Silnik 2E,problemy z olejem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Silnik 2E,problemy z olejem

Post autor: daro81 » czw lut 26, 2009 20:08

Objawy: zaczela sie wlanczac kontrolka oleju + sygnal dzwiekowy.Podczas tego sygnalu na wolnych obrotach silnik niby chodzi ale dzwiek jest taki niczym delikatny diesel jakby jeden gar nie chodzil (cyk cyk cyk).Olej jest na poziomie ok.Co myslicie co padlo?? panewki i przez to nie ma cisnienia??Dodam ze silnik i tak mial byc robiony bo bierze dosyc mocno oleju ale jeszcze mial pochodzic.Jak go kupowalem 2 lata temu to w drodze do domu mialem taka przygode z kontrolka ale potem to ustalo i bylo ok az do teraz .Jak odpale jest ok ale po przejechaniu okolo 1-2km sie wlacza i nie gasnie.
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 20:09 przez daro81, łącznie zmieniany 1 raz.


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Post autor: kamil g60 » czw lut 26, 2009 20:18

mozliwe ze zuzycie silnika jest duze i olej po przejechaniu staje sie rzadki i gdzeis nie trzyma cisnienia silnik... a ten dzwiek cyk cyk to moze samoregulator cyka... i w jakis dziwny sposób upuszcza cisnienie oleju... naljepiej sprawdz cisnienie na cyl. sprawdzisz stan pierscieni uszcz. i sprawdz cisnienie oleju..


Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744

Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty


Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A

Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8

Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » czw lut 26, 2009 20:21

oj remoncik sie szykuje hehe


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » czw lut 26, 2009 20:35

kamil g60 bo ten dzwiek jest jak jest migajaca kontrolka,bo jak odpale i nie miga to normalnie chodzi.Najgorsze ze pogoda do :ass: a ja nie mam garazu zeby teraz remont robic.
Moze ktos zna kogos kto zrobilby solidnie bez sciemy zadnej remont silnika gdzies w 3-city?
No i ile musze liczyc? ze 2 tysie? Nie wiem sam czy bawic sie w remont czy kupic inny na przekladke,tyle ze tez nie wiadomo co sie kupi,a w zasadzie na mój silnik nie narzekalem bo idzie ladnie tyle ze olej chapie. ](*,)

[ Dodano: 26 Lut 2009 20:52 ]
ojciec mówil ze ten dzwiek to jakby zawór/szklanka sie jakis skopal i czy to mogloby tez uruchamiac czujnik oleju???


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 26, 2009 23:04

daro81 pisze:ojciec mówil ze ten dzwiek to jakby zawór/szklanka sie jakis skopal i czy to mogloby tez uruchamiac czujnik oleju???
raczej stuka szklanka któraś wtedy jak brak ciśnienia, ale czemu raz jest a raz niema to nie wiem. W każdym razie nie zakładaj od razu że remont jest konieczny. Może akureat tylko coś z pompą oleju. Trzeba diagnozować. Wiesz ile trzeba żeby dwulitrówkę zajechać? Naprawdę dużo. Wariata za kierownicą albo z 600 tysięcy
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 23:10 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » pt lut 27, 2009 10:45

Paweł Marek pisze:raczej stuka szklanka któraś wtedy jak brak ciśnienia,
Ojciec tez tak mówil wlasnie.A jak sprawdzic pompe oleju czy jest ok??Moze smok jest zapchany??
U mnie jest dopiero 216tys najechane hehe


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 350 gości