Brak mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukaszmacher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Brak mocy

Post autor: lukaszmacher » wt mar 17, 2009 20:27

Witam
Mam problem z moim Golfem4 1.9tdi 110km a mianowicie auto stało sie strasznie słabe,dawniej czasem słabnoł ale jakos niekiedy mu przechodziło ale teraz to stał sie słaby i nic sie nie zmienia a mianowicie niema przyspieszenia a jak dam gazu to obrotomierz powoli sie wkreca na obroty i kolega doradził mi abym zdioł wtyczke z przepływomierza i spróbował sie przejechac i tak zrobiłem ale poprawy niebyło wogóle zadnej i byłem pozniej nawet u znajomego i wpioł vaga i pokazało na przepływomierz lecz niejestem pewnien czy to zeczywiscie przepływomierz poniewaz po zdjęciu wtyczki niema poprawy a na dodatek dawniej było słychac taki charakterystyczny gwizd turba a teraz niesłychac tego i strasznie mulasty! czy zeczywiscie to przepływka???prosze o pomoc i z góry dziękuje



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt mar 17, 2009 20:41

Wymień przepływomierz :grin: I będzie dobrze!!


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt mar 17, 2009 20:45

Z tego co opisujesz może być to przepływomierz. A w jaki sposób był sprawdzony VAGiem???

A z wtyczką to jest to metoda na sprawdzenie. Po d jednym warunkiem, że przepływomierz podaje niższe odczyty niż tryb awaryjny .... Przy odpiętej wtyczce komputer przyjmuje wartość 550 mg/H czyli jeżeli przepływomierz podaje 350 to będzie czuć poprawę, ale jak przepływomierz podaje 580 przy zadanej 850 to poprawy nie będzie czuć.....

Pozdrawiam.

[ Dodano: 17 Mar 2009 19:50 ]
A kopci ostro twój Golfer?????


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

andrzej gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 17:19
Lokalizacja: Czaszyn
Kontakt:

Post autor: andrzej gti » wt mar 17, 2009 21:12

italiano_83 pisze:Wymień przepływomierz I będzie dobrze!!
a jak wymieni i bedzie tak samo? a ok 600zł juz nie bedzie bo zamieniki to się nie opłaca kupować tylko orginał.
lukaszmacher pisze:Mam problem z moim Golfem4 1.9tdi 110km a mianowicie auto stało sie strasznie słabe,dawniej czasem słabnoł ale jakos niekiedy mu przechodziło ale teraz to stał sie słaby i nic sie nie zmienia a mianowicie niema przyspieszenia a jak dam gazu to obrotomierz powoli sie wkreca na obroty
kiedy ostatnio wymieniałeś filter powietrza, paliwa i świece? ewentualnie mogła paść pompa paliwowa. Jak jedziesz autem powiedzmy na 2tys obrotów i jak depniesz gaz do końca to auto powoli przyspiesza czy szarpie przerywa a obroty stoją w miejscu?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt mar 17, 2009 21:20

jedź do kumatego mechanika, niech wykona logi i sprawdzi pracę podzespołów, tak to można tylko się domyślać , a przyczyn mogą być dziesiątki



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt mar 17, 2009 21:25

andrzej gti pisze:a jak wymieni i bedzie tak samo? a ok 600zł juz nie bedzie bo zamieniki to się nie opłaca kupować tylko orginał.
No wiesz ja się opieram na przesłankach z tekstu mianowicie:
lukaszmacher pisze:byłem pozniej nawet u znajomego i wpioł vaga i pokazało na przepływomierz
lukaszmacher pisze:a teraz niesłychac tego i strasznie mulasty
A także na skromnym doświadczeniu jakie posiadam, bo miałem identyczne zachowanie się autka, jak moja przeplywka klękła -
lukaszmacher pisze:mianowicie auto stało sie strasznie słabe,dawniej czasem słabnoł ale jakos niekiedy mu przechodziło ale teraz to stał sie słaby i nic sie nie zmienia a mianowicie niema przyspieszenia a jak dam gazu to obrotomierz powoli sie wkreca na obroty
Faktem jest, że jest to niewiele informacji, ale biorąc za pewnik, że ktoś kto mu robił kontrole vagiem, zna się na tym programie diagnozującym, to chyba bez podstaw tej przeplywki by nie wskazał???.
Masz oczywiście racje że 600zł drogą nie chodzi, choć ja za swój przepływomierz zapłaciłem 106euro"BOSCH" i jak na razie działa dobrze. Raz jeszcze jeśli kolega coś pisze, to dlaczego ja mam poddawać w wątpliwość jego opis?? Biorę to za pewnik!! (prawda).


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt mar 17, 2009 21:32

italiano_83 pisze:No wiesz ja się opieram na przesłankach z tekstu mianowicie:
lukaszmacher napisał/a:
byłem pozniej nawet u znajomego i wpioł vaga i pokazało na przepływomierz
tak, tylko ten błąd wyskoczył bo kolega jeździł z odpiętą przepływką



lukaszmacher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lukaszmacher » wt mar 17, 2009 21:37

a czyli bład mogł sie zrobic jak jezdziłem z wypiętą wtyczką???a to ze niesłychac tego gwizdu co dawnie to moze byc jednak przepływka???dodam ze przedchwilka kolega który sprzedaje w sklepie przywiuzł mi przepływomierz za 250 zł i po załozeniu róznicy niebyło!!!a jesli to beda zapieczone łopatki w turbinie???pokazałby to wag???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt mar 17, 2009 21:41

vag pokaże co jest przyczyną, jeżeli będzie się nim posługiwał ktoś kto się na tym zna



andrzej gti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 17:19
Lokalizacja: Czaszyn
Kontakt:

Post autor: andrzej gti » wt mar 17, 2009 21:47

lukaszmacher pisze:a czyli bład mogł sie zrobic jak jezdziłem z wypiętą wtyczką???a to ze niesłychac tego gwizdu co dawnie to moze byc jednak przepływka???dodam ze przedchwilka kolega który sprzedaje w sklepie przywiuzł mi przepływomierz za 250 zł i po załozeniu róznicy niebyło!!!a jesli to beda zapieczone łopatki w turbinie???pokazałby to wag???

Jak jezdziłeś z odpięta przepływka to dlatego mugł wyskoczyć błąd na vagu ja też tak kiedyś miałem, przepływka za 250zl to zamienik który o mógł nie działać prawidłowo, a turbine mągą ci sprawdzić w jakimś większym warsztacie, a filtry kiedy były wymienione??



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt mar 17, 2009 22:00

Ullaaa się kociołek zrobił, "a miało być tak pięknie wywiady miały być, wizyty w zakładach pracy" :green_fuck:
Ja się poddaje, mechanicy co nie potrafią określić przyczyny awarii, przepływomierze za 250zł :chytry: I fakt wypięcia przepływomierza przed diagnozą vagiem, na który zwrócił mi uwagę kolega damcio151, (i tu pytanie czy kolega powiedział o tym mechanikowi, i czy mechanik pytał czy coś kolega już sam próbował z tym robić). Bo jak by wiedział, że przepływomierz był odpięty, to by skasował błąd, zrobił małą jazdę i by wiedział co jest pięć. A tak wszyscy sobie gdybają :hmm:
Powodzenia.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

lukaszmacher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lukaszmacher » wt mar 17, 2009 22:21

jutro wepniemy go jeszcze raz i powiem mu zeby dokładnie sprawdził



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości