Wycieraczki na jednym biegi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Wycieraczki na jednym biegi

Post autor: raf-gog » śr lut 04, 2009 16:48

Koledzy ma problem z wycieraczkami, jak kupiłem golfika działały wszystkie prócz najwolniejszych, (myśle przezyje co mi tam:), ale ostatnio przestały działać również te drugie co do prędkości i muszę jechać na najszybszych i nie opuszczają się same tylko muszę z moim refleksem walczyć :chytry: aha jeszcze jeden objaw jest taki, że jak spryskuje przednią szybę to płyn leci, ale wycieraczki muszę sam włączyć (na najszybsze).

> Raz na chwile znowu działał 2 bieg, więc pomyślałem, że to manetka, wymieniłem i dalej nic.

> Autko dokładnie to golf II 91r TD

> Proszę o pomoc, bo z elektrtyki to jestem całkiem pusty :blush:


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » śr lut 04, 2009 16:51

mam podobny problem tylko ze umnie na najszybszym dziala a na innych to jak im sie podoba czasami tak a czasami sie wieszaja w połowie szyby. moze to przekaźnik



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » śr lut 04, 2009 17:00

hm... według mnie to się tam tem mechanizm mógł troche zatrzeć.
Dostał rudej i przezto silniczki nie mają siły.
Jak tak miałem na tyle.
Wyjąłem wszystko nasmarowałem i gra jak nowe:)


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » śr lut 04, 2009 17:06

mario1987, tez mysalem o przekaznuiku,ale ktory to????
pancur0, w weckend rozbebesze i wd 40 jazda:)


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » śr lut 04, 2009 18:26

wd bym tego nie robil. jesli chodzi o przekaznik to niewiem ktory.



Slavwek.ie
Forum Master
Forum Master
Posty: 1280
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 17:21
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: Slavwek.ie » śr lut 04, 2009 19:04

padł przekaźnik wycieraczek, proponuję wymianę na przekaźnik od Mk3 nr 99, będzie programowana czasówka :chytry:



mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » śr lut 04, 2009 19:13

hmmm mowisz a jak bedzie mozna ingerowac w zmiany? i ile ten bajer kosztuje



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » śr lut 04, 2009 19:31

mario1987 pisze:hmmm mowisz a jak bedzie mozna ingerowac w zmiany? i ile ten bajer kosztuje
Oryginalny przekaznik ma nr 19 do mk2 - zamiast niego wkladasz nr 99 z mk3 i masz mozliwosc programowania czasu na najwolniejszym biegu - dajesz manetke na dol, wracasz w pozycje wylaczonych wycieraczek i dajesz znow na dol (na najwolniejszy bieg), zaleznie od tego po jakim czasie wlaczyles najwolniejszy bieg to taki czas zapamietuje. Powiedzmy dales na dol, wrociles i dales znow na dol po 7 sekundach to beda dzialac co 7 sekund :)
A koszt to zalezy 20-35 zl chyba.



muzykant

Post autor: muzykant » śr lut 04, 2009 19:36

Ja również miałem zapieczone wycieraczki, ale u mnie wyglądało to tak, że na każdym biegu działały z tą samą prędkością, a silnik wycieraczki grzał się momentalnie więc diagnoza była bardzo prosta.

Oryginalnie jest przekaźnik numer 19, może nie powinienem się tutaj reklamować ale mam takie 2 sztuki na sprzedaż



mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » śr lut 04, 2009 20:59

muzykant, Ile bys chcial za nie? jutro obadam jak silniczek wyglada



michal27
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob lis 08, 2008 22:59
Lokalizacja: turek
Kontakt:

Post autor: michal27 » śr lut 04, 2009 23:33

mialem taki sam problem,wycieraczki dzialaly tylko na najszybszym biegu,powodem tego byla zawieszona szczotka w silniczku wycieraczek,rdza i pelno jakiejs klejacej mazi.Po przeczyszczeniu i odblokowaniu tej szczotki wycieraczki lataja jak wsciekle :grin:



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lut 05, 2009 22:56

Przekaźnik nr 99 w używce dostałem za 3zł na giełdzie w Pruszczu Gdańskim :) Ogólnie grosze.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » czw lut 05, 2009 23:07

raf-gog pisze:mario1987, tez mysalem o przekaznuiku,ale ktory to????
pancur0, w weckend rozbebesze i wd 40 jazda:)
Proponuje bardziej smar niż wd40 i rozłożyć na tyle ile sie da i przesmarować.
Może smar nie jest najbardziej estetyczny, ale sprawdza się w 100%.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
krzysio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn sie 15, 2005 06:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysio » śr mar 18, 2009 12:55

Mam ten sam problem, chodzą na najszybszym, na pozostałych nie (tylna wycieraczka działa) Za radą wyczytaną na tymże forum kupiłem przekaźnik, nie pomogło, a jako, że na przekaźniku było napisane opel astra pomyślałem, że nie odpowiedni dostałem. Nie wymienili mi... Dziś w końcu udało mi się w okolicy dorwać przekaźnik nr 19, ale problem nie minął. Co to w takim razie może być? Jakby to silnik był to chyba na wszystkich biegach by nie chodził (chociaż dziwne piszczenie ostatnio słyszę jak używam wycieraczek na jedynym działającym biegu). Może jakieś zerwane kable?

PS Mam mk3, ale chyba problem jest raczej uniwersalny.


[you] dobrze że jeździsz vw

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 140 gości