Szarpanie silnika na wolnych obrotach i zawór N80

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Szarpanie silnika na wolnych obrotach i zawór N80

Post autor: Jacek75 » pt mar 13, 2009 20:27

Dlaczego po odpięciu wężyka idącego od zbiornika węgla aktywowanego do przepustnicy i zatkaniu go silnik przestaje szarpać na jałowych obrotach?

Zawór cyka, otwiera się, normalnie jest zamknięty i szczelny.

O co chodzi?! Kto wie?


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

robidid311
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: czw mar 05, 2009 22:25
Lokalizacja: Lodz
Kontakt:

Post autor: robidid311 » ndz mar 15, 2009 14:45

...to znaczy ze masz uszkodzony zawor EGR a dokladniej nieszczelny.A w ten sposob własnie oszukuje się EGR zaslepiając odpowiedni wezyk.Sam to robilem ale w innych autkach:)



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » ndz mar 15, 2009 22:11

Kolego wydaje mi się, że mylisz pojęcia: nie piszę o zaworze EGR recyrkulacji spalin który bierze spaliny z kolektora wylotowego i wraca je do kolektora dolotowego tylko o zaworze EVAP ktory wpuszcza opary paliwa ze zbiornika paliwa gromadzone w zbiorniku z węglem aktywowanym do kolektora dolotowego.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 408 gości