Wycieraczki na jednym biegi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- raf-gog
- RAFI
- Posty: 388
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
- Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
- Kontakt:
Wycieraczki na jednym biegi
Koledzy ma problem z wycieraczkami, jak kupiłem golfika działały wszystkie prócz najwolniejszych, (myśle przezyje co mi tam:), ale ostatnio przestały działać również te drugie co do prędkości i muszę jechać na najszybszych i nie opuszczają się same tylko muszę z moim refleksem walczyć aha jeszcze jeden objaw jest taki, że jak spryskuje przednią szybę to płyn leci, ale wycieraczki muszę sam włączyć (na najszybsze).
> Raz na chwile znowu działał 2 bieg, więc pomyślałem, że to manetka, wymieniłem i dalej nic.
> Autko dokładnie to golf II 91r TD
> Proszę o pomoc, bo z elektrtyki to jestem całkiem pusty
> Raz na chwile znowu działał 2 bieg, więc pomyślałem, że to manetka, wymieniłem i dalej nic.
> Autko dokładnie to golf II 91r TD
> Proszę o pomoc, bo z elektrtyki to jestem całkiem pusty
:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
hm... według mnie to się tam tem mechanizm mógł troche zatrzeć.
Dostał rudej i przezto silniczki nie mają siły.
Jak tak miałem na tyle.
Wyjąłem wszystko nasmarowałem i gra jak nowe:)
Dostał rudej i przezto silniczki nie mają siły.
Jak tak miałem na tyle.
Wyjąłem wszystko nasmarowałem i gra jak nowe:)
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Forum Master
- Posty: 1280
- Rejestracja: ndz sie 13, 2006 17:21
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Oryginalny przekaznik ma nr 19 do mk2 - zamiast niego wkladasz nr 99 z mk3 i masz mozliwosc programowania czasu na najwolniejszym biegu - dajesz manetke na dol, wracasz w pozycje wylaczonych wycieraczek i dajesz znow na dol (na najwolniejszy bieg), zaleznie od tego po jakim czasie wlaczyles najwolniejszy bieg to taki czas zapamietuje. Powiedzmy dales na dol, wrociles i dales znow na dol po 7 sekundach to beda dzialac co 7 sekundmario1987 pisze:hmmm mowisz a jak bedzie mozna ingerowac w zmiany? i ile ten bajer kosztuje
A koszt to zalezy 20-35 zl chyba.
Ja również miałem zapieczone wycieraczki, ale u mnie wyglądało to tak, że na każdym biegu działały z tą samą prędkością, a silnik wycieraczki grzał się momentalnie więc diagnoza była bardzo prosta.
Oryginalnie jest przekaźnik numer 19, może nie powinienem się tutaj reklamować ale mam takie 2 sztuki na sprzedaż
Oryginalnie jest przekaźnik numer 19, może nie powinienem się tutaj reklamować ale mam takie 2 sztuki na sprzedaż
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Przekaźnik nr 99 w używce dostałem za 3zł na giełdzie w Pruszczu Gdańskim Ogólnie grosze.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Proponuje bardziej smar niż wd40 i rozłożyć na tyle ile sie da i przesmarować.raf-gog pisze:mario1987, tez mysalem o przekaznuiku,ale ktory to????
pancur0, w weckend rozbebesze i wd 40 jazda:)
Może smar nie jest najbardziej estetyczny, ale sprawdza się w 100%.
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
Mam ten sam problem, chodzą na najszybszym, na pozostałych nie (tylna wycieraczka działa) Za radą wyczytaną na tymże forum kupiłem przekaźnik, nie pomogło, a jako, że na przekaźniku było napisane opel astra pomyślałem, że nie odpowiedni dostałem. Nie wymienili mi... Dziś w końcu udało mi się w okolicy dorwać przekaźnik nr 19, ale problem nie minął. Co to w takim razie może być? Jakby to silnik był to chyba na wszystkich biegach by nie chodził (chociaż dziwne piszczenie ostatnio słyszę jak używam wycieraczek na jedynym działającym biegu). Może jakieś zerwane kable?
PS Mam mk3, ale chyba problem jest raczej uniwersalny.
PS Mam mk3, ale chyba problem jest raczej uniwersalny.
[you] dobrze że jeździsz vw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 140 gości