Falujące obroty, gaśnie, czarne świece
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Falujące obroty, gaśnie, czarne świece
Witam. Mam duży problem z moim Golfem 1.4. A mianowicie jest tak ze gdy go odpale czasem obroty sa stabilne a czasem nie chce odpalic, a gdy to sie uda to bardzo faluje. Nawet jesli odpali i wszystko jest niby ok to gdy wcisnie sie szybciej gaz wchodzi na obroty jak traktor. Wymienilem świece a po trzech dniach gdy znow to sie dzialo byly czarne. Stojac od przodu auta najbardziej ta od lewej strony. Patrzylem w filtr powietrza ale jest on czysciutki tyle ze przepustnica sie nie otwierala. Przedmuchalem kabelki i po odpaleniu auta nastepnym juz normalnie sie otworzyla tyle ze problem nie zniknal. Podczas jazdy po dodaniu gazu na nizszych obrotach czuc szarpniecia i czasem nawet auto gasnie i nie chce przez jakis czas odpalic...
prosze o pomoc bo naprawde juz nie wiem co moze byc... aha. i jeszcze auto bardzo duuuzo pali!
prosze o pomoc bo naprawde juz nie wiem co moze byc... aha. i jeszcze auto bardzo duuuzo pali!
Mk3 1,4 ABD Benzyna
Same klopoty z tymi silniczkami!!!Ja tez to przechodzilem z moim nie dawno w pakowalem kupe pieniedzy i na koncu sie okazalo ze mam caly sinik do wymiany.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Mój kumpel w tym silniku mial tak ze bez gazu nie chcial odpalic. Mósil wcisnac tak z połowe gazu, dopiero chodził normalnie. Z jazdą było tak samo. jak nie wcisnął połowy gazu to samochód gasł. Powodem byl podobno jakis czujnik polozenia przepustnicy. Co prawda masz inne objawy ale moze to cos wlasnie z przepustnica
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Witam!
Ja miałem podobne objawy ,też świece okopcone,sporo palił,szarpał,falował,zmieniłem sondę -i nic,podmieniłem przepływomierz-i nic,podmieniłem komputer-i nic,zmieniłem potencjometr-i nic,podmieniłem krokowy-i nic,to samo czujnik temp.,kopułka i palec,świece i filtry też-i co i nic ,pod vagiem pokazywało tylko jakieś śmieszne napięcia,sprawdzono też alternator i ciśnienie paliwa,ale to nie to,i co -okazało się że to była wina skrzynki bezpieczników,a nikt nie podejżewał takiej pierdoły
Ja miałem podobne objawy ,też świece okopcone,sporo palił,szarpał,falował,zmieniłem sondę -i nic,podmieniłem przepływomierz-i nic,podmieniłem komputer-i nic,zmieniłem potencjometr-i nic,podmieniłem krokowy-i nic,to samo czujnik temp.,kopułka i palec,świece i filtry też-i co i nic ,pod vagiem pokazywało tylko jakieś śmieszne napięcia,sprawdzono też alternator i ciśnienie paliwa,ale to nie to,i co -okazało się że to była wina skrzynki bezpieczników,a nikt nie podejżewał takiej pierdoły
mk2 vr6 robi się ;-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 257 gości