Witam.
Panowie mam pytanie i prośbę o rozwianie wszelkich moich wątpliwości...
Zacznę od tego czy da się wogule zamontować turbinkę do silnika 1,6 AEE. Czy wogule jest jakikolwiek sens robienia tego?
Jeśli tak to znowu inne pytania... Jak rozwiązać sprawę ze smarowaniem wałka turbiny. Od jakiego modelu auta najlepiej zamontować? Czy trzeba ją w jakiś sposób adoptować w sterowniku, i czy montaż nie wpłynie na kulturę pracy silnika na biegu jałowym i na reszcie zakresu obrotów? Na powyższe pytania nie odpowiadajcie jeśli nie da się jej zamontować?
Pozdrawiam
PAPAYOS
Turbina do silnika benzynowego 1.6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Turbina do silnika benzynowego 1.6
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 23:47 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
no stary, sam silnik to nawet nie połowa części na swap. tego silnika 1.6 nie opłaca się uturbiać, za duzo roboty i hajsu.
Jeżeli chodzi o swap na 1.8T od audi to jak najbardziej ok, ale do wymiany oprócz silnika idzie skrzynia biegów, półosie, elektryka, hamulce, zegary, chłodnica i tak dalej i tak dalej...
Jednym słowem duzo gratów trzeba przełozyć żeby było dobrze.
Oczywiście mógłbyś wrzucić sam silnik i skrzynie z elektryką ale gwarantuje, że półośki strzelą przy pierwszym wciśnięciu pedała gazu do dechy....
Jeżeli już taka operacja to kup kompletny swap, np na allegro widziałem swap od leona cupry (150KM) kosztował 5999pln lub z golfa 2 (silnik KR czyli 1.8 149KM DOHC) ok 2400pln
Nigdy nie masz też pewności że wszystkie części będą sprawne jeżeli nie są zamontowane.
Pozdrawiam!
Jeżeli chodzi o swap na 1.8T od audi to jak najbardziej ok, ale do wymiany oprócz silnika idzie skrzynia biegów, półosie, elektryka, hamulce, zegary, chłodnica i tak dalej i tak dalej...
Jednym słowem duzo gratów trzeba przełozyć żeby było dobrze.
Oczywiście mógłbyś wrzucić sam silnik i skrzynie z elektryką ale gwarantuje, że półośki strzelą przy pierwszym wciśnięciu pedała gazu do dechy....
Jeżeli już taka operacja to kup kompletny swap, np na allegro widziałem swap od leona cupry (150KM) kosztował 5999pln lub z golfa 2 (silnik KR czyli 1.8 149KM DOHC) ok 2400pln
Nigdy nie masz też pewności że wszystkie części będą sprawne jeżeli nie są zamontowane.
Pozdrawiam!
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
- roboform550
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
- Lokalizacja: prawie Kalisz
- Kontakt:
Ja bym proponował sprzedać golfa i kupić takiego z 1.8t
-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 368 gości