ciśnienie oleju-pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

ciśnienie oleju-pomocy

Post autor: wladek78 » wt mar 03, 2009 12:22

witam

wczoraj po 40 kilometrach jazdy 90 na godzin po wjezdzie do miasta zapaliła mi sie kontrolka cisnienia oleju

gdy przyspieszyłem zgasła

potem jak wracałem wsjo oki


podobne zdarzenie miałem przy zjezdzoie z autostrady gdy wjechałem juz na droge krajowa


wyczytałem w ksiazce napraw ze olej ciepły traci gestosć i cisnienie spada

co mam wymienic olej-od lipca jezdze na mobil 1 10w 40
miał ktos cos podobnego?

czekam na rade



dziegan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 24, 2008 10:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziegan » wt mar 03, 2009 12:30

a sprawdzałeś poziom oleju ?



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » wt mar 03, 2009 12:33

o takich rzeczach nawet nie mowie

jasne ze sprawdziłem

wszystko oki



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt mar 03, 2009 12:49

wiele czynników może się na to składać:
-filtr oleju(na filtronie u mnie się zapalała lampka i był sygnał dźwiękowy)
-czujnik oleju
-lipny olej
-słaba wydajność pompy oleju



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » wt mar 03, 2009 12:57

własnie mam filtron


mysle ze najpierw wymienie ole bo moze sie juz od lipca zużył wraz z filtrem

jezdze troche codziennie to bede wymieniał co poł roku moze

czytałem w ksiażce ze jesli na nagrzanym silniku przy spadku obrotów kontrolka sie zapali a przy jedzie szybkiej zgasnie to nie nalezy sie martwić

co o tym myslicie



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt mar 03, 2009 13:02

wladek78 pisze:czytałem w ksiażce ze jesli na nagrzanym silniku przy spadku obrotów kontrolka sie zapali a przy jedzie szybkiej zgasnie to nie nalezy sie martwić

co o tym myslicie
jeśli książka tak mówi :bajer:
ale moim zdaniem nie powinna się zapalać
Ostatnio zmieniony wt mar 03, 2009 13:02 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » wt mar 03, 2009 13:09

włąsnie mi tez sie tak wydaje

olej sprawdzałęm ma zanieczyszczenia a na korku oleju sa z odmy syfy(masełko)

na razie wymienie olej a potem moze czujniki


jak jade szybko po autostradzie to oki , zjade tylko , zmiejsze obroty i sie włacza a potem gasnie



Awatar użytkownika
bibi466
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 542
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: bibi466 » wt mar 03, 2009 13:11

Tylko kup sobie filtr knechta bo filtron to badziew



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » wt mar 03, 2009 13:16

oki włąsnie tu sie wczytuje w posty na forum

mowie babie zeby dała do golfa to dałą taki

dzieki za rade

zmienie olej i filtr-ewentualnie czujniki



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt mar 03, 2009 13:20

bibi466 pisze:bo filtron to badziew
filtron ma rzadziej robiony wkład przez co powoduje jaja z kontrolką oleju
po zmianie na Knechta pozbyłem się tej dolegliwości
Ostatnio zmieniony wt mar 03, 2009 13:24 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » wt mar 03, 2009 13:28

a jesli nic nie da to co-remont silnika?



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt mar 03, 2009 13:30

wladek78 pisze:a jesli nic nie da to co-remont silnika?
a po co zaraz silnika
wyżej napisałem ci czynniki mogące powodować tą przypadłość



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » wt mar 03, 2009 13:34

no to mnie troche podnosłes na duchu

ale mam jeszce pytanko-skoro olej jest to silnik moze sie zatrzec?



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt mar 03, 2009 13:36

wladek78 pisze:skoro olej jest to silnik moze sie zatrzec?
jakby wysiadła pompa oleju to tak



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 271 gości