dziwny stuk
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dziwny stuk
moj golfik III AAM 180i lilka tys.km jezdzony na lotos 10w40 połsyntetyk ma mały problem oturz
1. po zapaleniu zimnego slinika przez 3sek słychac odgłos jakby disel zapalał po ok 3 sek ustepuje i juz nic nie słychac przy odpalaniu
2.czasem jak mocno rozgrzany silnik zapala sie kontrolka cisnienia oleju ale czasem byłem u mechanika mierzył cisnienie na pompie i powiedział ze jest bardzo dobre ale nie powiedział czemu sie zapala
1. po zapaleniu zimnego slinika przez 3sek słychac odgłos jakby disel zapalał po ok 3 sek ustepuje i juz nic nie słychac przy odpalaniu
2.czasem jak mocno rozgrzany silnik zapala sie kontrolka cisnienia oleju ale czasem byłem u mechanika mierzył cisnienie na pompie i powiedział ze jest bardzo dobre ale nie powiedział czemu sie zapala
Bardzo prawdopodobne. Olej uszczelnie luz między panewkami a wałem. Na zimnym silnku oleju jeszcze brak - stukają, a po rozgrzaniu olej ( półsyntety jest rzadszy od minerała) na skutek luzu spada ciśnienie i stąd zapalanie się kontrolki.Być może wystarczy tylko wymiana panewek, bez szlifu wału.Koszt nie jest bardzo duży.t-tas pisze:może już powoli siadają panewki-niech się ktoś wypowie
Miałem podobny objaw.
Jak zaczną pukać cały czas to może się okazać, że do szlifu jest też wał.Wtedy koszty są spore.O wiele więcej pracy, i więcej części do wymiany. Za panewki do mk2 zapłaciłem chyba 70zeta (korbowodowe) , wymiana jest prosta i dość szybka. Miska w dół, wymiana panewek i miska w górę.No i jeszcze ew. uszczelka pod miskę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości