Dławi się przy dodawaniu gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ace-mati
- VWMANIAK
- Posty: 689
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
- Lokalizacja: Czarna Białostocka
- Kontakt:
Dławi się przy dodawaniu gazu
Witam wszystkich.
Mam problem z swoim golfikiem 2 1.6 RF Pierburg 2e2 Benzyna+lpg. Otóż jak się rozgrzeje utrzymuje wolne obroty ale gdy chce dodać gazu na biegu jałowym lub ruszyć autko gwałtownie spada z obrotów i gaśnie po prostu nie wkręca się na obroty i nie zależnie czy jest na benzynie czy na gazie. Jak chwile postoi wtedy jakoś da się jechać ale samochód nie ma praktycznie przyśpieszenia często szarpie. dzieje się to już od jakiegoś tygodnia początkowo myślałem że to przez złej jakości gaz ale na benzynie jest to samo. Co to może być??? proszę o pomoc.
Dodam jeszcze że filtr powietrza wymieniany był jakieś 7tys km temu i jest czysty. nie dawno wymienione świece i przewody WN. ok rok temu wymieniałem wszystkie przewody podciśnieniowe.
Mam problem z swoim golfikiem 2 1.6 RF Pierburg 2e2 Benzyna+lpg. Otóż jak się rozgrzeje utrzymuje wolne obroty ale gdy chce dodać gazu na biegu jałowym lub ruszyć autko gwałtownie spada z obrotów i gaśnie po prostu nie wkręca się na obroty i nie zależnie czy jest na benzynie czy na gazie. Jak chwile postoi wtedy jakoś da się jechać ale samochód nie ma praktycznie przyśpieszenia często szarpie. dzieje się to już od jakiegoś tygodnia początkowo myślałem że to przez złej jakości gaz ale na benzynie jest to samo. Co to może być??? proszę o pomoc.
Dodam jeszcze że filtr powietrza wymieniany był jakieś 7tys km temu i jest czysty. nie dawno wymienione świece i przewody WN. ok rok temu wymieniałem wszystkie przewody podciśnieniowe.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Podejrzewam że to coś w gaxniku jakaś membrana pękła gdyz jeździsz na LPG. Sprawdz membrane układu wzbogacenia(na 2 śrubki z boku) oraz membrane pompki przyspieszającej. Od tego trzeba zacząć.
Sprawdz dodatkowo wężyk od przyspieszacza zapłonu. Jak tam wolne obroty na rozgrzanym silniku, na luzie wkręca sie dobrze na obroty?
Sprawdz dodatkowo wężyk od przyspieszacza zapłonu. Jak tam wolne obroty na rozgrzanym silniku, na luzie wkręca sie dobrze na obroty?
Ostatnio zmieniony pt mar 20, 2009 12:37 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- ace-mati
- VWMANIAK
- Posty: 689
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
- Lokalizacja: Czarna Białostocka
- Kontakt:
nie chce się wkręcać na obroty obojętnie czy na luzie czy ruszam. więc to znowu problem z gaźnikiem hehe mam już go powoli dość. dziś sprawdzę wszystkie te membrany i dam znać
[ Dodano: 20 Mar 2009 17:02 ]
rozebrałem gaźnik i wszystko wydaje się ok. jedynie to co już wcześniej zauważyłem że siłownik pull down nie działa tak jak trzeba. ale czy to może być przyczyna ??
[ Dodano: 20 Mar 2009 17:02 ]
rozebrałem gaźnik i wszystko wydaje się ok. jedynie to co już wcześniej zauważyłem że siłownik pull down nie działa tak jak trzeba. ale czy to może być przyczyna ??
- ace-mati
- VWMANIAK
- Posty: 689
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
- Lokalizacja: Czarna Białostocka
- Kontakt:
szukałem dwa dni i okazało się że dolot jest cały i nie łapie on żadnego lewego powietrza
więc to chyba jednak problem z gaźnikiem
więc to chyba jednak problem z gaźnikiem
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 16:10 przez ace-mati, łącznie zmieniany 1 raz.
Piszesz że niedawno zmieniałeś przewody WN.Spróbuj założyć stare.Kiedyś wymieniałem w swoim na nowe silikony i po tygodniu miałem podobne objawy.Zimy chodził ok. ale jak się zagrzał to katastrofa.Włożyłem stare (org.vw) i wszystko ok. Swiece oczywiście jednoelektrodowe.
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 10:31 przez wawel, łącznie zmieniany 2 razy.
Panowie ja mam podobny problem
gdy jest zimny praktycznie nie da sie ruszyc autem tak go muli i nim szarpie
wszytsko co pisaliscie jest sprawdzone i jest okej
nie wiem w czym moze tkwić problem
POMOCY!!!
aha i jeszcze jedno pytanie
gdzie reguluje sie obroty na tym gaźniku???
bo trzyma mi bardzo wysokie obroty
zaraz po odpaleniu na zimnym silniku nawet do 4tys
po chwili spada i bardzo czesto trzyma 1,5 -2tys obr
gdy jest zimny praktycznie nie da sie ruszyc autem tak go muli i nim szarpie
wszytsko co pisaliscie jest sprawdzone i jest okej
nie wiem w czym moze tkwić problem
POMOCY!!!
aha i jeszcze jedno pytanie
gdzie reguluje sie obroty na tym gaźniku???
bo trzyma mi bardzo wysokie obroty
zaraz po odpaleniu na zimnym silniku nawet do 4tys
po chwili spada i bardzo czesto trzyma 1,5 -2tys obr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości