dławienie silnika przy przyśpieszaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dławienie silnika przy przyśpieszaniu
przy przyśpieszaniu silnik zaczyna się dławić (odczucie podobne do ruszającego kursanta na nauce jazdy tzw kangurki) także przy jeździe z niższymi prędkościami na wyższych biegach, za pierwszym razem problem pojawił się po wyjeżdżeniu baku do zera lecz ustał , ostatnio zrobiłem to samo, zatankowałem i się dławi. W czym może być problem ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: sob gru 13, 2008 16:55
- Lokalizacja: Lubsko
filtra paliwa jeszcze nie wymieniałem i powietrza też, oleju był wymieniany jakieś 8tyś. temudomino1992 pisze:a dawno temu wymieniałes filtry tj. Powietrza, paliwa oleju?
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
[ Dodano: 13 Mar 2009 07:17 ]
nie doprowadziłem do tego żeby pompa się dławiła, jeszcze trochę paliwa było (ostatnia kreska za czerwoną-końcówka baku), może jakieś syfy z baku zassało, dziś wymienię filtr paliwastonefree pisze:Może pompę przytarłeś, jak hulała na sucho?
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 08:20 przez szczep, łącznie zmieniany 2 razy.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Ostatnio wielu ludzi ma tego typu problem z MK4, niezależnie od silnika, coś jest w paliwie z którejś rafinerii?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113355
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216281
Dodatkowo zauważyłem na postoju (wcześniej się temu nie przyglądałem), że chodnik pod rurą jest mokrusieński (od spalin wychodzących z rury - dużo wody), płynu chłodniczego raczej nie ubyło. Mam zamiar po wypaleniu całego baku zalać VPower i zobaczyć czy przejdzie.
Wyjeżdżone paliwo, tankowanie 98 i wymiana cewki na 1 cylindrze, od ok. 90km nie szarpie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113355
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216281
Dodatkowo zauważyłem na postoju (wcześniej się temu nie przyglądałem), że chodnik pod rurą jest mokrusieński (od spalin wychodzących z rury - dużo wody), płynu chłodniczego raczej nie ubyło. Mam zamiar po wypaleniu całego baku zalać VPower i zobaczyć czy przejdzie.
Wyjeżdżone paliwo, tankowanie 98 i wymiana cewki na 1 cylindrze, od ok. 90km nie szarpie.
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 23:00 przez Jacek75, łącznie zmieniany 2 razy.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
wymieniłem dziś filtr paliwa i powietrza dodatkowo dolałem 20l V-Power Racing, silnik ożył nie jest jeszcze tak dynamiczny jak wcześniej ale czuć poprawę ( wody chyba jest trochę bo słychać lekkie strzały z rury wcześniej tankowałem na stacji hipermarketu)Jacek75 pisze:Ostatnio wielu ludzi ma tego typu problem z MK4, niezależnie od silnika, coś jest w paliwie z którejś rafinerii?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113355
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216281
Dodatkowo zauważyłem na postoju (wcześniej się temu nie przyglądałem), że chodnik pod rurą jest mokrusieński (od spalin wychodzących z rury - dużo wody), płynu chłodniczego raczej nie ubyło. Mam zamiar po wypaleniu całego baku zalać VPower i zobaczyć czy przejdzie.
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 11:21 przez szczep, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Jak zdejmę wężyk z zaworu N80 ukłądu recyrkulacji par paliwa (EVAP) idący do przepustnicy i zatkam go to przestaje szarpać...
O czym to świadczy?
[ Dodano: 26 Mar 2009 10:45 ]
temat rozwiązany u mnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204, uszkodzona cewka na pierwszym cylindrze - za słaba iskra.
O czym to świadczy?
[ Dodano: 26 Mar 2009 10:45 ]
temat rozwiązany u mnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224204, uszkodzona cewka na pierwszym cylindrze - za słaba iskra.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości