Skrzynia mechanizm różnicowy 1.6SR
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skrzynia mechanizm różnicowy 1.6SR
Witam
Mój problem był opisywany już na tym forum odnośnie szarpania i stukania przy przyśpieszaniu i hamowaniu silnikiem. Wszystkie objawy wskazywały na poduszkę pod skrzynią jednak okazało sie że wina leży po stronie mechanizmu różnicowego dzisiaj powiedział mi to znajomy mechanik mój golf to rocznik 98 czyli ten felerny z nitami w mechanizmie, wiem że nie tylko ja mam taki problem, temat przemielonego mechanizmu różnicowego już sie pojawił na forum i tu mam pytanie co z tym zrobić dalej czekać aż mi wyp**** dziurę w obudowie i dopiero później zmienić skrzynie?? A może zainwestować w zestaw naprawczy i wymienić nity na śruby? Czy po takiej wymianie przestanie mi szarpać i stukać chodzi mi o wymianę nitów ??
Proszę o poradę co dalej z tym fantem robić??
Pozdrawiam
[ Dodano: 11 Kwi 2008 21:52 ]
Nikt nic mi nie poradzi ??
Mój problem był opisywany już na tym forum odnośnie szarpania i stukania przy przyśpieszaniu i hamowaniu silnikiem. Wszystkie objawy wskazywały na poduszkę pod skrzynią jednak okazało sie że wina leży po stronie mechanizmu różnicowego dzisiaj powiedział mi to znajomy mechanik mój golf to rocznik 98 czyli ten felerny z nitami w mechanizmie, wiem że nie tylko ja mam taki problem, temat przemielonego mechanizmu różnicowego już sie pojawił na forum i tu mam pytanie co z tym zrobić dalej czekać aż mi wyp**** dziurę w obudowie i dopiero później zmienić skrzynie?? A może zainwestować w zestaw naprawczy i wymienić nity na śruby? Czy po takiej wymianie przestanie mi szarpać i stukać chodzi mi o wymianę nitów ??
Proszę o poradę co dalej z tym fantem robić??
Pozdrawiam
[ Dodano: 11 Kwi 2008 21:52 ]
Nikt nic mi nie poradzi ??
Witam,
niestety ja nic nie poradzę, ale mam pytanie odnośnie mechanizmu różnicowego.
Mam taki sam silnik jak założyciel tematu i mam pytanie jakie są objawy wskazujące, że z mechanizmem różnicowym coś się dzieje, nie wiem czy to normalne ale prawie przy zmianie każdego biegu autem lekko szarpie, staram się delikatnie puszczać sprzęgło, czy mogą to być objawy tego mechanizmu?
Podpinam się pod pytanie czy wymiana nitów na śrubu może rozwiązać ten problem?
Wg mnie to chyba będzie to, ale chętnie poczytam wasze opinie koledzy na ten temat, sprzęgło kompletne wymieniane 15 tys. km temu, sonda lambda także, bo był błąd, przepustnica czysta i obroty ok, świece i przewody nie dawno, na komputerze nie ma błędów.
niestety ja nic nie poradzę, ale mam pytanie odnośnie mechanizmu różnicowego.
Mam taki sam silnik jak założyciel tematu i mam pytanie jakie są objawy wskazujące, że z mechanizmem różnicowym coś się dzieje, nie wiem czy to normalne ale prawie przy zmianie każdego biegu autem lekko szarpie, staram się delikatnie puszczać sprzęgło, czy mogą to być objawy tego mechanizmu?
Podpinam się pod pytanie czy wymiana nitów na śrubu może rozwiązać ten problem?
Wg mnie to chyba będzie to, ale chętnie poczytam wasze opinie koledzy na ten temat, sprzęgło kompletne wymieniane 15 tys. km temu, sonda lambda także, bo był błąd, przepustnica czysta i obroty ok, świece i przewody nie dawno, na komputerze nie ma błędów.
- bibi466
- Gadatliwa bestia
- Posty: 542
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Według mnie to lepiej kupić ten zestaw i wymienić na śruby i będziesz śmigał z poewnością że się nie rozleci. A z wymianą skrzyni to bywa róźnie ciężko trafić coś porządnego a i są skrzynie o różnych oznaczeniach i nie wszystkie są łatwo dostępne. No chyba że urwane nity już coś uszkodziły poważniej to wtedy wymiana skrzyni
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 22:52 przez bibi466, łącznie zmieniany 1 raz.
Znalazłem ten zestaw naprawczy na allegro:
http://www.allegro.pl/item570320204_02k ... owego.html
I jestem w szoku 500zł SKANDAL :O
http://www.allegro.pl/item570320204_02k ... owego.html
I jestem w szoku 500zł SKANDAL :O
Również się zastanawiam nad zakupem takiego zestawu naprawczego jednak bardzo mało znalazłem informacji o mojej skrzyni oznaczenie literowe to DLP. Golf 1,6 AKL z 98r. Te skrzynie również są na nitach jeśli się nie myle i czy warto wymienić te nity puki jeszcze nie ma żadnych oznak ich zużycia?Jazz_Blue pisze:Znalazłem ten zestaw naprawczy na allegro:
http://www.allegro.pl/item570320204_02k ... owego.html
I jestem w szoku 500zł SKANDAL :O
-
- Mały gagatek
- Posty: 107
- Rejestracja: czw mar 05, 2009 22:25
- Lokalizacja: Lodz
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 107
- Rejestracja: czw mar 05, 2009 22:25
- Lokalizacja: Lodz
- Kontakt:
Też mam skrzynie DLP, przebieg 133tys. km, jakie miałeś objawy uszkodzonego mechanizmu różnicowego? Szarpało Ci po zmianie biegu jak sprzęgło puszczałeś?adam62 pisze:Mam te golfa 1,6 SR silnik AKL.Wystąpił ten sam problem ze skrzynią biegów opisany wyżej ale nie czekałem aż skrzynia się rozpadnie,kupiłem używaną i wymieniłem.uszkodzoną rozebrałem i okazało się że ma uszkodzony mechanizm róznicowy,od roku leży w garażu skrzynia ma oznaczenie DLP
Nie miałem żadnego szarpania.Objawiało się to stukaniem przy przyspieszaniu i chamowaniu silnikiem.Biegi wchodziły bez problemu.Zbiebiem czasu to stukanie robiło się coraz głośniejsze.Pojechałem do zaprzyjażnionego mechanika króry stwierdził uszkodzenie mechanizmu różnicowego.Zeby nie dopuścić do całkowitego uszkodzenia skrzyni baydzo szybko kupiłem skrzynię z rozbitka DUV i podmieniłem ją.Stara została rozebrana i faktycznie był uszkodzony mechanizm różnicowy
Miałem golfa 1.6SR i też miałem ten sam problem z skrzynią i wymieniłęm nity na śruby i potem zwijał asfalt bez problemu Za te śruby zapłaciłem 200zł.. Sprawdźcie w intercarsie cenę tych srub.
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 22:59 przez daniel1d, łącznie zmieniany 1 raz.
www.proturbo.com.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 94 gości