Elementy wydechu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maclaim
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:16
Lokalizacja: Bychawa
Kontakt:

Elementy wydechu

Post autor: Maclaim » śr mar 04, 2009 19:32

Witam, skąd kupić rurę która jest pomiędzy katem a tłumikiem środkowym, prosta wzdłuż auta

silnik PF, 1.8 gti

znalazłem takie coś , ale to tłumik, więc 3 tłumiki bym miał :panna:

http://www.moto.allegro.pl/item54986468 ... i_1_8.html

proszę o pomoc


Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Beton-Wojtek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 19:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Beton-Wojtek » śr mar 04, 2009 19:36

od tłumikarzy zakupić albo czasami można na skupie odkupić. Aha jeszcze możesz w Konsorcjum Stali poszukać , taka firma może masz filie u siebie niedaleko.



Awatar użytkownika
Maclaim
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:16
Lokalizacja: Bychawa
Kontakt:

Post autor: Maclaim » śr mar 04, 2009 19:40

znalazłem takie coś :dol: raczej ciężko bo mieszkam w małej mieścinie

http://www.moto.allegro.pl/item55768771 ... assat.html


Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Beton-Wojtek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 19:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Beton-Wojtek » śr mar 04, 2009 19:43

a jak ci się sprawuje ten silniczek ? bo mało znalazłem o modelu PF

[ Dodano: 04 Mar 2009 18:45 ]
całkim ładna rurka, ale będziesz spawał czy złączki ?



Awatar użytkownika
Maclaim
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:16
Lokalizacja: Bychawa
Kontakt:

Post autor: Maclaim » śr mar 04, 2009 19:51

Silnik Ok, nie narzekam, osiągi ok, i do tego w miarę oszczędny śmigam tylko na PB. Rurę na złączki chce bo już stara na aucie jest


Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Beton-Wojtek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 19:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Beton-Wojtek » śr mar 04, 2009 20:04

a wiesz coś spr. błędów silnika ? coś mi szwankuje od 2 dni.

[ Dodano: 04 Mar 2009 19:07 ]
Konsorcjum Stali" SA Oddział
www.konsorcjumstali.com.pl

Mełgiewska 7/9
20-209 Lublin
81 749 12 23

Dobra firma tylko jeśli nie będziesz spawał to raczej nie przydatna.
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 20:08 przez Beton-Wojtek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maclaim
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:16
Lokalizacja: Bychawa
Kontakt:

Post autor: Maclaim » śr mar 04, 2009 20:17

tzn, co tam się dzieje ?

ja już zamawiam rurę

http://www.moto.allegro.pl/item55768771 ... assat.html


Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Beton-Wojtek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 19:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Beton-Wojtek » śr mar 04, 2009 20:41

obroty zaczeły wariować: jak pomykałem do 80-100 to obroty mia całkim OK, ale jak trzeba było przyspieszyć tak do 140 to już nie wracały tylko zatrzymywała sie na 2k , no to pogrzebałem troche wyczyściłem przepostnice, zawór wolnych obrotów, przpłukałem brenerem obudowe filtra i przepływomierz . Pomogło, juz się nie zatrzymywał na 2k .Ale zmalały mu obroty aż gasł jak był zimny. To teraz podkręciłem śrubke przy przepustnicy i jak jest zimny to jest OK. Ale tylko się rozgrzeje to obroty idą w góre . Spr. miernikiem czujnik temp. cieczy przy 90 stopni ma odpowiednie odczyty 240 omów. A dzis podjechałem do znajmomego mechanika i poprosiłem aby zobaczył. To przy sprawdzaniu na ziemie wylała się olbrzymia plama oleju. Uciekało to w okolicy filtra oleju .

[ Dodano: 04 Mar 2009 19:48 ]
potrzebuje porównać wygląd ,zegarów, kierownicy , przełączników zespolonych, masz moze fotke swojego. Bo chyba ja mam wszystko inne , sam robiłm przełączniki do MFA i znalazłem za zegarami po prawej stronie odcięte od czegoś kable i nie działa mi poprawnie tylna wycieraczka i spryskiwacze, myśle ze to moze być wina kiery i przełączników.



Awatar użytkownika
Maclaim
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:16
Lokalizacja: Bychawa
Kontakt:

Post autor: Maclaim » śr mar 04, 2009 21:50

Beton-Wojtek, zagadaj na GG coś pomożemy :bigok:


Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 482 gości