Głośny praca silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FILIP_1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
Lokalizacja: Warszawa

Głośny praca silnika

Post autor: FILIP_1988 » pn mar 16, 2009 02:34

Niedawno urwala mi sie oslona silnika. Po 2 tygodniach jazdy bez oslony silnik zaczal znacznie glosniej chodzic. W kabinie nie jest to az tak przerazajacy dzwiek, ale gdy otworze drzwi to glosno warczy. Warkot wydobywa sie z pod maski. Olej wymieniany i zrobione ok 1,5 tys km.
Dzis zauwazylem rowniez jakas rose przy wiatrakach obok chlodnicy. Prosze o podpowiedzi, co sie dzieje?



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn mar 16, 2009 09:18

Może urwałeś wydech kiedy urwałeś osłonę, tam gdzie jest plecionka elastyczna na rurze, przed katalizatorem.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
smateusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lis 14, 2008 11:09
Lokalizacja: Poznań / Tarnowo Podg.

Post autor: smateusz » pn mar 16, 2009 11:20

Sprawdz czy alternator Ci nie świszczy. Ja ostatnio mialem podobny problem, po za nieszczelnym wydechem okazalo sie ze szczotki alternatora sa zjechane.



Awatar użytkownika
FILIP_1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: FILIP_1988 » pn mar 16, 2009 19:58

Jacek75 pisze:Może urwałeś wydech kiedy urwałeś osłonę, tam gdzie jest plecionka elastyczna na rurze, przed katalizatorem.
kumpel mi wlasnie dzis wspomnial ze pewnie to lącznik elastyczny wydechu. Wymieniales to u siebie? Rozumiem ze trzeba to wyciąc i wspawac drugi?



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn mar 16, 2009 20:08

Znalazlem puszkarza ktory z czescia zrobil to za 100 w ciagu 30 minut, bez demontowania czegokolwiek, nie liczac czasu na ostygniecie wydechu po jeździe.
Nieoryginalna plecionka kosztuje okolo 50-60pln


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 337 gości