Zgasł podczas jazdy...Mk3...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt lip 08, 2005 13:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Zgasł podczas jazdy...Mk3...

Post autor: piotrw » pn gru 19, 2005 00:52

Witajcie...

Mam takie pytanie...Po przejechaniu jakiś 500 metrów mój Mk3 1,6 benzyna ABU zgazł...jadę jadę i widzę że obie czerwone kontrolki się palą...wciskam gaz i cisza...
No więc odpalam znowu...zakręcił kilka razy i złapał...
Co to może być? Problem już się nie powtórzył ale zaniepokoiło mnie to...dodam że jechałem gdzieś tak 30 km/h na 3...ale chyba nie ma to większego znaczenia...
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Piotr



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn gru 19, 2005 17:45

auto z gazem czy bez?



piotrw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt lip 08, 2005 13:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: piotrw » pn gru 19, 2005 17:47

bez...bez....LPG mówimy nie... :)



Irass

Post autor: Irass » sob gru 24, 2005 01:34

Może złe paliwo zalałeś. Miałem tak samo. Wlej 98 i do tego dodatek ziwkeszający oktany. Powinno pomóc :bigok:



vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » sob gru 24, 2005 17:28

Cewka zaczyna świrować :D ja miałem to samo - gasł :( A jak zgasł to drugi raz zaraz zapalił czy były problemy??


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: Zgasł podczas jazdy...Mk3...

Post autor: Razal » sob gru 24, 2005 18:42

piotrw pisze:Witajcie...

Mam takie pytanie...Po przejechaniu jakiś 500 metrów mój Mk3 1,6 benzyna ABU zgazł...jadę jadę i widzę że obie czerwone kontrolki się palą...wciskam gaz i cisza...
No więc odpalam znowu...zakręcił kilka razy i złapał...
Co to może być? Problem już się nie powtórzył ale zaniepokoiło mnie to...dodam że jechałem gdzieś tak 30 km/h na 3...ale chyba nie ma to większego znaczenia...
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Piotr
masz IMMOBILIZER ??

może to on właśnie powoduje odcinanie zapłonu w czasie jazdy ??

Ja miłem osobiście do czynienia z takim przypadkiem jak ty w Skodzie Octavii 1,9TDI - okazało się że IMMO odłącza zapłon (najgorsze że w czasie jazdy) - coś chyba było luźne - ws serwisie sobie z tym szybko poradzili :)

pozdroooo..


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

bulin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 17, 2005 10:30
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: bulin » pn gru 26, 2005 20:18

vaclavo pisze:Cewka zaczyna świrować :D ja miałem to samo - gasł :( A jak zgasł to drugi raz zaraz zapalił czy były problemy??
Mam to samo jak się zagrzeje. Nawet mnie nie strasz, że to cewka. Ile ona kosztuje!.



Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » pn gru 26, 2005 22:12

To ja jeszcze uzupełnię listę możliwych problemów o zużyty palec i kopułkę. U mnie tak zgasł ze dwa razy, po wymianie jak ręką odjął. Koszt niewielki, łatwa wymiana a co najważniejsze - łatwo sprawdzić. Od tego bym więc zaczął. Potem tak jak isali koledzy.

pozdro :pub:



Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » pn gru 26, 2005 22:45

Kiepskie paliwo, nieszczelności na przewodach paliwowych, kostka stacyjki...


Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

ksorzel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

Post autor: ksorzel » wt gru 27, 2005 01:37

bulin pisze:
vaclavo pisze:Cewka zaczyna świrować :D ja miałem to samo - gasł :( A jak zgasł to drugi raz zaraz zapalił czy były problemy??
Mam to samo jak się zagrzeje. Nawet mnie nie strasz, że to cewka. Ile ona kosztuje!.
bulin mam tak samo jak pojade w trase to po jakims czasie zaczynaja obroty na jalowym spadac i gasnie stawiam na cewke juz pare watkow o tym bylo koszt jakies 200 zl



bulin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 17, 2005 10:30
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: bulin » wt gru 27, 2005 10:34

ksorzel pisze:
bulin pisze:
vaclavo pisze:Cewka zaczyna świrować :D ja miałem to samo - gasł :( A jak zgasł to drugi raz zaraz zapalił czy były problemy??
Mam to samo jak się zagrzeje. Nawet mnie nie strasz, że to cewka. Ile ona kosztuje!.
bulin mam tak samo jak pojade w trase to po jakims czasie zaczynaja obroty na jalowym spadac i gasnie stawiam na cewke juz pare watkow o tym bylo koszt jakies 200 zl
A czy jakoś można sprawdzić tę cewkę? kupiłem już przewody (ale jak pisałem w tym wątku mam rpoblem z dentyfikacja silnika. Zresztą otworzę osobny wątek ze zdjęciami to poproszę użytkowników forum o pomoc)

Ksorzel jeszcze raz dzięki za naprowadzenie.



Awatar użytkownika
Pragos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 12, 2005 14:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pragos » wt gru 27, 2005 19:00

niestety wady cewki nie wykrywa vag. najlepiej przełożyć inną od kumpla i sprawdzic ale niestety nie wszyscy mają takia mozliwosc. jezeli to cewka to problem bedzie stopniowo coraz czesciej sie powtarzał. ale nie wiem czy u ciebie to cewka, bo jak zgasnie to cewka daje iskre dopiero po jakimsczasie, a nie po chwili, przynajmniej ja tak miałem. podobny problem moze pojawic sie takze przez wade w układzie paliwowym- pompa paliwa szwankuje lub zatkany filtr paliwa, ewentualnie ssak na pompie. jak zgasnie i nie bedzie chciał zdejmij przewód ze swiecy i sprawdz wkładając inna swiece iskre i tak na kazdym przewodzie. jak nie ma to na 95% cewka z modułem. nowa koło 180-200 zł. ja za swoja miesiac temu dałem 190.
pozdrawiami powodzenia

:okej:


Driver wanted!!!

Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: pawlon159 » wt gru 27, 2005 20:16

przezywałem to samo z moim Golfim... i wyszło na to ze to pompa paliwa sie konczyła... kupilem nową i teraz smigam jak trza! :okej:


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

bulin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 17, 2005 10:30
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: bulin » wt gru 27, 2005 22:42

U mnie zauważyliśmy dzisiaj u kumpla w warsztacie, że zbiera się woda w kopułce aparatu zapłonowego. Po wytarciu autko chodzi jak ta lala. Tylko skąd ta woda się tam bierze?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 469 gości