Problem z ogrzewaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 207
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
- Lokalizacja: na odludziu
- Kontakt:
Problem z ogrzewaniem
Witam Przekopałem forum i znalazłem sporo pomocnych informacji. Po sprwadzeniu tego wszystkiego nadal nie znalazłem rozwiązania problemu. Otóż problem polega na tym że mimo działającej i sprawnej nagrzewnicy w aucie nie grzeje. Na wężu zasilającym nie ma termostatu tak jak to czasem bywa. Nagrzewnica jest drożna i gorąca lecz leci tylko zimne powietrze. Ręce mi już opadają. Co to może być za przyczyna. Gdyby ktoś znał rozwiązanie tego problemu to z góry dziękuje.
Św. Krzysztof jeździ z nami tylko do prędkości 120 km/h, po czym swoje miejsce odstępuje św. Piotrowi.
prawdopodobnie nie działaja lkapki od otwierania ciepła od nagrzewnicy a od zimnego powietrza.. moze linka sie urwała od pokretła z regulacja ciepla i zimna powietrza... albo przy pokretle albo cos przy tej klapce przy nagrzewnicy ..
Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744
Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty
Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A
Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744
Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty
Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A
Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8
-
- Ma gadane
- Posty: 207
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
- Lokalizacja: na odludziu
- Kontakt:
- harrikson
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt gru 02, 2008 16:30
- Lokalizacja: podkarpacie ,dębica
mk2 grzanie
Witam jak podniesiesz maske masz koło samego podszybia dwa takie jakby reduktory jeden jest plastikowy ,drugi aluminiowy,zrób tak jak ja to zrobiłem wymontuj obydwa i połacz weze ze soba najlepiej kawalkami rurki ,ja dałem z kierownicy rowerowej.zobaczysz jak bedzie grzał,pozdro jesli chcesz wysle ci zdjecia jak ja to mam zrobione.
-
- Ma gadane
- Posty: 207
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
- Lokalizacja: na odludziu
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 207
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
- Lokalizacja: na odludziu
- Kontakt:
Kriscc, i masuo, być może to jest to. Jutro znajdę chwilkę to się do tego dobiorę.
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 17:56 przez krzysztof w, łącznie zmieniany 1 raz.
Św. Krzysztof jeździ z nami tylko do prędkości 120 km/h, po czym swoje miejsce odstępuje św. Piotrowi.
Ja sie urzerałem z tym 2 tyg ...
wiminilem wszystko co mozliwe , pompa,termostat,nagrzewnica,chłodnica i dalej bez ogrzewania bo tez mi mowili o tej klapce ktora otwiera i zamyka doplyw zimnego powietrza, sadzilem ze jest wszystko ok z ta klapka bo sie ruszła ale na niej sa gąbki ktora uszczelniaja 3milimetrowa szczeline i byly one juz pokruszone ... dokleilem na te klapke uszczelike do okiem i Ciesze sie teraz Ciepłym powietrzem
wiminilem wszystko co mozliwe , pompa,termostat,nagrzewnica,chłodnica i dalej bez ogrzewania bo tez mi mowili o tej klapce ktora otwiera i zamyka doplyw zimnego powietrza, sadzilem ze jest wszystko ok z ta klapka bo sie ruszła ale na niej sa gąbki ktora uszczelniaja 3milimetrowa szczeline i byly one juz pokruszone ... dokleilem na te klapke uszczelike do okiem i Ciesze sie teraz Ciepłym powietrzem
krzysztof w a wskazówka od temperatury na pulpicie pokazuje ci, że silnik jest nagrzany? Jeśli tak, to :
Powinieneś sprawdzić samą nagrzewnicę czy jest drożna. Musisz zdjąć oba przewody wodne które wchodzą do podszybia. Oczywiście dobrze by było spuścić płyn, chyba że jesteś szybki i na zimnym silniku zdążysz zdjąć przewody i zaślepić odejścia. Oczywiście płyn z przewodów od nagrzewnicy wycieknie ci, więc możesz przygotować coś w co będziesz mógł złapać wyciekający płyn. Jak już upewnisz się, że nagrzewnica jest drożna, pozostaje uzupełnić brakujący płyn i odpowietrzyć układ. Powodzenia.
Powinieneś sprawdzić samą nagrzewnicę czy jest drożna. Musisz zdjąć oba przewody wodne które wchodzą do podszybia. Oczywiście dobrze by było spuścić płyn, chyba że jesteś szybki i na zimnym silniku zdążysz zdjąć przewody i zaślepić odejścia. Oczywiście płyn z przewodów od nagrzewnicy wycieknie ci, więc możesz przygotować coś w co będziesz mógł złapać wyciekający płyn. Jak już upewnisz się, że nagrzewnica jest drożna, pozostaje uzupełnić brakujący płyn i odpowietrzyć układ. Powodzenia.
VWpower Golf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 247 gości