Nie podaje benzyny na wtrysk?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lut 11, 2009 11:03

tam nie powinno byc zaworu, elektrozaqwory sa na gaznikach
odciecie paliwa jest robione przez odciecie wtrysku a pompa paliwowa pompuje paliwo caly czas zeby wtrysk sie chlodzil
odcinane sa przewody od wtrysku np za pomoca przekaznika



Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » śr lut 11, 2009 11:09

agrala pisze:tam nie powinno byc zaworu, elektrozaqwory sa na gaznikach
acha, no to trochę się zamotałem, sorry ale za bardzo się nie znam na tym...
więc co może być przyczyną tego zachowania??byłem u mechanika, sprawdził pompę paliwa - sitko czyste, chodzi ok. Nie czyścił przepustnicy bo powiedział ze to raczej nie to...
czy może to być spowodowane jakimiś błędami instalacji gazowej?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lut 11, 2009 13:56

mysle ze moize byc to spowodowane tym ze jak przelaczasz z gazu na benzyne to on jeszcze przez chwile zaciaga gaz i dostaje juz paliwo - mieszanka jest w tym momencie za bogata i stad to przygasanie
z benzyny na gaz tego nie ma bo benzyne odlaczasz natychmiast a gaz jest jeszcze w reduktorze
druga opcja jest taka ze moze byc ustawione na centralce nakladanie sie faz i jest ono zbyt dlugie - wszystko zalezy teraz jaka jest centralka LPG i jak to generacja
robiles reset, pomoglo?



Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » śr lut 11, 2009 14:04

Robiłem reset, nie pomogło. Jeszcze teraz mam tak ze jak jeżdżę na gazie i zgaszę silnik to przy odpalaniu na benzynie muszę go dłużej kręcić (tak jakby nie dostawał benzyny odpowiednio), czyli ta sama opcja co z przełączenia na uruchomionym silniku z gazu na benzynę...Jak przed zgaszeniem przełączę na benzynę i odpalam z benzyny to jest ok.

[ Dodano: 11 Lut 2009 13:11 ]
agrala pisze:wszystko zalezy teraz jaka jest centralka LPG i jak to generacja
to jest instalacja I generacji, elpigaz
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 14:16 przez pelsonpnk, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lut 11, 2009 14:27

wydaje mi sie ze moze byc zle ustawina mieszanka na LPG
jak odpala autko jak zgaszisz na LPG i po np gosz odpalasz z benzyny
jak jest ok to lpg do ustawienia



Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » pn lut 16, 2009 10:56

więc tak...
byłem u gazownika na ustawienie gazu i powiedział że spalanie benzyny mam prawie 6 razy większe - CO2 w granicy 12, dlatego pewnie podczas przełączania z gazu na benzynę zalewa mi samochód i stąd te objawy...
Teraz pytanie co jest tego przyczyną, czy na 100% jest to wina sondy?, wtrysk odkręciłem wygląda ok. Jeśli to sonda, to teraz pytanie czy uniwersalna spełni swoje zadanie i można ją kupić (oryginał strasznie drogi)??czy duże problemy są z jej wymianą?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt lut 17, 2009 09:33

wymiana sondy to latwizna, czasami jest problem z jej wykreceniem
przed jej wkreceniem trzeba ja posmarowac pasta ktora ma w swoim skladzie szklo - powoduje to uszczelnienie gwintu i zapobiega sklejeniu sie gwintow
proponuje zmierzyc miernikiem napiecie na sondzie
ustaw zakres 2V DC i patrz jakie jest napiecie
powinno oscylowac na biegu jalowym w okolicach 0,2 - 0,8V
nie kupuj tanich sad po 70zl, kup sonde NGK lub BOSCHA
mierzysz napiecie na sondzie pomiedzy przeodem czarnym a szarym
biale przewodyto grzalka
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 09:35 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » pt lut 27, 2009 10:38

Powróciłem do tematu :crazy: wymieniłem sondę i rzeczywiście na benzynie samochód ładniej pracuje, nie przerywa (nie wiem jak spalanie bo nie potrafię tego sprawdzić)...
natomiast dalej mam problem z przełączaniem z gazu na benzynę, po przełączeniu dalej występuję trzęsienie autem, nie wkręca się w obroty (jakby miał zaraz zgasnąć), po jakiejś chwili samochód wkręca się i już jest ok.Co może być przyczyną tego zjawiska bo już ręce opadają i nie wiem o co chodzi?Wtrysk?, wadliwy reduktor może mieć na to wpływ?

//czy po wymianie sondy trzeba jakoś specjalnie usuwać błąd z komputera?ja zdjąłem tylko klemę na jakieś 15min//
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 10:40 przez pelsonpnk, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt lut 27, 2009 17:27

wydaje mi sie ze masz zle ustawiona mieszanke od gazu i dlatego sa takie objawy po przelaczeniu na benzyne
jakie jest spalanie na LPG?
wystarczy odpiac akumulator zeby usunac blad



Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » ndz mar 01, 2009 17:52

Wszystko się wyjaśniło, wczoraj wymieniłem reduktor od gazu i jest ok - chodzi elegancko :bigok:, prawdobodobnie elektrozawór był walnięty i dlatego były takie objawy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 304 gości