Obroty silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty silnika
Witam mam golfa IV 1.6 w benzynie po odpaleniu silnika przez chwile skaczą obroty od 5 do 10 tys po kilku chwilach wszystko wraca do normy Spotkał sie może ktoś z podobnym przypadkiem?
W tych silnikach nie adaptuje się przepustnicy, jak będzie bardzo zanieczyszczona to nie czyść ją od razu na błysk, bo mogą być poźniej problemy, najlepiej stopniowo, ona po przejechaniu 100-200km sama się zaadaptuje.Karol G60 pisze:po czyszczeniu napewno nastawe przepustnicy trzeba bedzie robic...
Informację mam z ASO, mówił mi znajomy co się działo jak wyczyścili na błysk, że były kłopoty z obrotami, ja czysciłem stopniowo i na razie jest czysta i z obrotami ok, na początku po czyszczeniu troche falowało, ale to tak jak Ci pisałem po przejechaniu tego dystansu powinno być wszystko ok.
A obroty chyba skaczą CI od 500obr/min do 1000obr/min a nie 5000-10000tys. obr/min
Ostatnio zmieniony ndz mar 01, 2009 15:59 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak jest duża warstwa nagaru słyszałem, że później są kłopoty z obrotami, nie wiem czy to prawda ja czyściłem stopniowo i jakoś nie narzekam a adaptacji nie robiłem (właściwie to czyszczenie to oni mi robili w serwisie), a nie płaciłem nic za to, więc naciąganie to nie było.
Z resztą było też kilka przypadków, że po przeczyszczeniu przepustnicy obroty dalej falowały, może w przypadku tych silników to było właśnie to.
Z resztą było też kilka przypadków, że po przeczyszczeniu przepustnicy obroty dalej falowały, może w przypadku tych silników to było właśnie to.
Ostatnio zmieniony ndz mar 01, 2009 20:04 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Jest kilka metod adaptacji różnią się od wersji wtrysku, w niektorych trzeba kasowac stare ustawienia w niektorych nie, komputer musi byc wolny od bledow i powinien miec poprawny wynik readines, jeżeli ktoś robił adaptację na zimnym silniku to się nie dziwię, że mimo, ze sie powiodla to silnik dalej chodził na wyzszych obrotach, sam się na tym zrobilem w konia. Dopiero po przejechaniu trasy zrobilem adpatacje i dala efekt, inaczej mialem 1000 obrotow na jalowym.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Ja CI powiem, że nie wiem na czym polega adaptacja przepustnicy, pod komputer był podpinany mój samochód przy czyszczeniu przepustnicy, więc błędy na pewno skasowane.
Co miał na myśli, mówiąć, że sie sama zaadaptuje to juz nie wiem, z resztą jak sie komuś tłumaczy coś o czym pojęcia za bardzo nie ma to pewnie stara się to zrobić łopatologicznie
Ale co chodzi o tą warstwe nagaru to spotykali się, że były problemy z ustawieniem jej jeśli z bardzo zabrudzonej czyściło się ją na błysk, mi polecili co jakiś czas przeczyszczać nawet jak sie z obrotami nic nie dzieje. Lepiej dbać niż ją zapuścić i później mieć ewentualne problemy.
Co miał na myśli, mówiąć, że sie sama zaadaptuje to juz nie wiem, z resztą jak sie komuś tłumaczy coś o czym pojęcia za bardzo nie ma to pewnie stara się to zrobić łopatologicznie
Ale co chodzi o tą warstwe nagaru to spotykali się, że były problemy z ustawieniem jej jeśli z bardzo zabrudzonej czyściło się ją na błysk, mi polecili co jakiś czas przeczyszczać nawet jak sie z obrotami nic nie dzieje. Lepiej dbać niż ją zapuścić i później mieć ewentualne problemy.
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 15:31 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 190 gości