Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mariosol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:18
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: mariosol » śr lut 25, 2009 16:24

pavulon11 pisze:Jeżeli wiecie coś od czego mogą jeszcze pasować to piszcie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211480


[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987

greg

Post autor: greg » śr lut 25, 2009 16:53

pavulon11 pisze:Zastanawiam się od jakiego auta mogą pasować jeszcze zegary bo od paska po zmianie obu pasują
dobre... pasują tylko licznik zawyża



Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Post autor: uksz » sob lut 28, 2009 01:42

Koledzy, wie ktoś może ,gdzie mogę kupić can-adapter za rozsądną cenę?
Proszę o info na PW.


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

Markus20wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 17:23
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Markus20wawa » sob lut 28, 2009 18:37

Ja mam właśnie problem z nowymi zegarami..... Proszę o jakąś pomoc... Nie wiem co mam zrobić .... :crazy:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2627304#2627304

Tu jeś opisany mój problem proszę o pomoc..... :bigok:



Cienki07
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw maja 08, 2008 10:29
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Cienki07 » pn mar 02, 2009 23:44

Witam ponownie.
Obrona pracy już za mną wiec w końcu zabrałem się za przekładkę zegarów, dla przypomnienia stare immo II bez can, nowe immo III srebrne ringi oczywiście z can, w przypadku poduchy odpada podpięcie się pod kontrolkę klocków ponieważ po przekręceniu kluczyka sterownik poduchy uzbraja się i zanim poda masę na kontrolkę minie jakieś 2-3 sekundy licznik uznaje to za przerwę w obwodzie nie gasi kontrolki i wywala komunikat o klockach na fisie. Rozwiązałem to w prosty i skuteczny sposób: wyłączyłem poduchę vagiem, kontrolkę zasiliłem na stałe oczywiście przez rezystor i na katodę diody podałem pin 6 niebieskiej wtyczki, po podaniu masy przez sterownik różnica potencjałów na diodzie wynosi 0 i kontrolka gaśnie. Wszystko działa poprawnie i niema żadnych błędów.

Obrazek

Licznik pokazuje spalanie na postoju w l/h i kontrolką sygnalizuje otwarcie drzwi na czym mi zależało, przy okazji uaktywniłem rkm i zamontowałem tempomat.
Teraz pora na ESP szkoda tylko ze jest ABS 20 ale da się zrobić i powoli kompletuje części.
Powodzenia w przekładkach na fis, mogę w tym pomóc osobom z okolic Nowego Sącza
pozdro



greg

Post autor: greg » wt mar 03, 2009 00:01

Cienki07 pisze:wyłączyłem poduchę vagiem
więc poducha nie działa ....



Cienki07
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw maja 08, 2008 10:29
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Cienki07 » wt mar 03, 2009 00:11

Działa, kontrolka zapala się po przekręceniu kluczyka i gaśnie po chwili , zmieniłem kodowanie w CAN gateway żeby nie wywalało błędu, sterownika airbagu nie ruszałem.



greg

Post autor: greg » wt mar 03, 2009 00:28

Cienki07 pisze:zmieniłem kodowanie w CAN gateway żeby nie wywalało błędu, sterownika airbagu nie ruszałem
tak to OK bo z wcześniejszej wypowiedzi wynikało co innego
Ostatnio zmieniony wt mar 03, 2009 00:28 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » wt mar 03, 2009 12:25

Witam!!! Jakos nie bylu czasu zdjec porobic ... stare zegary 1J0 920 805 G czyli zwykle TDI wyskalowane do 260 bez fisa ... nowe :grin:
Obrazek
1J5 920 826 C czyli SE z 1/2 fis :grin: ... oplaca sie .. auto w srodku przynajmniej 5 lat mlodziej :helm: wszystko sie udalo ... bo wszystko robil Greg :grin: za co ogromne podziekowania !!!
Aha ktos kilka stron wczesniej pisal .. zeby sie popukac w glowe ze sprawdzaniem nowych zegarow na zapalonym silniku ... ja wlasnie tak sprawdzalem, nie chcialem na prozno jechac na ich wymiane zeby sie na miejscu okazalo ze sa uwalone :) ... jedyne co mi sie stalo to wyskoczyl SPORADYCZNY BLAD PODUSZKI ktory gasi sie vag-iem jakies 7 sek. :grin:
PS: Greg wielkie podziekowania dla małżonki :) za pyszna herbate, w czasie oczekiwania na zlokalizowanie garazu Piotrka!!! Dla Ciebie oczywiscie tez !!! i dla Piotrka za udostepnienie garazu !!!
VWielkie POZDRO i do następnego razu jeśli znajdziesz trochę czasu :) !
Ostatnio zmieniony wt mar 03, 2009 12:56 przez xander_88, łącznie zmieniany 1 raz.


ex: MK4 245 km/460nm

pavulon11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 29, 2009 12:06
Lokalizacja: świętokryskie

Post autor: pavulon11 » wt mar 03, 2009 15:15

Fajnie wyglądają ja myślałem o pełnym ale jak zorientowałem się w cenach to mnie troszkę odstraszyło. Będę montował w najbliższym czasie 1/2.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » wt mar 03, 2009 20:25

http://moto.allegro.pl/item571272345_go ... f_vat.html
Licznik 1J5 920 846 do dieselka jakby ktoś był zainteresowany...szkoda że nie do benzyny bo szukam takiego;/



pavulon11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 29, 2009 12:06
Lokalizacja: świętokryskie

Post autor: pavulon11 » wt mar 03, 2009 22:35

Greg mi podesłał linka wcześniej próbowałem zbić troszkę cenę ale nie da rady. Więc jak Ktoś ma na to 650 to śmiało. Ja się zdecydowałem na tańszą opcje 1/2



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » wt mar 03, 2009 23:14

pełny FIS za jedyne 650 zeta :grrr: http://www.allegro.pl/item571272345_gol ... f_vat.html


[b]148KM/326Nm[/b]

Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » śr mar 04, 2009 09:07

Oli pisze:pełny FIS za jedyne 650 zeta
czy to przesada czy po tyle chodza??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 369 gości