MK3 W jakich wersjach ...??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » śr gru 21, 2005 17:45

Corvax pisze:Nieprawda, jest całkiem spora ilosc TDI GT z MFA, w GTD MFA było w standardzie - a konia z rzędem temu co znajdzie GTD w TDI

Pomotlales sie strasznie..

GTD to nazwa stosowana przez VW od 80 roku poczawszy od mk1 (1.6 TD), przechodzac do mk2 (1.6 TD JR 70KM i 1,6TDi SB/RA 80 KM)i skonczywszy na mk3 - w tej ostatniej w GTD montowany byl tylko i wylacznie silnik 1,9 TD AAZ - 75 KM - i nigdy, przenigdy nie bylo montowane tam MFA..

Od roku modelowego `94 wraz z pojawieniem sie silnika 1Z 1.9 TDI 90 KM samochody wychodzace z tym silnikiem w pakiecie GT byly oznaczanie jako GT TDI - tutaj rowniez nie bylo montowane MFA. W zwiazku z tym silnik 1.9 TD AAZ z pakiecie GT szprzedawany jako GTD zniknal z oferty VW pod koniec 94 roku (najstarsze egzemplarze sa z roku modelowego 95). Nazwa GTD ma powrocic dopiero wrac z pojawieniem sie Golfa MK V z nowym silnikiem 2.0 170 KM..

W roku 96 (+rok modelowy 97) VW wypuscil GTI TDI czyli XX Jahre Edition z silnikiem 110 AFN - tam i owszem, MFA bylo dostepne..

Jezeli nadal uwazasz ze masz racje to prosze Cie o jakis konkretny glos uzytkownika ktory posiada GTD z MFA, siakas stronke, lub cokolwiek, na potwierdzenie twojej rewelacji ;)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr gru 21, 2005 19:38

link podałem juz wczesniej ale co mi tam podam jeszczeraz i zacytuję:


http://www.doppel-wobber.de/g3_gtd.html
Golf 3 GTD

Aussenausstattung

* BBS-LM-Räder 6J x 15
* grüne Wärmeschutzverglasung
* partiell in Wagenfarbe lackierte Stossfänger
* seitliche Schutzstossleisten
* seitliche Blinkleuchten
* Doppelscheinwerfer mit gemeinsamer Streuscheibe
* Notrad

Innenausstattung

* höhenverstellbare Lenksäule
* abblendbarer Innenspiegel
* MakeUp-Spiegel in Beifahrerblende
* Ascher in Armaturentafel mit Beleuchtung
* Mittelkonsole mit Fondascher
* gepolsterte Armaturentafel
* abschliessbares Handschuhfach
* Türablegekasten vorn
* höhenverstellbarer Fahrersitz
* klappbare Rücksitzbank und -lehne
* Gurthöhenverstellung vorn
* Innenleuchte mit Verzögerung
* Beifahrerleseleuchte
* Kindersicherung hinten
* Halterung für Verbandskasten und Warndreieck
* Teppichboden in velourierten Vlies

Funktionsausstattung

* Servolenkung
* von innen verstellbare Aussenspiegel
* Doppeltonhorn
* Pollenfilter
* Intervallwischer mit programmierbarer Schaltung
* Parklichtschaltung
* Analoguhr
* Drehzahlmesser mit Digitaluhr
* MFA

Motoren

MKB Hubraum (ccm) Leistung (kW/PS)
Diesel
AAZ 1.896 55/75
1Z 1.896 66/90


[ Dodano: Sro Gru 21, 2005 6:44 pm ]
SToRM pisze:Od roku modelowego `94 wraz z pojawieniem sie silnika 1Z 1.9 TDI 90 KM samochody wychodzace z tym silnikiem w pakiecie GT byly oznaczanie jako GT TDI - tutaj rowniez nie bylo montowane MFA.

Tak sie składa, że nawet na tym forum jest kilka osób, które mają MFA w 1Z, pomijając już wszystko inne od momentu wprowadzenia nowych oznaczeń wersji pod koniec produkcji MK3 bodaj w wersji Trendline było w standardzie MFA zarówno w benzynie jaki i w dieslu.

Nie jest to zadna rewelacja, ani nowośc - MFA było montowane w TDI a jak się nawet okazuje w zwykłym TD.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

djset

Post autor: djset » śr gru 21, 2005 21:06

ja mam w pelni oryginalnego golfa 3 GTD z 95 roku.
MFA nie mam. i jak szukalem samochodu dla siebie to przewertowalem chyba 100 diesli i spotklaem sie chyba tylko z jednym z MFA, a byl to rocznik 97, 110KM i chyba wlasnie byl to GTI TDI...



Awatar użytkownika
marthh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lis 07, 2005 09:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

MFA

Post autor: marthh » śr gru 21, 2005 21:24

A ja mam MFA i tepmomacik równiez.Wersja GT TDi AFN wersja na Francję atk na powaznie to np.AFN ma strerownik który posiada funkcje która umozliwia bezproblemowo podłaczenie tempomatu czy tez MFA z doswiadczenia wiem tez ze polo silnik ALE 90 KM tez ma taka opcje wiec podejrzewam ze w wielu np.dieselkach jest to mozliwe to po prostu opcja nic wiecej nie ma co roztrzasac tematu.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr gru 21, 2005 21:38

bezproblemowo podłacza się w kazdym tdi, o ile jest instalacja. Kilka kabelków i działa.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

djset

Post autor: djset » czw gru 22, 2005 00:39

to w jaki sposob zwykly TD pokazuje spalanie paliwa?
TDi ma przeplywomierz, ale TD go nie ma... wiec...?



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw gru 22, 2005 03:17

Corvax pisze:Nie jest to zadna rewelacja, ani nowośc - MFA było montowane w TDI a jak się nawet okazuje w zwykłym TD.

Doppel webber sie myli - Edek nic nie wie na temat MFA z GTD - pokaz mi choc jedna oferte sprzedazy GTD'ka z MFA? :>

Co do AFN - tu przyznaje - rowniez w GT TDI z tym motorem wystepowalo MFA

Nadal nie umiem znalesc nikogo z 1Z'etem kto ma oryginalnie wprawione MFA..(i nie mowie ze sie nie da, bo Passat B4 z tym silnikiem w GL'u i GT'q mial MFA)

[ Dodano: Czw Gru 22, 2005 2:19 am ]
djset pisze:to w jaki sposob zwykly TD pokazuje spalanie paliwa?
TDi ma przeplywomierz, ale TD go nie ma... wiec...?
W TDI jest to obliczane na podstawie otwarcia wtryskow..
A w GTD nie jest fizycznie mozliwa do wykonania taka opcja :D



djset

Post autor: djset » czw gru 22, 2005 11:52

SToRM pisze:w GTD nie jest fizycznie mozliwa do wykonania taka opcja
ni wlasnie... :)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw gru 22, 2005 15:01

SToRM pisze:Doppel webber sie myli - Edek nic nie wie na temat MFA z GTD - pokaz mi choc jedna oferte sprzedazy GTD'ka z MFA?

Co do AFN - tu przyznaje - rowniez w GT TDI z tym motorem wystepowalo MFA

Nadal nie umiem znalesc nikogo z 1Z'etem kto ma oryginalnie wprawione MFA..(i nie mowie ze sie nie da, bo Passat B4 z tym silnikiem w GL'u i GT'q mial MFA)

Skoro juz opierasz się Edkiem, to rób to konsekwentnie:

Obrazek

a to z kolei może oznaczać że weber sie nie myli jeśli była wersja GTD z silnikiem 1Z


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

wara99

Post autor: wara99 » czw gru 22, 2005 15:27

jak juz gatka o tym to czemu mi nie pokazuje temperatury chyba na zewnatrz .raz sie pokazala nie wiem zkąd nagle -30stopni a na dworku byl + . i gdzie jest ten czujnik ???



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw gru 22, 2005 15:48

sprawdź czy jeszcze masz czujnik


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

djset

Post autor: djset » czw gru 22, 2005 22:23

wara99 pisze:raz sie pokazala nie wiem zkąd nagle -30stopni a na dworku byl +
ciekawe... ale skąd?
moze to byl jakis bład?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw gru 22, 2005 22:26

nie ma czujnika temp. zewn. lub jest uszkodzony


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pn gru 26, 2005 09:49

Mój brat ma GT TDI 90 i ma wszystko, nawet MFA.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 250 gości