miganie zegarów i radia w sharanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
miganie zegarów i radia w sharanie
witam po odpaleniu przez kilka min. migają zegary i radio czy ktoś miał coś takiego ?
Kolega tak mial w borze i do tego swiatla w lampach przednich i tylnich tez pulsowaly.Winny okazal sie alternator i slabe ladowanie.Ale u ciebie nie koniecznie moze regulator napiecia.
Sprawdziles napiecie na klemach? W momencie uruchomienia silnika moze nie zaskakiwac regulator napiecia w alternatorze i podaje niski prad. Podlacz woltomierz do klem, odpal autko i sprawdz napiecie. Dorzuc mu obrotow (bez przesady tak jakbys to robil w normalnej jezdzie) i sprawdz, czy skoczylo oraz czy sie utrzymuje na poziomie
Sprawdziles napiecie na klemach? W momencie uruchomienia silnika moze nie zaskakiwac regulator napiecia w alternatorze i podaje niski prad. Podlacz woltomierz do klem, odpal autko i sprawdz napiecie. Dorzuc mu obrotow (bez przesady tak jakbys to robil w normalnej jezdzie) i sprawdz, czy skoczylo oraz czy sie utrzymuje na poziomie
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 12:20 przez J3L3N, łącznie zmieniany 2 razy.
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Witam, dołączę sie do tematu.. mianowicie problem podobny..odpalam auto i na wolnych obrotach światła i deska NIE "pulsuje" chyba że niezauważalnie... a jeśli zwiększę obroty np do 2000obr/min to wtedy ewidentnie "pulsują" i wygląda to tak że im wyższe obroty tym jakby bardziej pulsują..
nie wiem co sie dzieje ale alternator był zmieniany wprawdzie nie na nowy ale po zmianie było to samo i dziś padł aku.. alternator robi zwarcie i wyładowało doszczętnie aku, tak że nawet zegarek zgasł... a rano jeszcze odpalił normalnie i było ok
mam pytanie gdzie znajduje się regulator napięcia? czy jest on wbudowany w alternator czy gdzieś indziej (coś jak w maluchu)?? mam drugi alternator stary na którym się to samo działo jednakże nie robił zwarcia ale zmieniłem bo pulsowały swiatła i w sumie nic to nie dało i teraz nie wiem co zrobić czy 1. założyć stary alternator? 2. czy tylko wymienić regulator napięcia (o ile jest osobno) i włożyć stary alternator? 3. czy kupic nowy ;/
jest to Golf II 1,6 CL benz. 90r. gaźnik (Pierburg 2E)
Pozdrawiam
nie wiem co sie dzieje ale alternator był zmieniany wprawdzie nie na nowy ale po zmianie było to samo i dziś padł aku.. alternator robi zwarcie i wyładowało doszczętnie aku, tak że nawet zegarek zgasł... a rano jeszcze odpalił normalnie i było ok
mam pytanie gdzie znajduje się regulator napięcia? czy jest on wbudowany w alternator czy gdzieś indziej (coś jak w maluchu)?? mam drugi alternator stary na którym się to samo działo jednakże nie robił zwarcia ale zmieniłem bo pulsowały swiatła i w sumie nic to nie dało i teraz nie wiem co zrobić czy 1. założyć stary alternator? 2. czy tylko wymienić regulator napięcia (o ile jest osobno) i włożyć stary alternator? 3. czy kupic nowy ;/
jest to Golf II 1,6 CL benz. 90r. gaźnik (Pierburg 2E)
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 389 gości