Ceramizery

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gawroon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz cze 22, 2008 21:58
Lokalizacja: Poznań / Śrem

Post autor: gawroon » pn mar 09, 2009 20:47

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... onsorowany

poczytaj sobie, co o tego typu preparatach mówi osoba która brała udział w reklamówce jednego z nich



be-ja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw gru 06, 2007 19:25
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: be-ja » pn mar 09, 2009 23:55

Przyłączę się do tematu. Po wejściu na rynek Militeku reklamowanego przez Hołowczyca w roku 2000, zaleliśmy nim 6 samochodów : Audi 100 2,3 z 1994rprzebieg260tys, Mazda 626 2d 1993rprzebieg210tys, Ford Mondeo 1.8 1995r-165tys i 3 Poldki z Lat 94-97 przebiegi w granicach90-130tyś. Konsekwencje wyszły po czasie, dla Polonezów znacznie szybciej po przejechaniu ok 20tys km padły panewki i silniki zaczęly brać znaczne ilości oleju, marki zachodnie zrobiły więcej km do 40 tys i wystąpiły te same objawy.Dodam że samochody eksploatowane były na TAXI więc awarje nastąpiły dość szybko.Do zastosowania preparatu nakłoniła nas bardzo sugestywna reklama naszego Mistrza Fajery, oraz chęc ulżenia w ciężkiej robocie naszym pojazdom. Zabieg ten skończył się remontami silników. W początkowej fazie stosowania preparatu można było odnieść wrażenie jakiejś poprawy, lecz uważam że to była autosugestja, po czasie wynik jak wyżej. Wniosek jest taki, tylko dobre oleje wraz ze stosowaniem specyfikacji zalecanych przez producentów, a nie cudowne i magiczne srodki, nie trujmy ich Militekami i Ceramizerami to na krutką metę..


Serdecznie pozdrawiam be-ja



moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » wt mar 10, 2009 12:53

Jak to się dzieje, że można być analfabetą i jednocześnie pisać na forum?

Biorąc pod uwagę niektóre powyższe posty mają one dość specyficzny przebieg, charakterystyczny dla Holendra, który usiłuje się porozumieć z Aborygenem po norwesku:

1. Zalałem Ceramizer/Xado/Xeramic/itp. i mam niezłe efekty, silnik mi się trochę wyrównał i skrzynia przestała chrupać.
2. Co ty pie**olisz, ja kiedyś zalałem MotoDoktora/Militek/MotorLife/itp. do mojego 30-letniego Poldka i dwa dni później odpadło koło! NA PEWNO CI PŁACĄ ZA TAKIE POSTY I W OGÓLE JESTEŚ LAMA I N00B!!!
1. Ale ja tylko twierdzę, że Ceramizer/Xado/Xeramic/itp. u mnie podziałał i to wszystko.
2. Nie chrzań, znowu wciskasz wszystkim dookoła kity, na pewno sam sprzedajesz to badziewie! Mnie od MotoDoktora/Militek/MotorLife/itp. zatarły się łożyska i w ogóle na pewno zepsuł jeszcze inne rzeczy!
1. Ale ja piszę o Ceramizerze/Xado/Xeramic/itp....
2. No właśnie, śmiać mi się chce jak piszesz o tym badziewiu MotoDoktora/Militek/MotorLife/itp., może jeszcze w krasnoludki wierzysz?

I tak dalej i tak w kółko. Może przed pozwoleniem na wypowiedź w tym wątku należałoby kazać niektórym napisać po 100 razy "nauczę się odróżniać zagęszczacze oleju od ceramizerów"?



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » wt mar 10, 2009 17:38

raf1al pisze:
hanys pisze:To moze i ja sie odezwe bo sie omalo nie posikalem ze smiechu czytajac ten temat.
Nie wiem czy dziala czy nie i nie wazne pewnie sie nie przekonam ale argumenty niektórych przciwnikow to paranoja Zoso8894 miedzy innymi ze jest reklama pseudo specyfików to wiadomo, kazdy chce zarobic ale rownie dobrze moge ci powiedziec ze po co lejesz mobil 10w40 zalej rzepakowy z biedronki to to samo tylko mobil ma lepsza reklame i dzialanie oleju to bujda autosugestia i marketing.
Fakt dzialanie olejów jest potwierdzone milionami kilometrów użytkowników a ceramizerów nie, do tej pory mozna sie kłócic ktory olej jest lepszy a i tak jednoznacznej odpowiedzi nie znajdziesz ja bede lal lotosa(leje castrola ale nie wazne) zaoszczedze pare zl na oleju a ty lejesz 2x drozszy a silniki pracują tak samo i w tym momencie tez moge powiedziec ze zrobili Cie w bambuko i dales kase za "czary".
Na chwile obecną moge stwierdzic ze "fachowcy"( nie sprawdzalem tytulow doktorskich )itp sa za a reszta "tłumu" uparcie sie zapina ze to niemozliwe itp itd marketing ble ble ble a przeciwnika ktory by sie znal na tych sprawach nie widac.Czyli tak jak bardzo dawno temu ktos powiedzial ze ziemia jest okragla a wszyscy mowili ze nie ma racji.A kto ma racje czas pokaże a nie zdziwilbym sie gdyby za kilka lat oleje jak i wnetrza silników bylyby ceramizowane bo faktem jest ceramika jest o wiele bardziej wytrzymala niz stal ale i drozsza i cięższa w obróbce(astronomicznie).A co do ceramiki i motoryzacji jak sie nie myle to niektore czesci turbo sa ceramiczne(chyba wirniki tych lepszych) :chytry: .
Pozdrawiam i pamiętajcie ziemia jest PŁASKA :green_fuck:

no ja zalałem do skrzyni i czekam na efekty :)

I niczego sie nie doczekałem :(



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » ndz mar 15, 2009 21:35

fajny temat: może ktoś się wypowie na temat:
- liqui moly injection reiniger (czyści wtryski) http://www.liquimoly.pl/index2.htm
- STP http://www.stp.com.pl/

a tak ogólnie to jak wszystko przeczytałem to doszedłem do wniosku że niektórzy koledzy "szufladkują" daną nazwę/preparat - że to cno, dno, badziew. I jak to czytam to dochodze do wniosku że najlepiej żadnych dodatków nie kupować i tylko tankować paliwo które nie wiadomo ile i z czym było mieszane. Zaraz ktoś napisze żebym tankował na Shellu a ja powiem że u mnie na wiosce jest BP, Orlen, Lotos - i tam wogóle nie tankuje, a tak szczerze tankuje dosłownie za darmo z mauzera 2x1000 litrów u taty (a paliwo prosto z hurtowni z cysterny która zaopatrza różne stacje paliw)


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz mar 15, 2009 21:40

eldorado84 pisze:fajny temat: może ktoś się wypowie na temat:
- liqui moly injection reiniger (czyści wtryski) http://www.liquimoly.pl/index2.htm
- STP http://www.stp.com.pl/

a tak ogólnie to jak wszystko przeczytałem to doszedłem do wniosku że niektórzy koledzy "szufladkują" daną nazwę/preparat - że to cno, dno, badziew. I jak to czytam to dochodze do wniosku że najlepiej żadnych dodatków nie kupować i tylko tankować paliwo które nie wiadomo ile i z czym było mieszane. Zaraz ktoś napisze żebym tankował na Shellu a ja powiem że u mnie na wiosce jest BP, Orlen, Lotos - i tam wogóle nie tankuje, a tak szczerze tankuje dosłownie za darmo z mauzera 2x1000 litrów u taty (a paliwo prosto z hurtowni z cysterny która zaopatrza różne stacje paliw)
Ja tylko ci napisze ze w mojej skrzyni ATH nic sie nie poprawiło po dodaniu Ceramizera!
łożyska huczały i huczą :( mimo ze zalałem tym ceramizerm i nowym olejem !!
wiec ja juz tego nigdy nie kupie szkoda kasy !!
Ty decyzje musisz sam podjąć :)!



dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » ndz mar 15, 2009 23:10

czy ktoś słyszał żeby jakikolwiek koncern samochodowy
używał- zalecał uzycia "ceramizera" po jakąkolwiek nazwą ?
czy ktoś słyszał żeby jakikolwiek koncern samochodowy
zalecał - używał np magnetyzera ?

??? widocznie nie zależy im na :

zmniejszeniu zużycia oleju
zmniejszenie zużycia paliwa od 3 do 15 %.
wyciszenie i wyrównanie pracy silnika, wyrównaniu ciśnienia sprężania w cylindrach.
poprawie dynamiki auta.
regeneracji powierzchni tarcia.
ułatwionym rozruchu zimnego silnika.
WZROST MOCY I DYNAMIKI SILNIKA DO 10%,
- REDUKCJA CO, HC, NOX I PM DO 50%,
- DŁUŻSZA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA I JEGO PODZESPOŁÓW,
- LEPSZE SPALANIE ZANIECZYSZCZONYCH (ZWŁASZCZA WODĄ) PALIW !!
- LEPSZA PRACA WTRYSKIWACZY PALIWA
- WZROST ELASTYCZNOŚCI SILNIKA W PEŁNYM ZAKRESIE OBROTÓW,
- USUWANIE ZBĘDNEGO NAGARU Z KOMORY SILNIKA,
- ZNACZNE WYDŁUŻENIE ŻYWOTNOŚCI KATALIZATORA ORAZ CAŁEGO UKŁADU WYDECHOWEGO

i błagam dajcie pokój i niech sobie ci debile kupują co chcą i leją
ile wlezie ,niech zakładają po kilka magnetyzerów , niech im się magnetyzuje powietrze
nawet w dmuchawie żeby mózg im lepiej pracował
a i tak tu nikt nikogo nie przekona ,
a ważne że kto mądry i ma swój rozum to wie co o tym sądzić.



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz mar 15, 2009 23:39

dnadna pisze:czy ktoś słyszał żeby jakikolwiek koncern samochodowy
używał- zalecał uzycia "ceramizera" po jakąkolwiek nazwą ?
czy ktoś słyszał żeby jakikolwiek koncern samochodowy
zalecał - używał np magnetyzera ?

??? widocznie nie zależy im na :

zmniejszeniu zużycia oleju
zmniejszenie zużycia paliwa od 3 do 15 %.
wyciszenie i wyrównanie pracy silnika, wyrównaniu ciśnienia sprężania w cylindrach.
poprawie dynamiki auta.
regeneracji powierzchni tarcia.
ułatwionym rozruchu zimnego silnika.
WZROST MOCY I DYNAMIKI SILNIKA DO 10%,
- REDUKCJA CO, HC, NOX I PM DO 50%,
- DŁUŻSZA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA I JEGO PODZESPOŁÓW,
- LEPSZE SPALANIE ZANIECZYSZCZONYCH (ZWŁASZCZA WODĄ) PALIW !!
- LEPSZA PRACA WTRYSKIWACZY PALIWA
- WZROST ELASTYCZNOŚCI SILNIKA W PEŁNYM ZAKRESIE OBROTÓW,
- USUWANIE ZBĘDNEGO NAGARU Z KOMORY SILNIKA,
- ZNACZNE WYDŁUŻENIE ŻYWOTNOŚCI KATALIZATORA ORAZ CAŁEGO UKŁADU WYDECHOWEGO

i błagam dajcie pokój i niech sobie ci debile kupują co chcą i leją
ile wlezie ,niech zakładają po kilka magnetyzerów , niech im się magnetyzuje powietrze
nawet w dmuchawie żeby mózg im lepiej pracował
a i tak tu nikt nikogo nie przekona ,
a ważne że kto mądry i ma swój rozum to wie co o tym sądzić.

Słuchaj debilem nie jestem, wieź wyluzuj trochę, kupiłem z czystej ciekawości !
bo i tak skrzynie do wymiany mam!!!



moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » pn mar 16, 2009 17:22

dnadna pisze:i błagam dajcie pokój i niech sobie ci debile kupują co chcą i leją ile wlezie
a ważne że kto mądry i ma swój rozum to wie co o tym sądzić.
No właśnie. Widać jaki jesteś mądry. Tylko skoro mi skrzynia biegów przestała chrupać po ceramizerze, to uważasz za debila mnie czy skrzynię (bo nie wiedziała głupia, że nie ma prawa przestać)?



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pn mar 16, 2009 18:06

moriel pisze:
dnadna pisze:i błagam dajcie pokój i niech sobie ci debile kupują co chcą i leją ile wlezie
a ważne że kto mądry i ma swój rozum to wie co o tym sądzić.
No właśnie. Widać jaki jesteś mądry. Tylko skoro mi skrzynia biegów przestała chrupać po ceramizerze, to uważasz za debila mnie czy skrzynię (bo nie wiedziała głupia, że nie ma prawa przestać)?

kurde a mi nic nie przestało jak było tak jest :( a tak mi szkoda mojej ATH :(



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr mar 25, 2009 20:01

Poczytałem posty od ostatniego swojego wpisu - uśmiałem się przy tym.
@.Gawroon - test ten znam a osoba w podanym linku brała udział w czymś o czym nie ma zielonego pojęcia.Nie zadała sobie trochę trudu aby doczytać - temat od strony fizyki i techniki w naszym necie nie istnieje - może tu jest problem języka...
@moviel - dobrze napisane.Tak wygląda nasza wiedza Techniczna ,o fizyce już nie wspomnę...
@dnddna - producent autek jest zainteresowany w ich produkcji i sprzedaży a nie w ich długim żywocie.Jako ciekawostka - Jeszcze na początku lat 60 -tych był opracowany i wykonano kilka egzemplarzy układu wtryskowego do autek(samoloty miały to już w czasie wojny) w jednej z naszych uczelni i...patent kupili Szwedzi aby zamknąć w szufladzie - GAŹNIKI jeszcze były w standardzie.Resztę można sobie dopowiedzieć.
@raf1al - stopień zużycia łożysk dał Ci odpowiedź negatywną.
Moje własne doświadczenie:miałem F.Transita.Most huczał że radia nie było słychać.Łożyska do wymiany - nie były łatwo dostępne.Dałem xado - innego w tej grupie jeszcze nie było.
odjeździłem jakieś 15kkm zanim skompletowałem łożyska.Wymieniłem sam - taka moja profesja.
Do dzisiaj mam jako eksponaty łożyska przekładni głównej - im nic nie mogło pomóc.Bieżnie i rolki złuszczone.Xado pomogło mi odsunąć w czasie remont a także nie dopuścić do wymiany całego mostu(miał prawo się "zaspawać").
Niestety - cierpimy na brak wiedzy w nowych osiągnięciach nauki i nanotechnologii...
PS.Mój gofer na dniach dostanie "odnowienie" xado - od ostatniego razu minęło 100kkm.
Uprzedzam też "znafców" - jak nie mają wiedzy w temacie to lepiej aby głosu nie zabierali... :pub: :pub: :pub: :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » śr mar 25, 2009 22:54

oldstaszek pisze:Poczytałem posty od ostatniego swojego wpisu - uśmiałem się przy tym.
@.Gawroon - test ten znam a osoba w podanym linku brała udział w czymś o czym nie ma zielonego pojęcia.Nie zadała sobie trochę trudu aby doczytać - temat od strony fizyki i techniki w naszym necie nie istnieje - może tu jest problem języka...
@moviel - dobrze napisane.Tak wygląda nasza wiedza Techniczna ,o fizyce już nie wspomnę...
@dnddna - producent autek jest zainteresowany w ich produkcji i sprzedaży a nie w ich długim żywocie.Jako ciekawostka - Jeszcze na początku lat 60 -tych był opracowany i wykonano kilka egzemplarzy układu wtryskowego do autek(samoloty miały to już w czasie wojny) w jednej z naszych uczelni i...patent kupili Szwedzi aby zamknąć w szufladzie - GAŹNIKI jeszcze były w standardzie.Resztę można sobie dopowiedzieć.
@raf1al - stopień zużycia łożysk dał Ci odpowiedź negatywną.
Moje własne doświadczenie:miałem F.Transita.Most huczał że radia nie było słychać.Łożyska do wymiany - nie były łatwo dostępne.Dałem xado - innego w tej grupie jeszcze nie było.
odjeździłem jakieś 15kkm zanim skompletowałem łożyska.Wymieniłem sam - taka moja profesja.
Do dzisiaj mam jako eksponaty łożyska przekładni głównej - im nic nie mogło pomóc.Bieżnie i rolki złuszczone.Xado pomogło mi odsunąć w czasie remont a także nie dopuścić do wymiany całego mostu(miał prawo się "zaspawać").
Niestety - cierpimy na brak wiedzy w nowych osiągnięciach nauki i nanotechnologii...
PS.Mój gofer na dniach dostanie "odnowienie" xado - od ostatniego razu minęło 100kkm.
Uprzedzam też "znafców" - jak nie mają wiedzy w temacie to lepiej aby głosu nie zabierali... :pub: :pub: :pub: :pub:



ale xsado nie probowałem :)



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » czw mar 26, 2009 08:35

Xado na naszym rynku jest niedostępne.
Sam przywożę z Ukrainy(tam jest producent) na swoje i kolegów potrzeby.
Producent ceramizera dawno temu zajmował się tym preparatem,potem "wymyślił" swój...
Link z tej strony może wprowadzać w błąd - ceramizer to nie xado! :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » czw mar 26, 2009 17:39

oldstaszek pisze:Xado na naszym rynku jest niedostępne.
Sam przywożę z Ukrainy(tam jest producent) na swoje i kolegów potrzeby.
Producent ceramizera dawno temu zajmował się tym preparatem,potem "wymyślił" swój...
Link z tej strony może wprowadzać w błąd - ceramizer to nie xado! :pub:

no jak niedostępny jak jest? http://www.profes.waw.pl/xado/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 438 gości