Nie podaje benzyny na wtrysk?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
acha, no to trochę się zamotałem, sorry ale za bardzo się nie znam na tym...agrala pisze:tam nie powinno byc zaworu, elektrozaqwory sa na gaznikach
więc co może być przyczyną tego zachowania??byłem u mechanika, sprawdził pompę paliwa - sitko czyste, chodzi ok. Nie czyścił przepustnicy bo powiedział ze to raczej nie to...
czy może to być spowodowane jakimiś błędami instalacji gazowej?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
mysle ze moize byc to spowodowane tym ze jak przelaczasz z gazu na benzyne to on jeszcze przez chwile zaciaga gaz i dostaje juz paliwo - mieszanka jest w tym momencie za bogata i stad to przygasanie
z benzyny na gaz tego nie ma bo benzyne odlaczasz natychmiast a gaz jest jeszcze w reduktorze
druga opcja jest taka ze moze byc ustawione na centralce nakladanie sie faz i jest ono zbyt dlugie - wszystko zalezy teraz jaka jest centralka LPG i jak to generacja
robiles reset, pomoglo?
z benzyny na gaz tego nie ma bo benzyne odlaczasz natychmiast a gaz jest jeszcze w reduktorze
druga opcja jest taka ze moze byc ustawione na centralce nakladanie sie faz i jest ono zbyt dlugie - wszystko zalezy teraz jaka jest centralka LPG i jak to generacja
robiles reset, pomoglo?
Robiłem reset, nie pomogło. Jeszcze teraz mam tak ze jak jeżdżę na gazie i zgaszę silnik to przy odpalaniu na benzynie muszę go dłużej kręcić (tak jakby nie dostawał benzyny odpowiednio), czyli ta sama opcja co z przełączenia na uruchomionym silniku z gazu na benzynę...Jak przed zgaszeniem przełączę na benzynę i odpalam z benzyny to jest ok.
[ Dodano: 11 Lut 2009 13:11 ]
[ Dodano: 11 Lut 2009 13:11 ]
to jest instalacja I generacji, elpigazagrala pisze:wszystko zalezy teraz jaka jest centralka LPG i jak to generacja
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 14:16 przez pelsonpnk, łącznie zmieniany 1 raz.
więc tak...
byłem u gazownika na ustawienie gazu i powiedział że spalanie benzyny mam prawie 6 razy większe - CO2 w granicy 12, dlatego pewnie podczas przełączania z gazu na benzynę zalewa mi samochód i stąd te objawy...
Teraz pytanie co jest tego przyczyną, czy na 100% jest to wina sondy?, wtrysk odkręciłem wygląda ok. Jeśli to sonda, to teraz pytanie czy uniwersalna spełni swoje zadanie i można ją kupić (oryginał strasznie drogi)??czy duże problemy są z jej wymianą?
byłem u gazownika na ustawienie gazu i powiedział że spalanie benzyny mam prawie 6 razy większe - CO2 w granicy 12, dlatego pewnie podczas przełączania z gazu na benzynę zalewa mi samochód i stąd te objawy...
Teraz pytanie co jest tego przyczyną, czy na 100% jest to wina sondy?, wtrysk odkręciłem wygląda ok. Jeśli to sonda, to teraz pytanie czy uniwersalna spełni swoje zadanie i można ją kupić (oryginał strasznie drogi)??czy duże problemy są z jej wymianą?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
wymiana sondy to latwizna, czasami jest problem z jej wykreceniem
przed jej wkreceniem trzeba ja posmarowac pasta ktora ma w swoim skladzie szklo - powoduje to uszczelnienie gwintu i zapobiega sklejeniu sie gwintow
proponuje zmierzyc miernikiem napiecie na sondzie
ustaw zakres 2V DC i patrz jakie jest napiecie
powinno oscylowac na biegu jalowym w okolicach 0,2 - 0,8V
nie kupuj tanich sad po 70zl, kup sonde NGK lub BOSCHA
mierzysz napiecie na sondzie pomiedzy przeodem czarnym a szarym
biale przewodyto grzalka
przed jej wkreceniem trzeba ja posmarowac pasta ktora ma w swoim skladzie szklo - powoduje to uszczelnienie gwintu i zapobiega sklejeniu sie gwintow
proponuje zmierzyc miernikiem napiecie na sondzie
ustaw zakres 2V DC i patrz jakie jest napiecie
powinno oscylowac na biegu jalowym w okolicach 0,2 - 0,8V
nie kupuj tanich sad po 70zl, kup sonde NGK lub BOSCHA
mierzysz napiecie na sondzie pomiedzy przeodem czarnym a szarym
biale przewodyto grzalka
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 09:35 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
Powróciłem do tematu wymieniłem sondę i rzeczywiście na benzynie samochód ładniej pracuje, nie przerywa (nie wiem jak spalanie bo nie potrafię tego sprawdzić)...
natomiast dalej mam problem z przełączaniem z gazu na benzynę, po przełączeniu dalej występuję trzęsienie autem, nie wkręca się w obroty (jakby miał zaraz zgasnąć), po jakiejś chwili samochód wkręca się i już jest ok.Co może być przyczyną tego zjawiska bo już ręce opadają i nie wiem o co chodzi?Wtrysk?, wadliwy reduktor może mieć na to wpływ?
//czy po wymianie sondy trzeba jakoś specjalnie usuwać błąd z komputera?ja zdjąłem tylko klemę na jakieś 15min//
natomiast dalej mam problem z przełączaniem z gazu na benzynę, po przełączeniu dalej występuję trzęsienie autem, nie wkręca się w obroty (jakby miał zaraz zgasnąć), po jakiejś chwili samochód wkręca się i już jest ok.Co może być przyczyną tego zjawiska bo już ręce opadają i nie wiem o co chodzi?Wtrysk?, wadliwy reduktor może mieć na to wpływ?
//czy po wymianie sondy trzeba jakoś specjalnie usuwać błąd z komputera?ja zdjąłem tylko klemę na jakieś 15min//
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 10:40 przez pelsonpnk, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 522 gości