PROBLEM Z WBICIEM BIEGU... GOLF II 1.6 55kw

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

khub@o2.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 03, 2009 19:29
Lokalizacja: Wrocław

PROBLEM Z WBICIEM BIEGU... GOLF II 1.6 55kw

Post autor: khub@o2.pl » wt mar 03, 2009 20:06

witam panowie. jestem tu pierwszy raz i mam pytanie: od jakiegos czasu podczas ruszania autkiem wrzucam 1 bieg to ciezko wchodzi a czasami wbija mi sie wsteczny. ja juz sie do tego troche przyzwyczailem ale jak wsiada moja dziewczyna to jest dla niej wielki problem. poradzcie mi co tu zrobic ??? czy jaks regulacja???? wymiana????


jest to GOLF II 1.6 (55kw) 88 rok



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » wt mar 03, 2009 20:14

regulacja jest na drazku przy skrzyni... zobacz czy nie ułamał sie plastik pod osłona draka zmaiany biegóm ( plastik który zatrzymuje przed włozeniem biegu wstecznego po uprzednim nacisnieciu gałki) raczej bedzie to ze wyregulowac trzeba.. na tym drazku.



graba_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 18:53
Lokalizacja: starogard gd

Post autor: graba_vw » wt mar 03, 2009 20:23

miałem to samo u siebie w MK2... pojechałem do mechanika zapłaciłem 20 zł za robotę i po 10 minutach oczekiwania mogłem śmigać dalej na sprawnej skrzyni...



khub@o2.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 03, 2009 19:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: khub@o2.pl » wt mar 03, 2009 20:26

dzieki wielkie panowie. pozdrawiam



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr mar 04, 2009 10:54

Kulka/jabłuszko pod lewarkiem do wymiany jest. Kosztuje w granicach 5-10zł. Łatwo sie upewnic ze to ona. Wsiadasz i lewarkiem ruszasz góra dół- nie powinno byc luzu- ale bedzie bo to ta kulka(plastiko i zuzywa sie).
Roboty z kanałem mało bez troche wiecej. Zdjac katalizator/przedni tłumik razem z taka rurka metrowa. Potem zdjac osłone wydechu z cienkiej blachy. 4 sruby wykładasz obudowe lewarka w dół. Potem wymiana kulki to 5 minut. I składasz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr mar 04, 2009 10:58

Tzn. Jak wbija się wsteczny zamiast I biegu, to regulacja, ewentualnie wymiana zużytych elementów, a to że I bieg ciężko wchodzi, to jest zawsze, czy tylko jak jedziesz, czy jak? Bo podczas jazdy I biegu to raczej nie wrzucisz i to jest raczej normalne. Najlepiej się zatrzymać i wtedy wrzucić I bieg - wtedy powinien wchodzić bez problemu.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 340 gości