Nie działa zegar w liczniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pnowak2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pt lut 13, 2009 15:32
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Nie działa zegar w liczniku

Post autor: pnowak2 » wt lut 24, 2009 23:42

Witam,

Dziś po odebraniu auta od mechanika, zauważyłem, że zegarek mi nie działa, co może być przyczyną ?
Mam licznik z predkosciomierzem i analogowym zegarem.

Dodatkowo widze ze licznik mi zawyża o 10km/h, czego to przyczyna ?

Mam licznik z indeksem 950.
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 10:08 przez pnowak2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » wt lut 24, 2009 23:52

może ktoś coś dłubał tam , ja tak miałem jak uszkodziłem sprężynkę, to mi zawyżał
a zegarek to może jakiś pin we wtyczce się uszkodził albo nie łączy


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

weryfany
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob cze 14, 2008 19:31
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: weryfany » czw lut 26, 2009 10:11

Co do pinu to raczej wątpię, zegarek podłączony jest do zasilania i tyle nie ma opcji że coś nie łączy. Jeśli wskaźniki i kontrolki działają to najwidoczniej zasilanie jest ale uszkodzona folia z tyłu licznika może to powodować.
Może czas na licznik z obrotkiem :)


98% ludzi nienormalnych czyta posty z ręką na myszce.
Nie zdejmuj reki, już jest za późno...

Awatar użytkownika
bandit_600
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: bandit_600 » czw lut 26, 2009 10:16

Jak będziesz potrzebował mam taki licznik z zegarkiem :food:



Awatar użytkownika
memberofhs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
Lokalizacja: Ruda
Kontakt:

Post autor: memberofhs » czw lut 26, 2009 11:03

Koledzy, by nie zakładać kolejnego tematu, pytam tu: mnie nie działa obrotomierz w moim mk2 diesel. Znaczy się... zamiast pokazywać 900 obrotów, pokazuje 500. I tak stoi, dopiero jak rpzegonię auto do 3 tys. czy więcej, to czasem, ale nie zawsze, zaskakuje. Zauważyłem, że taki cyrk się robi jak jest zimno na dwore. A jak jadę szybciej to ewidentnie słyszę, jakby pod maską coś szkrobało, jakby obrotomierz dostawał sygnał, a gdzieś jednak ślizga, i nie umie zadziałać. Mówię, czasem działa, czasem nie. Nie mylić tego z tym, że cały czas jest na 0, bo nie jest. Jest na 500, a powinien być na 900. Gdzieś ma zastój, ale na 200% działa.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lut 26, 2009 11:15

memberofhs, sprawdz styk W w alternatorze :bajer:



Awatar użytkownika
memberofhs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
Lokalizacja: Ruda
Kontakt:

Post autor: memberofhs » czw lut 26, 2009 11:31

bongo, eee... :crazy: poszukam tego, dasz namiary gdzie tego szukać? Chodzi o te W na alternatorze.
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 12:35 przez memberofhs, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pnowak2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pt lut 13, 2009 15:32
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: pnowak2 » czw lut 26, 2009 12:29

dobrze powiedziane, czas na licznik z obrotkiem.
Czy ktos ma w dobrym stanie ?

indeks 950, raczej dwie wtyczki bo autko rocznik 1988.

pozdrawiam.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lut 26, 2009 12:38

memberofhs pisze:dasz namiary gdzie tego szukać?
Proszę: Obrazek



Awatar użytkownika
memberofhs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
Lokalizacja: Ruda
Kontakt:

Post autor: memberofhs » czw lut 26, 2009 13:35

bongo, dałbym Ci punkta, ale nie widzę tejże opcji u Ciebie. Także dziękuję. PS: to ten czerowny kabelek z białą wtyką? Mam obrotomierz elektroniczny? Prędkościomierz też? Nie ma już na linkę? Pytam, bo wcześniej miałem Peugeota z 93 roku, i miał linkę, a golf starszy (91 rok) i ma elektroniczy impulsator? Zarówno dla obrotomierza jak i dla prędkościomierza? Czy prędkościomierz np. na linkę, a obrotomierz na prąd? I ostatnie pytanie: tego kabla (stojąc przed autem, oczami w stronę szyby przedniej) szukać po lewej czy po prawej u alternatora? mam mk2, 1.6 turbo diesel z IC.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lut 26, 2009 13:58

memberofhs, Tak,to ten kabelek.Co do napędu,licznik jest napędzany linką,obrotomierz jest elektroniczny.
memberofhs pisze:szukać po lewej czy po prawej u alternatora?
Po lewej jest pasek...



Awatar użytkownika
memberofhs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: śr sty 21, 2009 21:53
Lokalizacja: Ruda
Kontakt:

Post autor: memberofhs » czw lut 26, 2009 14:03

Jeszcze raz bongo dziękuję za pomoc, wybacz za głupie i nieprzemyślane pytanie... Podejrzewasz, że coś z tym kabelkiem jest nie tak, że mi przerywa? Wspominałem, że coś mi szkrobie pod maską, jak jadę szybciej a obrotomierz nie działa. Coś się mieli tam...Przestaje jak obrotomierz wskoczy na te obroty co ma, jak się "obudzi". Stawiasz na kabel? Na styki? Czy jak? :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 377 gości