Spadek mocy, olej w fajce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lehRe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn gru 01, 2008 17:07
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: lehRe » wt mar 10, 2009 13:19

jutro dostane sie do tej uszczelki i zobacze co jest grane bo z tego co chyba wiem nie jest do niej latwo se dostac? w 16V ?
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 13:25 przez lehRe, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt mar 10, 2009 17:39

wachelo pisze:Odpalanie samochodu na 3 gary może nie być takie proste
16v na dwóch garach odpalałem więc proszę mi tu nie kłamać :helm:

Zaolejenie fajki/świecy a spadek mocy - ciężko to powiązać... Uszczelka pod pokrywą i9 tak do wymiany (20 minut roboty). Ściągasz połowe kolektora... odkręcasz pokrywe i masz dwie uszczelki - jedna dookoła a druga jest pod te miejsca gdzie są otwory na świece.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: wachelo » wt mar 10, 2009 19:39

Osłona kabli, 5 imbusów z przodu, potem z tyłu wspornik, parę wężyków odpiąć i schodzi kolektor, potem śruby naokoło pokrywy i fru. Nie ma tak źle.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 48 gości