ABF duzo pali

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

ABF duzo pali

Post autor: GRZANA » pn mar 02, 2009 21:29

Tak jak w temacie... wiadome ze lekka noga nie jezdze, ale spalanie powyzej 20l to troche przegiecie :P moze sonda? dymu jako takiego z wydechu nie widac, auto rowno jedzie, nie przerywa, trzyma obroty itp...
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 23:48 przez GRZANA, łącznie zmieniany 1 raz.


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pn mar 02, 2009 21:56

proponuje sprawdzic czujnik temperatury cieczy podajacy informacje do komputera i zmierzyc napiecie na sondzie, wtedy wyklucyby jazde na ssaniu i uszkodzona sonde



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » pn mar 02, 2009 22:16

a moglbys mi powiedziec jak to sprawdzic? gdzie wtyknac kabelki, miernik :P jakie powinny byc wartosci? bo zielony jak szczypiorek na wiosne jestem w tej kwestii :/


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr mar 04, 2009 21:44

o czujniku bylo juz duzo pisane - jest to czujnik 4 pinowy, dwa piny sa od wsakznika a dwa od pomiaru temeratury dla komputera, mierzysz wlasnie te dwa
przy 20 stopniach rezystancja powinna byc ok 2000 - 3000 ohm, przy 90 powinna byc ok 200-300ohm
co do sondy to podpinasz jeden przewod miernika do czarnego przewodu od sondy a drugi do masy auta, zakres ustawiasz na 20V DC i patrzysz jakie jest napiecie na biegu jalowym
powinno oscylowac w granicach 0,2V do 0,8V
przy dodaniu gazu powinno byc 0,8 a podczas spadania z obrotow ok 0,2 a nawet 0V

Jestes moderatorem?
Moderator powinien dawac przyklad a nie pytac o rzeczy ktore sa na forum



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw mar 05, 2009 08:11

agrala pisze:jest to czujnik 4 pinowy, dwa piny sa od wsakznika a dwa od pomiaru temeratury dla komputera
Niekoniecznie jest to czujnik podwójny, ja mam ABF i mam dwa osobne (ten od kompa jest dwupinowy na głowicy "pod aparatem zapłonowym", biała kostka).
Co do oporności to tak jak napisał agrala.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: MichaelZex i 181 gości