Jak zrobic centralny pneumatyczny na pilota?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » sob gru 24, 2005 15:53

Proponuje podlaczyc sie w okolicach pompki od centralnego, prawdopodobnie bedziesz musial wpiac 2 przewody zasilania(jak nie bedzie kolo pompki to poszukaj np w okolicy radia albo wylacznika swiatel, 2 kolejne od zamykania i otwieranania zamka a te powinienes znalesc przy pompce, zrob tak zeby sterownik byl w miare wysoko to nie bedziesz mial rpoblemow z otwieraniem z pilota

a jesli chodzi o podlacznie do kabli to naturalnie mozna je "skaleczyc" i przylutowac w tym miejscu nowy przewodzik a mozna tez kupic specjalne zlaczki ktore sie poprostu zapina na kablu i one same kalecza izolacje na starym i nowym przewodzie i wszystko dzial jak nalezy(wygladaja podobnie jak zabki do firanek tylko zapina sie je raz i zostawia)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 24, 2005 16:04

Jak nie masz doświadczenia to nie pakuj sie do kabli przy pompce. Masz w wiązce drzwiowej (zarównio kierowcy) jak pasażera dwa kable zielony i szary. Impuls plusowy na jeden z nich zamyka, a drugi otwiera zamek.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 24, 2005 19:33

czarno biały i czarno zielony kabel na odcinku między przełącznikiem kierunków a skrzynka przekaźników lub między skrzynką a światłami. Powodzenia. Jak masz jeden kabel wyjściowy to trzeba przez diody podłączyć. Powinny być w zestawie. Jak dwa to bez problemu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
juri-gtd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 23:46
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Post autor: juri-gtd » ndz gru 25, 2005 01:53

kup poprostu najzwyklejszy sterownik centralnego zamka na pilota potem w dzwiach odszukaj trzech kabli idacych do silownika lub zamka na jednym bedzie caly czas plus (powinien byc czerowny ) na drugim caly czas masa (pownien byc brazowy) natomiast trzeci to sterowanie centrala przemiennie masa i plusem tzn jak podasz plus to zamknie a jak mase to otworzy i podlacz sie do niego wykorzystujac schemat ze sterownika pozdro


Volkswagen... i chce sie zyc!!! steffan 9,10x14, koni, bixenon, czego wiecej chciec ....sprzedam jettke :(:(:(

Awatar użytkownika
marekos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:48
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: marekos » ndz gru 25, 2005 10:23

Tak trzeba podłączyć oba kierunkowskazy z jednego kabla. Na dole narysowałem wyprowadzenia diody.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Piotrek_58

Post autor: Piotrek_58 » śr sty 04, 2006 15:00

cze
Jakieś dwa tygodnie temu montowałęm sterownik zamka centralnego wraz z alarmem w moim golfie który też posiada zamek pneumatyczny. Krótko mówiąć nic prostszego, jeżeli masz tylko przekaźniki w centralce i możliwość sterowania 3 sekundowego. Jeśli masz jeszcze jakieś pytanie to napisz. Odpowiem piter@writeme.com



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt sty 06, 2006 10:33

Ja mam standartowy centralny i w drzwi kierowcy wstawiłem mastera. Zielony i niebieski, które sterują siłownikiem z centralki zamka podłączyłem pod pilot a pozostałe 3 zamiast oryginalnego przełącznika z drzwi. I jak naciskam otwórz na pilocie, centralka otwiera elektrycznie drzwi kierowcy, a master przełącza pneumatyczny na otwieranie.



adik1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob gru 16, 2006 17:32
Lokalizacja: Szprotawa
Kontakt:

Post autor: adik1983 » wt kwie 08, 2008 20:38

mam problem mógłby mi ktoś napisac co z czym połączyć w golfie 3
mam uniwersalny sterowik centralnego zamka a chce na pilota zrobić mam orginalny pneumatyczny zamek
wychodzą takie kabelki ze sterownika

pomarańczowe- dwa na kierunki
brązowy - wejście sterujące zamknij "-"
biały - wejście sterujące otwórz "-"
zielony- wyjścia sygnałów po konfiguracji sterownika
niebieski - wyjścia do sterowania siłownika lub
czarny- masa
czerwony - bezpiecznik 15a "+12v"
szary - wyjście kanał dodatkowy "-"
żółty - wyjście komfort "-"
fioletowy - wyłącznik drzwi
pomarańczowy - ze stacyjki "+12v"

i jeszcze pisze ze jakies zworki się ustawia pompa ZIELONY drzwi NIEBIESKI
zamknięcie "+" pompy
otwarcie "-" pompy

moze mi powiesz po kolorach jak to w mk3 jest żeby to podłączyć i żeby otwierał i zamykał i kierunkami mrugał za pomoc z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony wt kwie 08, 2008 21:14 przez adik1983, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maro_GT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 23:59
Lokalizacja: Gdańsk / Orneta / NLI
Kontakt:

Post autor: Maro_GT » wt kwie 08, 2008 20:48

adik1983, niezły z ciebie górnik :grin:

[ Dodano: 08 Kwi 2008 20:49 ]
sorki za OT :jezor:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 114 gości