jakie mieliscie problemy z wymiana zegarow?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
naughtyjurand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jakie mieliscie problemy z wymiana zegarow?

Post autor: naughtyjurand » wt gru 21, 2004 10:46

spokojnie adminq, bede sie staral nie zadawac pytan ktore juz kiedys byly poruszane, a to jest troche z innej beczki :)

sluchajcie, powoli przymierzam sie do wymiany zegarow i od razu (przy okazji) chcialem sobie zalozyc niebieskie diody :)

moje pytanie (do tych co juz wymieniali): na jakie problemy natkneliscie sie korzystajac z porad forum?
- doczytalem sie tu i tam, ze sa problemy z zamontowaniem sprezynek, trzeba je ponownie naciagnac i nie wiadomo ile... a potem zegary zle pokazuja predkosc :/ ktos mi powiedzial, ze do tego trzeba miec specjalny klucz.

przydalo by sie uzupelnic te informacje...
pozdrawiam!


HELL WAS FULL, SO I CAME BACK!

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » wt gru 21, 2004 11:35

Tak, do odkręcenia zegarów potrzebny jest śrubokręt krzyżakowy, a do zdjęcia tej góry, do której mocowana jest zielona folia z żarówkami może się lutownica przydać, choć ostatnio robiłem to nożem, łatwo i szybko poszło.

Na stronie opisane jak poprawie założyć wskazówkę.


http://vwgolf.pl/zegary.html - tu jest o zegarach
http://vwgolf.pl/porady/licznik.html - tu o wskazówce


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » wt gru 21, 2004 14:04

a Czy w MK 3 trzeba tak samo ta wskazowke ustawiac??



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt gru 21, 2004 15:30

podepne sie :)
czy do wymiany wyswietlacza godziny w mk3 potrzebuje sciagac wskazowki od wskazan?
i pytanie jak wyzej tak samo zakladamy wskazowke poza bolec blokujacy?
czy jest w mk3 inaczej ?



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » wt gru 21, 2004 19:54

BruceLee30 pisze:podepne sie :)
czy do wymiany wyswietlacza godziny w mk3 potrzebuje sciagac wskazowki od wskazan?
i pytanie jak wyzej tak samo zakladamy wskazowke poza bolec blokujacy?
czy jest w mk3 inaczej ?
aby zmienic wyswietlacz to musisz sciągnąć wskazowkę od obrotomierza. ogolnie wskazowkę zaklada się tak samo jak zdejmuje ale ciężko ją sciągnąc i przez to łatwo wszystko przestawic. ja zakladalem ja w ten sposob: zobacz na rozgrzanym silniku jakie masz obroty. potem zaloz ja lekko wlacz silnik jak pokazuje te same obroty to jest w porzadku. jesli nie to wylaczasz silnik i znowu kombinujesz tak samo ;). na 4 biegu obie wskazowki (predkosciomierz i obrotomierz) musz isc rowno.



Awatar użytkownika
naughtyjurand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: naughtyjurand » pn gru 27, 2004 10:43

czy na miejsce zielonej folii zamontowac cos innego co rozproszy swiatlo?


HELL WAS FULL, SO I CAME BACK!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 241 gości