silnik sie ciezko obraca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mlody3365

silnik sie ciezko obraca

Post autor: mlody3365 » wt gru 20, 2005 21:31

moj golfik postal troszke jakies 2 tyg i jak chcialem go odpalic to rozrusznik bardzo ciezko krecil( 2 obroty) i stanol. myslalem ze to akumulator moze ale wlozylem drugi i bylo to samo. zacholowalem samochod do mechanika a on powiedzial ze trzeba wieniec wymienic
( to kolo zebate ze sprzeglem ) czy to moze byc tego przyczyna??? chcialem obrocic silnik reka bez swiec ale bardzo ciezko szlo . jak przyszly pierwsze mrozy to spuscilem mu wode z chlodnicy ale nie odpalilem go bo nie mialem paliwa . czy mozliwe ze sie cos uszkodzilo ??? co moze byc przyczyna ze silnik tak ciezko kreci ??? pomozcie



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt gru 20, 2005 21:39

Ojoj coś dużo problemów.Z chłodnicy spuściłeś a z pompy wodnej nie .To po pierwsze. jak chciałeś go odpalić przy mrozie na wodzie to mogła pompa blokować pasek co uniemożliwiło jego obrócenie.Wg mnie pierdoły gada mechanik bo co ma wieniec zębaty na KOLE ZAMACHOWYM a nie na sprzęgle do ciężkiego odpalania a tym bardziej że przed tym długim postojem zapewne odpalał.Może woda Ci się dostała do cylindrów to neobrócisz w życiu.A ręką to możesz ale na przedłużce próbować obracać wał.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt gru 20, 2005 21:47

A widziałes na własne oczy ten wieniec????? Bo coś mi się to nie podoba. Próbowałeś może na popych to auto zapalić?? I co z ta wodą?? Wylałes ja i co wlaleś zamiast??


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » wt gru 20, 2005 23:37

lub takze moga byc do wymiany tulekji w rozruszniku:) albo tak jak mowiTomasz Żaguń, o pompie wody


_______________________________
www.stylepoznan.com

mlody3365

Post autor: mlody3365 » śr gru 21, 2005 12:32

ale jak chciaLEM obrocic walem to raczej nie bylo mrozu bo wszystko topnialo



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr gru 21, 2005 12:41

Silnik sam z siebie będzi się ciężko obracał bo ma świece, a jakby na to nie patrzeć to ciśnienie si ę robi, a trzeba jo przepchnąć. Wyjmij rozrusznik i nasmaruj tulejkę, a potem poluzuj wszystkie masy silni, skrzynia biegów, akumulator. Powinno pomóc.



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr gru 21, 2005 13:33

Podłączam się:
Przy okazji naprawy głowicy w 1.3 MH rozebrałem rozrusznik, wymieniłem obie tulejki. Wyczyściłem, złożyłem do kupy i:
1. zamontowany rozrusznik jak ma podany prąd na krótko (na dolną śrubę plusa w automacie) kręci żwawo
2. Wyjęty, sprawdzany na tylnej tulejce tylko, kręci aż miło
3. Przy pierwszej próbie odpalania zakręci, odpali.
4. Kolejne próby - zduużym wysiłkiem i z przerwami pokręca wałem korbowym o 1/5-1/6 obrotu
5. Przy pierwszej próbie, gdy zadziała, nic się nie grzeje. Przy kolejnych robi się wyraźnie ciepła tylna pokrywa i korpus rozrusznika w okolicach szczotkotrzymacza oraz masowa klema na aku.
6. Nic nie blokuje wału korbowego
Silnik złożony oki, bo jak odpali to ładnie chodzi.

Brak masy?


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

mlody3365

Post autor: mlody3365 » śr gru 21, 2005 13:40

no ale chcialem go obrocic bez swiec i rozrusznika i nie da rady. idzie holernie ciezko



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości