Obraz świecy - co o tym sądzicie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » śr lut 25, 2009 23:19

zalewa olejem


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » śr lut 25, 2009 23:21

Jak widzę mój poprzedni post jest nie aktualny więc pomińcie go


JaroW

RAFI-R19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 22, 2007 19:21
Lokalizacja: RADLIN

Post autor: RAFI-R19 » śr lut 25, 2009 23:26

na drugim zdjeciu widac olej na gwincie,moze cos z pirscieniem olejowym albo uszczelniacz zaworu,nalej wd40 do cylindra i pokrec recznie walem,moze nagar przyblokowal pierscienie :pub:



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » śr lut 25, 2009 23:45

szalonykon, jeszcze jedno, a co z ciśnieniami na innych cylindrach? masz wyniki pomiarów?


JaroW

szalonykon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pt maja 18, 2007 00:37
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: szalonykon » śr lut 25, 2009 23:57

Ciśnienia licząc od 1 cylindra:14,14,14,13. Tyle że te pomiary robiłem na zimnym silniku, także nie wiem czy są wiarygodne.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw lut 26, 2009 00:02

dokładnie jak RAFI-R19, wystarczy że pęknięty jest tylko pierścień zgarniający a kompresyjny i uszczelniający są ok to właśnie ciśnienie będzie dobre ale olej będzie przechodził i to w dużej ilości ewentualnie uszczelniacze w głowicy


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

szalonykon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pt maja 18, 2007 00:37
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: szalonykon » czw lut 26, 2009 00:07

Jeśli rzeczywiście olej przechodzi przez pierścienie, to w jaki sposób on wpływa na brak pracy cylindra - zalewa iskrę czy jak?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw lut 26, 2009 00:16

Mi też niestety to wygląda na olej, duży nagar na elektrodach, od kiepsko spalonej mieszanki nalot jest bardziej "gładki".

No można to nazwać "zalewaniem iskry", wypadają zapłony a olej smaży się na świecy.
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 00:19 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

szalonykon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pt maja 18, 2007 00:37
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: szalonykon » czw lut 26, 2009 00:28

Ale czy tu można mówić o spalonej mieszance, kiedy on chodzi na 3 gary.Żadna mieszanka chyba się nie spala bo jej chyba nie ma. W trakcie pracy silnika zdejmowałem przewód z świecy, silnik w żaden sposób na to nie zareagował.



marek664
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 22:36
Lokalizacja: Skwierzyna/Newport
Kontakt:

Post autor: marek664 » czw lut 26, 2009 00:47

szalonykon pisze:zdejmowałem przewód z świecy, silnik w żaden sposób na to nie zareagował.
Na pewno,jeśli by tak było to po włożeniu nowej świecy nie ulegała by takim oznakom a to już druga,jak zrobiłeś te 500km na 3 garach?nie kopci? strzela w kolektorze wydechowym ?


VW TDI AFN 110

szalonykon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pt maja 18, 2007 00:37
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: szalonykon » czw lut 26, 2009 00:55

W wydechu nie strzela, ale pyrkocze jak mały traktor. Jeździć muszę do pracy. Oprócz tego błędu miałem jeszcze błąd zaworu EGR. Ale to wykluczam, żeby to miało wpływ na cylinder 2. Chociaż znalazłem gdzieś na forum opla, że czyszczenie zaworu pomogło na wypadanie zapłonu.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw lut 26, 2009 00:58

szalonykon, coś mi tu cholera nie pasuje, bo strasznie dużo chaosu w naszych wypowiedziach. Spróbuje jutro to wszystko jeszcze raz przeczytać i może mnie jakoś natchnie.


JaroW

lokop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lut 23, 2009 19:20
Lokalizacja: Haverhill

Post autor: lokop » czw lut 26, 2009 03:34




Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw lut 26, 2009 12:23

Jeżeli na pracującym silniku zdejmiemy kabel i nie robi różnicy Pod warunkiem że świeca jest czysta), a na wyjętej świecy przyłożonej do masy jest iskra to logicznie rzecz ujmując:
1. Przebicie na końcu kabla wyskakuje gdy świeca i kabel włożone na swoje miejsce.
2. Masz głowicę/pierścień z materiału nieprzewodzącego prąd?! przynajmniej w tym cylindrze? be-ze-du-ra

Brak paliwa to to nie jest bo by nie było nagaru.
Wtryskiwacz leje jakoś dziwnie zamiast rozpylać lub leje cały czas? Jest jakaś procedura sprawdzania wtrysków, tylko muszę odgrzebać. Albo wyjąć i patrzeć czy sika na włączonym :)
Oleju może ubywa? idzie gdzieś do cylindra od góry nie od dołu ale to kompresja powinna wyłapać.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości