Luz na maglownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Luz na maglownicy
Witam... mam VW Golfa IV 1.9 TDI 110KM od nowego. Przebieg 155 tyś km. W ostatnich dniach zaczęło stukać w zawieszeniu, po sprawdzeniu u mechanika okazało się, że zawieszenie jest ok ale mechanik wypatrzył luz na drążkach kierowniczych więc wymieniłem je (komletne z końcówkami). Okazało się że dalej jest lekki luz w maglownicy, który stuka podczas jazdy na nierównej nawierzchni. Czy jest to możliwe, że przy 100% pewnym przebiegu 155 tyś poszłaby maglownica? Czy jest jakaś regulacja luzu na maglownicy?
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 00:33 przez Tomekm1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 19:29
- Lokalizacja: Gdańsk
Ojel z maglownicy nie cieknie. Próbowałem wykasować luz poprzez dokręcenie śruby ale stuki są takie same jak były, gdy dokręcam śrube mocniej to kierownica ciężko chodzi. Jak to jest możliwe,że drążki i końcówki drążków są dobre (są z datą od nówki) a maglownica ma luzy? Z tego co wiem najpierw zużywają się końcówki a potem malownica.
Ostatnio zmieniony pn mar 09, 2009 19:17 przez Tomekm1, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 276 gości