Problem z odpaleniem auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » pn mar 09, 2009 18:28

Widać jakieś kiepskie te kable kupiłeś i to za 70 zł ja kupiłem za 35 zł i już jeżdżę z 2 lata narazie nie robią problemów.


Mosiek

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » pn mar 09, 2009 20:39

kruciec kolego jest od przodu silnika jak stoisz przed samochodem wychodzi z bloku silnika on jest taki czarny plastikowy do niego sa podlaczone weze chlodnicze w nich jest plyn na tym kruccu plastikowym na gorze sa dwa czujnik polaczone takimi wtyczkami jedna wtyczka jest pierwsza od silnika to jest czujnik niebieski temperatury, drugi od chlodnicy to jest czerwony, latwo zobaczyc otwierasz maske i z silnika od razu na wysokosci oczu masz kruciec



Condor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn maja 26, 2008 09:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Condor » wt mar 10, 2009 13:18

Najnowsze wieści z pola bitwy:
Kable i świece wymieniłem. Odpalił. Popracował sobie bez dodawania gazu jakieś 5-10 minut. Potem zgasł i już nie odpala.
nie mam pomysłu co dalej. Może rzeczywiście ten czujnik albo silnik krokowy. Zauważyłem tylko, że się bardzo nagrzał - nie wiem czy to normalne.
Poniżej fotka z prośbą czy ktoś mógłby mi wskazać elementy które mogą być potencjalną przyczyną (silnik krokowy, czujnik temp nie wiem co jeszcze)
Obrazek



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt mar 10, 2009 15:41

z tego co tu widze to jest chyba silnik 1,6 PN na gazniku
jezeli tak to odczytaj kody migowe, moze ci cos pomoga
o kodach bylo juz na forum wiele razy
odpusc sobie ten czujnik o ktorym bylo pisane bo to nie jest jego wina
proponowlbym sprawdzic czy modul halla podaje sygnal na modul zplonowy
wpinasz diode z rezystorem tak zeby chodzila na 12V pomiedzy 0 i + do wtyczki od aparatu zaplonowego, gdy bedziesz krecil rozrusznikiem powinna mrugac
sprawdz kody to ci wyjdzie czy hall jest sprawny
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 15:42 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.



Condor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn maja 26, 2008 09:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Condor » wt mar 10, 2009 19:56

No dobra teraz to już zgłupiałem. poszedłem do autka, napompowałem mu benzyny do silnika, chwilę pokręcił i odpalił. spalił benzynę przełączyłem na gaz i pracował sobie ponad 30 minut i nie zgasł. Poleciało trochę białego dymu przy dodawaniu gazu ale potem chyba ustało. Wskazówka temperatury silnika wychyliła się do połowy i dalej nie szła. Zgasiłem go. odczekałem trochę i odpaliłem jak na razie bez problemu. Może się skubany zapowietrzył czy co. Zobaczę rano czy będzie działało.



wiwi_19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 05, 2008 21:04
Lokalizacja: łódź

Post autor: wiwi_19 » śr mar 11, 2009 00:52

Myslę że jednak warto sprawdzic palec i kopułke to że plastik jest nowy bo tak wygląda z wierzchu to nie znaczy ze tak wyglada i w srodku!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 278 gości