Nierówna praca na jałowym, po dodaniu gazu gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Nierówna praca na jałowym, po dodaniu gazu gaśnie

Post autor: Lucki » sob mar 14, 2009 20:55

Witam. Dzisiaj kuzynka zostawiła mi mk3 do sprzedania. Problem polega na tym że jak odpalę auto to na jałowym w miarę stabilnie pracuje ale jak dodam gazu to spadają obroty i auto gaśnie. Chciałem się przejechać ale nie idzie. można ruszyć ale trzeba go gazować na 2000 przy półsprzegle. Czego może być to wina ? Aparat zapłonowy ? Cewka? Kabelki i kopułka nowa.


p.s
trzpień od aparatu zapłonowego (ten na który osadza sie palec) ma duży luz.

[ Dodano: 14 Mar 2009 19:56 ]
modelu silnika nie znam wiem że to 1.6 na pełnym wtrysku


jeszcze jedno autko nie ma lpg, sama PB


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » sob mar 14, 2009 21:13

świece sprawdzałeś? może gdzieś z kabelków iskry uciekają :D


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » sob mar 14, 2009 21:31

jutro zaglądnę na swiece ale z tego co mi wiadomo to kuzynka jakieś 3 mies temu wymieniła świece+kable+kopułka. martwi mnie ten luz na aparacie. zaraz zrobię fotkę i pokaze jak jest wyrobione

[ Dodano: 14 Mar 2009 20:41 ]
http://statystyka.neostrada.pl/20090314002.mp4


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » ndz mar 15, 2009 09:23

Hejka

Aparat nie powinien mieć takich luzów. Wogóle nie powinien mieć... Ja to miałem w aparacie silniku 1,6 AEE. Kupiłem aparat zapłonowy (zamiennik) i to był błąd, po wymianie strasznie miał nie stabilne obroty. Więc reanimowałem stary aparat zapłonowy. A zrobiłem to tak:

Podskoczyłem do zakładu, gdzie bawią się tokarkami i poprosiłem aby dotoczyli mi tulejkę. Ale koleś się nie zgodził, powiedział że to kupa zabawy i nie ma czasu. Ale dał mi za freeko tulejkę z tzw samosmaru i wywiercił mi tylko dziurę 8mm tak aby pasowała na trzpień aparatu, a resztę już zrobiłem sam. Papier ścierny, pilnik i wiertarkę w rękę i heja...
Jakbyś wrazie załatwił sobie tą tulejkę z samosmaru to przy obróbce uważaj bo jest cholernie krucha...
A jak zechcesz kupić drugi aparat to nie kupuj tanich zamienników. Lepiej jest kupić oryginalną używkę najlepiej takiego samego producenta jak siedziała u ciebie w aucie.

Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 09:31 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 2 razy.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » ndz mar 15, 2009 17:00

może to wina źle umiejscowionych kabli ? Napisz mi jaka masz kolejhność :


Obrazek

[ Dodano: 15 Mar 2009 16:01 ]
p.s
jak sprawdzić model silnika ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Kary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:13
Lokalizacja: Pajęczno

Post autor: Kary » ndz mar 15, 2009 17:14

pod maską na zderzaku jest tabliczka a jak nie to w bagażniku tam pod welurem gdzie jest zapasowe koło...

bynajmniej u mnie :)

ale jeśli masz rocznik 96/97 to najprawdopodobniej masz AEE

ja mam 1.6 /96 i jest AEE


Gdy nie wiedziałem co to internet nie miałem pojęcia ilu na świecie jest idiotów...

Mój jest [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2629808#2629808]tutaj[/url] :D:D:D

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » ndz mar 15, 2009 17:58

dorysuj mi na moim jpgu jak masz kable do kopułki podłączone jak możesz :d


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » ndz mar 15, 2009 19:15

Lucki pisze:Napisz mi jaka masz kolejność :
Kolejność chyba jest 1 2 4 3 o ile dobrze pamiętam... Jeśli się mylę to mnie poprawcie...

Pierwszy tłok silnika to ten od kół pasowych rozrządu i klinowego. Na aparacie zapłonowym jak się przyjrzysz to jest takie małe wycięcie około 1,5mm i 1,5mm głębokości, nacięcie jakby wykonane pilnikiem.
Jeżeli to AEE to aparat jest przymocowany wzdłuż wałka rozrządu. A pierwszy w tym układzie to ten od przodu auta. Aparat kręci się w prawą stronę. Jak nie wiesz która to obrót w prawą, to wrzuć piąty bieg i pociągnij za pas do przodu i wtedy będzie to dokładnie widać...
Ale gdyby była pomylona kolejność to prawdopodobnie auto by nie odpaliło albo tak by rzucał że szkoda gadać i by strzelał...

Jak to wszystko poskładasz do kupy i dalej będzie to samo, to spróbuj trochę przyspieszyć zapłon aparatem zapłonowym, kręcąc przeciwnie do ruchu obrotowego palca czyli w lewo (to jest nie zalecane).

Pozdrawiam
PAPAYOS

[ Dodano: 15 Mar 2009 18:19 ]
Ale dziwi mnie czemu zamieniłeś kopułke czerwoną na czarną, lub odwrotnie??? O ile mi wiadomo to są różne i nie pasują...


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » ndz mar 15, 2009 22:10

Ja ją tylko prowizorycznie pokazałem żeby mi ktoś dorysował miejsca kabli

[ Dodano: 15 Mar 2009 21:11 ]
Ale gdyby była pomylona kolejność to prawdopodobnie auto by nie odpaliło albo tak by rzucał że szkoda gadać i by strzelał...
No właśnie tak dzisiaj jest wczoraj jeszcze mogłem parę metrów przejechać a dzisiaj juz problem z odpaleniem


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » pn mar 16, 2009 16:36

Lucki pisze:p.s
jak sprawdzić model silnika ?
Na obudowie od paska rozrządu jest nalepka i tam drukowanymi literami jest napisany model. U ciebie to na 75% AEE...

[ Dodano: 16 Mar 2009 15:54 ]
Na środku powinieneś połączyć cewkę.

Pozdrawiam
PAPAYOS
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 16:53 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 208 gości