Zgasł podczas jazdy...Mk3...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zgasł podczas jazdy...Mk3...
Witajcie...
Mam takie pytanie...Po przejechaniu jakiś 500 metrów mój Mk3 1,6 benzyna ABU zgazł...jadę jadę i widzę że obie czerwone kontrolki się palą...wciskam gaz i cisza...
No więc odpalam znowu...zakręcił kilka razy i złapał...
Co to może być? Problem już się nie powtórzył ale zaniepokoiło mnie to...dodam że jechałem gdzieś tak 30 km/h na 3...ale chyba nie ma to większego znaczenia...
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Piotr
Mam takie pytanie...Po przejechaniu jakiś 500 metrów mój Mk3 1,6 benzyna ABU zgazł...jadę jadę i widzę że obie czerwone kontrolki się palą...wciskam gaz i cisza...
No więc odpalam znowu...zakręcił kilka razy i złapał...
Co to może być? Problem już się nie powtórzył ale zaniepokoiło mnie to...dodam że jechałem gdzieś tak 30 km/h na 3...ale chyba nie ma to większego znaczenia...
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Piotr
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Zgasł podczas jazdy...Mk3...
masz IMMOBILIZER ??piotrw pisze:Witajcie...
Mam takie pytanie...Po przejechaniu jakiś 500 metrów mój Mk3 1,6 benzyna ABU zgazł...jadę jadę i widzę że obie czerwone kontrolki się palą...wciskam gaz i cisza...
No więc odpalam znowu...zakręcił kilka razy i złapał...
Co to może być? Problem już się nie powtórzył ale zaniepokoiło mnie to...dodam że jechałem gdzieś tak 30 km/h na 3...ale chyba nie ma to większego znaczenia...
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Piotr
może to on właśnie powoduje odcinanie zapłonu w czasie jazdy ??
Ja miłem osobiście do czynienia z takim przypadkiem jak ty w Skodzie Octavii 1,9TDI - okazało się że IMMO odłącza zapłon (najgorsze że w czasie jazdy) - coś chyba było luźne - ws serwisie sobie z tym szybko poradzili
pozdroooo..
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
- Kontakt:
bulin mam tak samo jak pojade w trase to po jakims czasie zaczynaja obroty na jalowym spadac i gasnie stawiam na cewke juz pare watkow o tym bylo koszt jakies 200 zlbulin pisze:Mam to samo jak się zagrzeje. Nawet mnie nie strasz, że to cewka. Ile ona kosztuje!.vaclavo pisze:Cewka zaczyna świrować ja miałem to samo - gasł A jak zgasł to drugi raz zaraz zapalił czy były problemy??
A czy jakoś można sprawdzić tę cewkę? kupiłem już przewody (ale jak pisałem w tym wątku mam rpoblem z dentyfikacja silnika. Zresztą otworzę osobny wątek ze zdjęciami to poproszę użytkowników forum o pomoc)ksorzel pisze:bulin mam tak samo jak pojade w trase to po jakims czasie zaczynaja obroty na jalowym spadac i gasnie stawiam na cewke juz pare watkow o tym bylo koszt jakies 200 zlbulin pisze:Mam to samo jak się zagrzeje. Nawet mnie nie strasz, że to cewka. Ile ona kosztuje!.vaclavo pisze:Cewka zaczyna świrować ja miałem to samo - gasł A jak zgasł to drugi raz zaraz zapalił czy były problemy??
Ksorzel jeszcze raz dzięki za naprowadzenie.
niestety wady cewki nie wykrywa vag. najlepiej przełożyć inną od kumpla i sprawdzic ale niestety nie wszyscy mają takia mozliwosc. jezeli to cewka to problem bedzie stopniowo coraz czesciej sie powtarzał. ale nie wiem czy u ciebie to cewka, bo jak zgasnie to cewka daje iskre dopiero po jakimsczasie, a nie po chwili, przynajmniej ja tak miałem. podobny problem moze pojawic sie takze przez wade w układzie paliwowym- pompa paliwa szwankuje lub zatkany filtr paliwa, ewentualnie ssak na pompie. jak zgasnie i nie bedzie chciał zdejmij przewód ze swiecy i sprawdz wkładając inna swiece iskre i tak na kazdym przewodzie. jak nie ma to na 95% cewka z modułem. nowa koło 180-200 zł. ja za swoja miesiac temu dałem 190.
pozdrawiami powodzenia
pozdrawiami powodzenia
Driver wanted!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 107 gości