Witam wszystkich. prosilbym bardzo o pomoc. mam problem z moim MK4.
jezdze na mobilu 10w40. bierze 1l na 2 tys. sprawdzilem wiec cisnienie na cylindrach i wyszlo ze na dwoch 12 a na dwoch 15. skad ta roznica - jaka jej przyczyna? co zrobic zeby wyeliminowac ubytek oleju? jaki bedzie koszt naprawy? chcialbym go zagazowac ale przy takim braniu oleju to wielkie ryzyko... stan licznika 163tys
prosze o pomoc
[ Dodano: 01 Mar 2009 17:14 ]
czy zmiana na 15w40 cos pomoze?
czy to uszczelka ma przedmuchy?
cisnienie na tlokach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 23:03
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
arturd850621, co do gazowania Nie ma to wogole nic do rzeczy jesli chodzi o branie oleju, nie wiem kto Ci głupot nagadał.
No róznica spora, pytanie teraz czy na tych dwóch cylindrach idzie cisnienie przez pierscienie czy idzie góra przez zawory ...
Jak przez pierścienie to koszty czesci z robotą to jakies 500-700 zł zalezy co jeszcze wyskoczy.
Jak góra i zawory puszcają no to w granicach 500 zł z robotą, ale to mysle max.
zmiana na gestszy olej - kolejna glupota.
Jeśli to uszczelka, bo tez sie moze okazac ze miedzy cylindrami moze miec przedmuchy, to koszty zamkna sie w przedziale miedzy 250 a 400 zł.
No róznica spora, pytanie teraz czy na tych dwóch cylindrach idzie cisnienie przez pierscienie czy idzie góra przez zawory ...
Jak przez pierścienie to koszty czesci z robotą to jakies 500-700 zł zalezy co jeszcze wyskoczy.
Jak góra i zawory puszcają no to w granicach 500 zł z robotą, ale to mysle max.
zmiana na gestszy olej - kolejna glupota.
Jeśli to uszczelka, bo tez sie moze okazac ze miedzy cylindrami moze miec przedmuchy, to koszty zamkna sie w przedziale miedzy 250 a 400 zł.
Ostatnio zmieniony ndz mar 01, 2009 18:26 przez chosen, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 23:03
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
najtansze i wolalbym zeby tak wlasnie bylo... a jak potwierdzic lub wykluczyc ze to uszczelka??chosen pisze:arturd850621, co do gazowania Nie ma to wogole nic do rzeczy jesli chodzi o branie oleju, nie wiem kto Ci głupot nagadał.
tzn nie jest prawda ze jak zaloze lpg bedzie jeszcze gorzej? tzn bedzie z czasem jeszcze wiecej bral lub wogole zle chodzil?
[ Dodano: 01 Mar 2009 22:29 ]w jakich przypadkach sie takiej zmiany dokonuje??chosen pisze:zmiana na gestszy olej - kolejna glupota
[ Dodano: 01 Mar 2009 22:32 ]chosen pisze:Jeśli to uszczelka, bo tez sie moze okazac ze miedzy cylindrami moze miec przedmuchy, to koszty zamkna sie w przedziale miedzy 250 a 400 zł.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości