Problem ze swapem na KR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pkcbtm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:02
Lokalizacja: Koło NS

Problem ze swapem na KR

Post autor: pkcbtm » sob mar 07, 2009 16:15

Witam miałem silnik RP teraz jest wkłądany KR. Mechanik ma problemy z elektryką, mianowicie pozostaje kilka kostek z którymi nie wie co zrobic gdzie wpiąc. Bardzo bym prosił o pomoc auto stoi mi juz 2 tygodnie i jestem uziemiony. On też nie chce czegoś zle podpiąc bo może to narobic duże szkody.

Mechanik prosił o jakis dokładny schemat lub dobrej jakosci zdjęcia podpiętego silnika.


Bardzo bym był prosił o pomoc. Może jest ktoś tutaj z okolic Nowego Sącz z takim silnikiem ?


Pozdrawiam, Piotr
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 22:47 przez pkcbtm, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » sob mar 07, 2009 18:58

Zrób foty tych kostek i podaj gdzie one są , a na pewno coś wymyślimy :)


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob mar 07, 2009 20:17

masz schemat
Obrazek


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob mar 07, 2009 20:29

to nie jest schemat KR WIĘC LIPY NIE WCISKAJ


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz mar 08, 2009 01:46

To jest schemat silnika "KR" ale pewnie niewiele pomoże.

Obrazek


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
pkcbtm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:02
Lokalizacja: Koło NS

Post autor: pkcbtm » ndz mar 08, 2009 03:22

Porobię zdjęcia będzie prościej :)

Też korzystam z programu ATi....

[ Dodano: 11 Mar 2009 13:22 ]
Od tej pompy co jest na filtrze jest wejscie na kostkę ona biegnie podszybiem i łączy sie w połowie z białą ??

Sterownik biegu jałowego jest połączony kablem i wpięty do tej listy co są bezpieczniki ??

Brakuje mi tego sterownika biegu jałowego i kabla :/

[ Dodano: 12 Mar 2009 20:33 ]
Gdzie wpina sie sonde ?

Koło alternatora wychodzą 2 wiazki:

2 czarne

czerowono biały lub czarny

Co to za kable ?

[ Dodano: 22 Mar 2009 14:48 ]
Witam załączam zdjęcia kabli których nie znam przeznaczenia:
[center]
Chyba wtyk do pompy
Obrazek
Obrazek

Do czego te przewody niedaleko alternatora
Obrazek

Wolny wtyk do pompy, do czego? [pompa od passata dohc 1.8 BEDZIE PRACOWAC NA GOLF 2 KR ? ]

Obrazek

Wtyczka kolo cewki do czego ją podpiąć ?
Obrazek
Obrazek

Wtyk sterownika biegu jałowego ?

Obrazek
Obrazek



Silnik jest z golfa 16v natomiast pompa z filtrem powietrza musiałem dokupic od passata 1,8 16v. Różni sie troszkę i ma czarny wtyk. Może pracować w moim golfie ?? do czego jest ten wtyk, jest pokazany na 4 zdjęciu.[/center]



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz mar 22, 2009 18:06

zrób zdjęcie rozdzielacza i wyślij na poczte


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz mar 22, 2009 19:09

pkcbtm pisze:Do czego te przewody niedaleko alternatora
wyglądają jak do rozrusnzika... czerwono czarny sygnał ze stacyjki a ten drugi sygnał wyjściowy z elektromagnesu
pkcbtm pisze:tyczka kolo cewki do czego ją podpiąć ?
bardziej kolorami mi to pasuje pod krokowca


18K4F inside... RWD car :)

mały81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw lut 19, 2009 00:56
Lokalizacja: podlaskie
Kontakt:

Post autor: mały81 » ndz mar 22, 2009 19:21

zdjęcie 4 potencjometr przepływomierza


maly

Awatar użytkownika
pkcbtm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:02
Lokalizacja: Koło NS

Post autor: pkcbtm » ndz mar 22, 2009 19:41

Kopułka tej pompy z tymi metalowymi rurkami jest z silnika golfa 16v i pasowało do pompy z passata 16v. Tam jest wtyk do czego ma byc podpięty ??


zdjęcie 4 potencjometr przepływomierza
Do co tam mam wpiąc ?
Ostatnio zmieniony ndz mar 22, 2009 19:44 przez pkcbtm, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn mar 23, 2009 08:22

pkcbtm pisze:zdjęcie 4 potencjometr przepływomierza


Do co tam mam wpiąc ?
Zostaw wolne, golf czegoś takiego nie miał.
Co do sterownika wolnych obrotów to musi on być, inaczej silnik będzie nierówno pracował na wolnych. KR (w większości przypadków, bo była wersja "ekologiczna") sondy Lambda nie posiada, więc problem jej podpięcia masz z głowy.

[ Dodano: Pon Mar 23, 2009 07:27 ]
Podaj maila to ci wyślę oryginalną serwisówkę do KR-a, jest po niemiecku i tyczy się Scirocco ale silnik ten sam (inny jest tylko kolektor ssący - odwrotny).
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 08:32 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
pkcbtm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:02
Lokalizacja: Koło NS

Post autor: pkcbtm » pn mar 23, 2009 21:00

Witam czyli do tego rozdzielacza paliwa na lewym nadkolu nie trzeba nic wpinać i może być ten z passata ?
Podaj maila to ci wyślę oryginalną serwisówkę do KR-a, jest po niemiecku i tyczy się Scirocco ale silnik ten sam (inny jest tylko kolektor ssący - odwrotny).
pkcbtm@o2.pl

[ Dodano: 23 Mar 2009 20:36 ]
Znalazłem ten sterownik wolnych obrotów i koleś chce 80zł.
Obrazek Obrazek

Ale mówi ze wpina sie go bezpośrednio do listwy bezpieczników ??

Ja widziałem w aucie innego golfa KR że wpina sie go tutaj [2 wtyczki w rece]:
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 22:08 przez pkcbtm, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn mar 23, 2009 22:34

Nie wiem jak to jest rozwiązane "kablowo" ale ten sterownik w moim golfie znajdował się pod centralną konsolą. Seriwsówkę zaraz wyślę.
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 22:45 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 23, 2009 23:36

miałbym gorącą prośbę do zodiaka aby wysłał też mi , z góry dziękuję

[ Dodano: Wto Mar 24, 2009 00:07 ]
wielkie dzięki.
Chyba nie złamie regulaminou jeśli poproszę pkcbtm o punkt nie dla siebie a dla kolegi zodiaka?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości