Witam, mam dwa pytanka:
1. jaki jest rozmiar imbusa,którym odkręca się korek spustowy i do nalewania oleju w skrzyni biegów,
2. Ile w sumie jest poduszek zawieszenia silnika i skrzyni biegów. Czy wymiana jest prosta (tzn czy przy wymianie trzeba coś ustawiać przy zakładaniu nowych czy po prostu odkręcić stare i przykręcić nowe),oraz jakiej firmy najlepiej kupić i jakiego rzędu są koszty tych poduszek. Dzięki za informacje.
Poduszki zawieszenia silnika i skrzyni biegów i coś jeszcze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
17 (możesz użyć śruby od koła i płaskiego klucza)Andrzej1963 pisze:1. jaki jest rozmiar imbusa,którym odkręca się korek spustowy i do nalewania oleju w skrzyni biegów,
Poduszki możesz wymienić samemu. Wymiana wymianą, musisz pomyśleć nad podwieszeniem silnika z tej strony, a której będziesz wymieniał poduszkę. Wcześniej popryskaj wszystkie śruby WD-40, abyś nie miał problemów z odkręceniem. Firma FEBI jest dobra, produkują m. in. tuleje metalowo-gumowe t=do tylnej belki, niestety nie wiem czy produkują też poduszki.
Ostatnio zmieniony ndz mar 08, 2009 16:30 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wszyatkie korki spustowe z jakimi miałem doczynienia w mk2 były nie na imbys tylko na zwykly klucz (15, 17 albo 19, nie pamiętam). Poduszki są trzy
Ostatnio zmieniony ndz mar 08, 2009 16:30 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
sas_gti, muszę potwierdzić to co napisał prezesso, , że spust(jak i wlew) oleju do skrzyni w mk2 to imbus 17, tak też mam w skrzyni z mk1, miałem tak w skrzyni z mk3 oraz w dwóch skrzyniach na linki z passata b3
a co do samego imbusa to jeszcze lepiej wziąć starą śrubę koła i przyspawać ją do płaskownika- klucz jest pierwsza klasa
a co do samego imbusa to jeszcze lepiej wziąć starą śrubę koła i przyspawać ją do płaskownika- klucz jest pierwsza klasa
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 295 gości