Wezyk od serwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr wrz 17, 2008 22:37

powietrze w tych wypustkach powinno wciągac palca a nie wypychać , ale one mają być szczelnie zatkane , oryginalnie są na nich kapturki plastikowe

[ Dodano: 17 Wrz 2008 22:43 ]
jak były nie zatkane to mogło Ci nie syczeć bo podciśnienie tam ssało a nie w serwie , ale w takim razie musiałeś mieć bardzo słabe wspomaganie hamulca



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » pt lut 06, 2009 00:37

miś fazi pisze:wypustki na wężu od kolektora ssącego mają być zatkane szczelnie , one są do dodatkowych wężyków np. do podłączenia podciśnienia do klimy , uszkodzony zaworek zwrotny najczęściej powoduje świrowanie obrotów silnika przy szybkim kilkukrotnym naciśnięciu na pedał hamulca

napisz mi coś więcej o tym świrowaniu obrotów. Czego to przyczyna?? Czy to ma wpływ na jakość hamowania??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 06, 2009 11:02

jak masz jakąkolwiek nieszczelność w układzie zasysania powietrza obojetnie czy masz nieszczelną podstawke pod wtryskiem czy nieszczelnośc w podciśnieniu do serwa to zawsze będą problemy ze stabilnymi wolnymi obrotami silnika , nieszczelnośc w samym układzie podciśnienia do serwa charakteryzuje sie tym że podczas szybkiego pulsacyjnego naciskania na pedał hamulca obroty zaczynają falować , a sama nieszczelnośc w układzie serwa skutkuje tym że musisz dużo silniej naciskać na pedał hamulca , ale nie ma to wpływu na skutecznośc hamowania , po prostu trzeba włożyć dużo więcej siły aby uzyskać taki sam efekt jak masz dobre serwo



andegrand1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 21:48
Lokalizacja: grudziadz

Post autor: andegrand1 » ndz mar 01, 2009 21:54

witam jestem nowy i mam takie pytanie gdy odpalam silnik zaczyn asyczec serwo i jak naciskam hamulec przestaje wydaje mi sie za hamulec kiedys sie skonczy i nie wiem co z tym zrobic :goof:



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz mar 01, 2009 22:14

andegrand1 pisze:witam jestem nowy i mam takie pytanie gdy odpalam silnik zaczyn asyczec serwo i jak naciskam hamulec przestaje wydaje mi sie za hamulec kiedys sie skonczy i nie wiem co z tym zrobic :goof:
naprawić nieszczelność



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz mar 01, 2009 22:45

na bolcu od serwa jest okrągła uszczelka tak zwany o-ring , może ona , a moze sam bolec ma wżery , tego sie raczej nie naprawia , lepiej założyć nowe serwo



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości