Spadaja obroty po odpaleniu, ABD po swapie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Spadaja obroty po odpaleniu, ABD po swapie
Panowie pomozcie jakos bo nie mam juz siły!!!Zrobiłem w srode swapa na sinika z 1,4 ABD na taki sam 1,4 ABD.I wystapil problem taki sam jak w popszednim siniku.Odpale samochod rano chwile pochodzi samochodem rzuca dostaje takich obrotow niskich jak by mial zgasnac podgazuje go wraca do normy po chwili to samo.A nieraz normalnie chodzi.Przejde do jazdy tym samochodem,wrzucam 1,2,3 biieg zaczyna ciagnac po chwili dziura w pedale tak jak by brakło mu paliwa z nowu ciagnie i to samo.Podam ze ze starego silnika zostaly przełozone takie rzeczy jak:caly aparat zapłonowy z kablami(zostalo wymienione wszystko na nowe jakies 3-m-ce temu) rozrusznik,alternator,pompa wody zostala zakupiona nowa,pasek rozzadu zostal przełozony ze starego silnika(przejechane zostało na nim 1500km dlatego nie kupowalem nowego)Sonda lambda zostala przełozona ze starego(zakupiona jakies 3-mce temu)Podam ze olej nowy,płyn chłodniczy nowy,filtr powietrza i oleju nowy.Podam ze nie kopci m prawie wogole płynu nie ubywa.Mechanik robiacy swapa powiedzial ze musze jechac do elektromechanika bo on nie widzi zeby tu był powod mechaniczny.Podpowiedzcie mi jakos czym sie kierowac czy mechanika czy elektryka bo nie mam juz do tego siły i juz kupe kasy stracilem a nie mam zamiaru jezdzic z warsztatu do warsztatu.Podam ze spalanie mam w normie,samochod sie nagrzeje to wentylator sie włancza
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 23:15 przez wolny83, łącznie zmieniany 2 razy.
powiem ci szczerze ze mechanik mi mowil ze mu zgasł.Mi jeszcze ani razu nie zgasł do chodzil do tak niskich obrotow ze prawie jak by mial zgasnac ale nie zgasl.Mechanik powiedzial zebym dal troche gazu i przytrzymal efekt taki ze chwile chodził plynnie a zaraz zaczol sie dusic i zmienił obroty.Moze ta podpowiedz cos wam pomorze.Dodam tylko jedna wazna sprawe.Musze sie uporac z tym problemem w ciagu 11 dni bo jeszcze tyle mam gwarancji na ten silnik
[ Dodano: 13 Mar 2009 18:51 ]
a co do tego zbiornika paliwa.To mam otworzyc korek jak zacznie sie dławic na postoju(jak obroty spadaja)?
[ Dodano: 13 Mar 2009 18:51 ]
a co do tego zbiornika paliwa.To mam otworzyc korek jak zacznie sie dławic na postoju(jak obroty spadaja)?
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 19:49 przez wolny83, łącznie zmieniany 2 razy.
zaraz wsiadam w samochod wykrece korek calkowice i sie przejade dam wam znac.Prosze o cierpliwosc
[ Dodano: 13 Mar 2009 20:01 ]
chłopaki przejechalem 20 KM i nawet nie bylo ani jednego duszenia sie!!!!!!!! WSZYSTKO OK!!!!!!!
[ Dodano: 13 Mar 2009 20:02 ]
chłopaki przejechalem 20 KM i nawet nie bylo ani jednego duszenia sie!!!!!!!! WSZYSTKO OK!!!!!!!
[ Dodano: 13 Mar 2009 20:01 ]
chłopaki przejechalem 20 KM i nawet nie bylo ani jednego duszenia sie!!!!!!!! WSZYSTKO OK!!!!!!!

[ Dodano: 13 Mar 2009 20:02 ]
chłopaki przejechalem 20 KM i nawet nie bylo ani jednego duszenia sie!!!!!!!! WSZYSTKO OK!!!!!!!

jak powiedziałem zatkane odpowietrzenie zbiornika , lub niewłaściwa praca elektrozaworka sterującego otwieraniem i zamykaniem filtra z węglem , nie mylić z filtrem paliwa , filtr z węglem masz pod maską z przodu z prawej strony , pod filtrem powietrza
[ Dodano: 13 Mar 2009 20:23 ]
musisz zdjąć nadkole tylne tam gdzie masz wlew paliwa , tam powinieneś zobaczyć wszystko
[ Dodano: 13 Mar 2009 20:23 ]
musisz zdjąć nadkole tylne tam gdzie masz wlew paliwa , tam powinieneś zobaczyć wszystko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 89 gości