bezpiecznik zasilania układu i okablowanie do niego. Obrazek
Ostatnio zmieniony pt mar 20, 2009 16:32 przez Jacek75, łącznie zmieniany 2 razy.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Bronc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw lip 17, 2008 20:03
Lokalizacja: Kalety

Post autor: Bronc » pt mar 20, 2009 22:48

Czy możliwe jest że ten błąd wyskakuje przez niefabryczne, dorabiane zabezpieczenie tak? Mianowicie mam tak zrobieone, że magnesem rozłączam jeden z bezpieczników od silnika. To będzie to, tym bardziej ze wyskakuje jako sporadyczny. Natomiast ten obieg powietrza wtórengo już raz sprawdzałem i wszystko ok. Wogóle w tym aucie chyba wszystko jest sprawdzone a dalej coś go "boli". Nie mam już koncepcji. Nawet wgrywane maiłem nowe oprogramowanie sterownika komputera i nic. A czujnik wolnych obrotów?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 188 gości