Wiec tak panowie
MK II silnik 1.8 GU na gazniku 2e2
Gaznik i kat zalonu rozregulowany.....
Teraz chcac ustawic zaplon i gaznik musze nimi poregulowac ale od czego zaczac?
Czy zaplon ustawic na znaku i wtedy dostrajac gaznik?
Czy moze oboty uswalic gaznikiem i wtedy zaplon?
Bede wdzieczny za jakiekolwiek uwagi i pomoce
Pozdrawiam
Regulacja gaznika a kat zaplonu.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mechanikiem nie jestem ale z tego co wiem podpinasz lampę pod pierwszy cylinder i świecisz na koło zamachowe przesuwając aparat aż znaki na skrzyni i kole się zrównają.
Po ustawieniu zapłonu bawisz się gaźnikiem.
Przecież przy zmianie ilości obrotów proporcjonalnie zmienia się kąt wyprzedzenia zapłonu.
Ale głowy to ja uciąć sobie nie daje
Po ustawieniu zapłonu bawisz się gaźnikiem.
Przecież przy zmianie ilości obrotów proporcjonalnie zmienia się kąt wyprzedzenia zapłonu.
Ale głowy to ja uciąć sobie nie daje
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Najpierw sprowadź obroty do biegu jałowego a potem zapłon.
Oczywiście przy przestawianiu aparatu obroty też będą się zmieniać.
Czynność wykonaj parokrotnie - tak aby przy ustawieniu na "punkt"obroty były w granicach 900.
Aparat zapłonowy ma wewnątrz regulator odśrodkowy jaki w miarę wzrosu obrotów powoduje przyśpieszanie zapłony(do pewnej granicy oczywiście).
Powodzenia...
Oczywiście przy przestawianiu aparatu obroty też będą się zmieniać.
Czynność wykonaj parokrotnie - tak aby przy ustawieniu na "punkt"obroty były w granicach 900.
Aparat zapłonowy ma wewnątrz regulator odśrodkowy jaki w miarę wzrosu obrotów powoduje przyśpieszanie zapłony(do pewnej granicy oczywiście).
Powodzenia...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości